Jump to content

Recommended Posts

Guest Espen Andreas Hoff
Posted

[quote author=Stein Atle Stenberg link=topic=17342.msg242276#msg242276 date=1478442900

Ellers synes jeg du er noe vovet dersom du har limt på alle deler før maling!?  wOOt

Den som intet vover, intet vinner... :o

Uvanlig og sjeldent forbilde, spennende å se hvor innholdsrikt dette gruppebygget har blitt. Men kan ikke minnes å ha sett denne på noen flyplass i kongeriket, så jeg går ut ifra at det er bilen til de Spesielle Luft Styrkene i Storbritannia det vises til..

EspenA

• 2 weeks later...
Posted

Artig lite rekreasjonsbygg. God passform, mye artige detaljer. Men bærer litt preg av å være noen år gammelt.

Hjulene er i helstøpt plast i samme stykke som felger...syntes de var vannskelig å få fine, men greit når forbildet hadde litt "spray i vei med heldekkende rosa" -preg..

20161119_132907_zpsfsxbrroe.jpg

20161119_132925_zpsx3rpmdmn.jpg

20161119_133123_zps9pogxpq0.jpg

Guest Espen Andreas Hoff
Posted

Kul jeep! Litt væring, skitt og støv nå så kan du ta helg. Rosa ratt var jo søtt da?

EspenA

Posted

Takk! Rosa er for tøffe karer som ikke er redd for noe....

Litt skitt blir det nok..og støv.. men må sjekke litt rundt det å ha væring på rosa. Må bestille noe "ørkenpulver".. vet ikke om jeg tør google det wOOt

• 2 weeks later...
Posted

Jeg måtte jo gå inn og kikke på bildet av forbildet, og det må være den schtøggeste jeepen jeg har sett i mitt syndefulle og nå etterhvert langtrukne liv. Det ser jo faktisk ut til at de også har lakkert dekkene rosa!  :o På modellen din ser det imidlertid ut som om dekkene har fått rosa gjørme eller støv på seg, og det tror jeg ikke de har i Sahara?

Det er også godt å se at gutta har hatt vett til å proviantere skikkelig. Plenty med ribbe med svor ligger klar til å spises foran cockpit.  :thumb:

Posted

Hm... dekkene er mer rosa enn på bilde. Men ørkensand er visst rosa i solnedgang.... mener å huske det .. ??? Men har strengt tatt bare sett det fra luften.

Mulig jeg bytter ut svineribben med pinnekjøtt, jeg er jo tross alt vestlending.  :thumb:

Posted

Hm... dekkene er mer rosa enn på bilde. Men ørkensand er visst rosa i solnedgang.... mener å huske det .. ??? Men har strengt tatt bare sett det fra luften.

Mulig jeg bytter ut svineribben med pinnekjøtt, jeg er jo tross alt vestlending.  :thumb:

Javisst. Kamoen var etter hva det står supereffektiv i kveldssol, og sikkert også ved soloppgang.

Enig i at pinnekjøtt slår ribbe. Ble sulten nå.  :thumb: