Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye arbeidsbenker


Anbefalte innlegg

Til alle som ønsker å få opprettet ny arbeidsbenk, og da sikter jeg spesielt til dere som allerede hadde en på det gamle forumet, kan dere vennligst be om dette her. Det gjør jobben mye enklere for meg.

 

Vi forsøker altså å gjøre de arbeidsbenkene som ikke fulgte med over på dette forumet tilgjengelige, da via lenke til det gamle forumet. Det jobbes for tiden med å få dette til - og forhåpentligvis lykkes vi med det. Underveis i prosessen så langt har vi hatt en del problemer.

Disse problemene ser muligens ut til å ha en sammenheng med hvorfor de ikke fulgte med over.

 

Det vil da dessverre ikke bli mulig å poste i gamle arbeidsbenker, men man får muligheten til å lese det som allerede finnes der.

 

Vi beklager at vi ikke har noen bedre løsning, men håper altså at vi får dette til, og at det er noe dere som har "mistet" arbeidsbenkene deres kan leve med.

 

Mvh

 

SAS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Nei, du må sende melding til Stein Atle, så fikser han en til deg. Du trenger vel strengt tatt ikke være medlem heller tror jeg, men det er jo bare hyggelig om du er det, da. Du skal da også bli meldt inn i IPMS-medlemsgruppa her inne sånn at du får tilgang til litt flere ting (noen seksjoner som gjelder foreninga, og tilgang til å lage nye tråder under markedsplassen, tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Beklager litt sent svar.

Som Arild M. skriver er det ikke noen regel som sier at det kun er IPMS medlemmer som får en arbeidsbenk. Men jeg har ett ønske at de som først for en arbeidsbenk er de som er medlemmer :)

Men er du produktiv og ønsker ett sted å samle alt du holder på med her på forumet skal vi selvfølgelig bistå. Og kanskje du også melder deg inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Hei

Jeg holder på med en opprydding i "Arbeidsbenkene" våre. De av dere som har en arbeidsbenk og som fremdeles leser forumet, men som ikke har publisert noe på denne de siste tre årene vil bli flyttet til kategorien "Ikke aktive arbeidsbenker" med mindre dere har en sterk grunn til at dette ikke skal gjøres. Den (arbeidsbenken) blir ikke borte, men listen vil bli litt mindre og kun de aktive benkene vil være listet. De andre vil ligge arkivert.

De som ikke har postet noen innlegg i det hele tatt på sin arbeidsbenk siden den ble laget er allerede blitt flyttet og vil deretter bli slettet med mindre eier sier i fra til meg.



 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.