Torgeir Eikeland Posted February 27, 2017 Posted February 27, 2017 Tipper det heves et par øyenbryn i Trøndelag nå. Etter å ha latt meg imponere av harrysjefens idiotiske eggformede P40-prosjekt kan jeg ikke annet enn å kvittere med noe annet nesten like teit. Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted February 28, 2017 Posted February 28, 2017 Dææ!! Nå ble jeg veldig imponert Torgeir! Vet ikke hvilken versjon du går for, men uansett er de alle ville nok til at både Tiger- og Torgeirfaktoren er oppfylt og vel så det. Får du den ferdig vanker det kanskje belønning på SKALA.... Harrytigermesteren Quote
Torgeir Eikeland Posted February 28, 2017 Author Posted February 28, 2017 Dææ!! Nå ble jeg veldig imponert Torgeir! Vet ikke hvilken versjon du går for, men uansett er de alle ville nok til at både Tiger- og Torgeirfaktoren er oppfylt og vel så det. Får du den ferdig vanker det kanskje belønning på SKALA.... Harrytigermesteren Hjelp Quote
Stein Atle Stenberg Posted February 28, 2017 Posted February 28, 2017 Æmæising! Det blir sølvfaktor på denne, vel? Quote
Torgeir Eikeland Posted February 28, 2017 Author Posted February 28, 2017 Æmæising! Det blir sølvfaktor på denne, vel? Nei. Det finnes da vel ikke sølvtigre? Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted March 1, 2017 Posted March 1, 2017 Ser ut til at BunnyTigeren er sorthvitt Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted March 1, 2017 Posted March 1, 2017 Dææ!! Nå ble jeg veldig imponert Torgeir! Vet ikke hvilken versjon du går for, men uansett er de alle ville nok til at både Tiger- og Torgeirfaktoren er oppfylt og vel så det. Får du den ferdig vanker det kanskje belønning på SKALA.... Harrytigermesteren Hjelp Ikke bli innbilsk nå Torgeir, jeg sa kanskje! Quote
Torgeir Eikeland Posted March 1, 2017 Author Posted March 1, 2017 Dææ!! Nå ble jeg veldig imponert Torgeir! Vet ikke hvilken versjon du går for, men uansett er de alle ville nok til at både Tiger- og Torgeirfaktoren er oppfylt og vel så det. Får du den ferdig vanker det kanskje belønning på SKALA.... Harrytigermesteren Hjelp Ikke bli innbilsk nå Torgeir, jeg sa kanskje! Bare det er skremmende nok. Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted March 2, 2017 Posted March 2, 2017 Åssen skala er det på Bunny'en? Smått er godt, men når det er snakk om Bunny'er kan de være deilige i større størrelser også.. Harrytigermesteren Quote
Torgeir Eikeland Posted March 2, 2017 Author Posted March 2, 2017 Du fornekter deg ikke. Og jo: dette er en liiiiten bunny. Quote
Torgeir Eikeland Posted March 20, 2017 Author Posted March 20, 2017 Sånn. Mitt mest idiotiske bygg hittil, laget utelukkende til ære for en beundringsverdig intens og harry trønder. Dekalene var så skjøre at du kunne tro de stammet fra Syhart. Jeg tar for gitt at jeg vinner hele tigertøvet med denne. Stort sett feilfri..,, Vingetankene er det mest pimpa jeg har lakkert hittil i mitt syndige modellbyggerliv. Inspirasjonen til å bygge mer tiger har IKKE meldt seg, men moro læll. Quote
Ole Kjensmo Posted March 20, 2017 Posted March 20, 2017 Bra kjempa Torgeir! Disse hersens tigrene...osv.! Fin liten modell du har laget til ære for "Tigermesteren" Ole Quote
Rune Haugen Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Vel blåst! Nå blir nok Tigermesteren glad. Han stiller nok i Onepicen med tigermønster til ære for alle tigerbyggere på Skala :-D Quote
Torgeir Eikeland Posted March 21, 2017 Author Posted March 21, 2017 Heller onepiece enn truse. Har hørt at han har en skremmende kolleksjon. Quote
Rune Haugen Posted March 22, 2017 Posted March 22, 2017 Heller onepiece enn truse. Har hørt at han har en skremmende kolleksjon. Joda, han har vist fram trusa på møte her i bartebyen. Heldigvis ikke i påført tilstand Quote
Torgeir Eikeland Posted March 25, 2017 Author Posted March 25, 2017 Heller onepiece enn truse. Har hørt at han har en skremmende kolleksjon. Joda, han har vist fram trusa på møte her i bartebyen. Heldigvis ikke i påført tilstand Men nå har det vært stille fra Tigermesteren i mange dager her. Hva har skjedd med ham? Er han nektet fri til å komme til Skala og dermed gått ut av sitt gode skinn? Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted April 17, 2017 Posted April 17, 2017 Fantastisk tilfredsstillende å beskue din miniatyrtiger Torgeir . Og jeg kan berolige deg med at du nok kommer til å påtreffe selveste Tigerstormesteren på SKALA! Og kanskje vanker det også en påskjønnelse om du oppfører deg, innkjøpet allerede foretatt.... Tigermesteren Quote
Recommended Posts