Rune H Træet Skrevet 18. august 2016 Skrevet 18. august 2016 Fikk den ferdig for en tid tilbake, så på tide å få litt bilder opp. Bygget rett ut av esken, som Hvit 3 fra Herdla. Ja...jeg vet... men det kan aldri bli for mye lokale bygg! Siter
Gjest Espen Andreas Hoff Skrevet 18. august 2016 Skrevet 18. august 2016 Ble jo flott denne?. Synes den ligner mistenkelig på en lakkeringsklar 109'er jeg har på hylla, er dettte også Hasegawa? EspenA Siter
Rune H Træet Skrevet 18. august 2016 Forfatter Skrevet 18. august 2016 Takk! Nei, dette er Tamiya. De enkle billige settene med få deler og lite detaljer. Siter
Kyrre Ingebrethsen Skrevet 18. august 2016 Skrevet 18. august 2016 Flott arbeid! Og glimrende at du holder deg til lokalhistorien! Tamiya sine E-3/4/7 er helt glimrende sett, spesielt hvis man vil bygge en serie. Weisse 3 tilhørte 4./JG77 og det var Uffz. Fröba som fikk den tvilsomme gleden av å kræsjlande denne i Sverige i oktober 1940, overraskende nok da uten ekstra mottling som ellers var så vanlig fra sommeren av. Her er noen bilder: http://www.pwm.org.pl/viewtopic.php?f=3&t=17988 Siter
Stein Atle Stenberg Skrevet 18. august 2016 Skrevet 18. august 2016 Glimrende arbeid! Lokalhistorie er jo bare det beste da. Bygget denne selv - det var mitt første flybygg i "voksen" alder. Siter
Rune H Træet Skrevet 18. august 2016 Forfatter Skrevet 18. august 2016 Takk! Både for ros og herlig historie undervisning. Så slik gikk det altså med denne doningen, artig å vite! Liker godt disse settene i den serien. Gode sett som settes fint sammen uten for mye dill dall. Fikk høre ordet "rekreasjonsbygg" under skala, føler disse settene passer fint i den kategorien. Har en fw190 A8 liggende også i samme kategori. Blir nok en Herdla versjon den og! Kan nevne at jeg så settet hos Amundsen hobby for 120 kr....løp å kjøp! Siter
Torgeir Eikeland Skrevet 19. august 2016 Skrevet 19. august 2016 Pent dette. Men jeg lurer på om antennepinnen står litt i spenn bakover? Siter
Rune H Træet Skrevet 19. august 2016 Forfatter Skrevet 19. august 2016 Pent dette. Men jeg lurer på om antennepinnen står litt i spenn bakover? Det gjør den... antennen er stemt i en A. Fryktelig tynn den antennepinnen.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.