Gå til innhold
  • Bli medlem

Torgeirs tiger


Torgeir Eikeland

Anbefalte innlegg

Gjest Espen Andreas Hoff

Dææ!! Nå ble jeg veldig imponert Torgeir! Vet ikke hvilken versjon du går for, men uansett er de alle ville nok til at både Tiger- og Torgeirfaktoren er oppfylt og vel så det. Får du den ferdig vanker det kanskje belønning på SKALA.... ::)

Harrytigermesteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Dææ!! Nå ble jeg veldig imponert Torgeir! Vet ikke hvilken versjon du går for, men uansett er de alle ville nok til at både Tiger- og Torgeirfaktoren er oppfylt og vel så det. Får du den ferdig vanker det kanskje belønning på SKALA.... ::)

Harrytigermesteren

Hjelp :(

 

Ikke bli innbilsk nå Torgeir, jeg sa kanskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dææ!! Nå ble jeg veldig imponert Torgeir! Vet ikke hvilken versjon du går for, men uansett er de alle ville nok til at både Tiger- og Torgeirfaktoren er oppfylt og vel så det. Får du den ferdig vanker det kanskje belønning på SKALA.... ::)

Harrytigermesteren

Hjelp :(

 

Ikke bli innbilsk nå Torgeir, jeg sa kanskje!

Bare det er skremmende nok.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Åssen skala er det på Bunny'en? Smått er godt, men når det er snakk om Bunny'er kan de være deilige i større størrelser også..

Harrytigermesteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

14f72ba23623d45ad6cb6367ed1a8abf.jpg

Sånn. Mitt mest idiotiske bygg hittil, laget utelukkende til ære for en beundringsverdig intens og harry trønder.

 

6076b74bff86abc6dee27032634bdf1d.jpg

Dekalene var så skjøre at du kunne tro de stammet fra Syhart. Jeg tar for gitt at jeg vinner hele tigertøvet med denne. Stort sett feilfri..,,

 

99ac91196a1e5cbd726ff6026401e2f9.jpg

 

Vingetankene er det mest pimpa jeg har lakkert hittil i mitt syndige modellbyggerliv. Inspirasjonen til å bygge mer tiger har IKKE meldt seg, men moro læll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller onepiece enn truse. Har hørt at han har en skremmende kolleksjon.

 

Joda, han har vist fram trusa på møte her i bartebyen. Heldigvis ikke i påført tilstand ;D

Men nå har det vært stille fra Tigermesteren i mange dager her. Hva har skjedd med ham? Er han nektet fri til å komme til Skala og dermed gått ut av sitt gode skinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Espen Andreas Hoff

Fantastisk tilfredsstillende å beskue din miniatyrtiger Torgeir :thumb:. Og jeg kan berolige deg med at du nok kommer til å påtreffe selveste Tigerstormesteren på SKALA! Og kanskje vanker det også en påskjønnelse om du oppfører deg, innkjøpet allerede foretatt....

IMG_1308_zps5wmebevn.jpg

 

Tigermesteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.