Gå til innhold
  • Bli medlem

Range Rover SAS. Pink P....


Rune H Træet

Anbefalte innlegg

Gjest Espen Andreas Hoff

[quote author=Stein Atle Stenberg link=topic=17342.msg242276#msg242276 date=1478442900

Ellers synes jeg du er noe vovet dersom du har limt på alle deler før maling!?  wOOt

Den som intet vover, intet vinner... :o

 

Uvanlig og sjeldent forbilde, spennende å se hvor innholdsrikt dette gruppebygget har blitt. Men kan ikke minnes å ha sett denne på noen flyplass i kongeriket, så jeg går ut ifra at det er bilen til de Spesielle Luft Styrkene i Storbritannia det vises til..

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg måtte jo gå inn og kikke på bildet av forbildet, og det må være den schtøggeste jeepen jeg har sett i mitt syndefulle og nå etterhvert langtrukne liv. Det ser jo faktisk ut til at de også har lakkert dekkene rosa!  :o På modellen din ser det imidlertid ut som om dekkene har fått rosa gjørme eller støv på seg, og det tror jeg ikke de har i Sahara?

Det er også godt å se at gutta har hatt vett til å proviantere skikkelig. Plenty med ribbe med svor ligger klar til å spises foran cockpit.  :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... dekkene er mer rosa enn på bilde. Men ørkensand er visst rosa i solnedgang.... mener å huske det .. ??? Men har strengt tatt bare sett det fra luften.

Mulig jeg bytter ut svineribben med pinnekjøtt, jeg er jo tross alt vestlending.  :thumb:

Javisst. Kamoen var etter hva det står supereffektiv i kveldssol, og sikkert også ved soloppgang.

Enig i at pinnekjøtt slår ribbe. Ble sulten nå.  :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.