Gå til innhold
  • Bli medlem

Tapatalk virker ikke


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Tapatalk har svart meg på trouble-ticket. De fant ut at forumet kjører en gammel tapatalk plugin. Jeg har ikke mye greie på dette, men skjønner at dette er adminbissniss. Her er svaret jeg fikk:

 

Hello,

Thank you for contacting Tapatalk!

We are able to recreate the issue on our end. We also find that this forum is running on an outdated Tapatalk plug-in. The first thing we'll need to do is get the forum owner to update it. Sometimes issues are fixed in newer versions of the plugin and it is important for the forum owner to have an updated plugin. 

An email has been sent to the forum owner with a request to update the plugin.  Please report the same to your forum admin as requests from members are looked into more quickly. 

-- 
Thanks, 

Jocelyn

 

Så fant jeg denne:

https://www.tapatalk.com/download_xenforo.php

 

Jeg vet ikke, men antar det er denne som mangler??

 

Ha en fin dag...

 

😎

 

  • Me like! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi har mottatt melding fra Tapatalk.


Hello,

Greetings from Tapatalk!

We are receiving reports from members regarding issues accessing your forum in the Tapatalk app. We noticed that your forum is running on an outdated Tapatalk plugin hence causing the issues. This can be easily fixed with a quick plugin update. Please download version 1.5.2.

Oppgradering til siste versjon 1.5.2 er nå gjort og er aktivert uten noen feilmeldinger. Siden jeg ikke tapatalk installert på mobilen måtte jeg laste den ned og logge meg på forumet via den. Jeg klarte dette uten noen feil. Håper de av dere som benytter tapatalk også ikke har noen problemer nå lenger etter oppgraderinger ble gjort.

 

Versjon installert på forumet er nå:

 

bilde.png.ebc4b880ce1eb4cc79e700555fddd070.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.