Edward H. Valholm Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Lokaler er rigget opp og de fleste av bordbestillere er allerede klare. Noen modeller er også allerede satt opp. Den generelle oppfatningen blant folket er at vi alle er positivt overrasket over lokalet og faciliteter generelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Ser meget bra ut Der skulle je vøri... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Etter å ha vært en tur og hilst på, så er det en bra, veldig bra nødløsning. Jeg synes faktisk at lokalene, både for modellere og selgere, er bedre i år enn i fjor. Men stakkars Drammensere, der er det dyrt å parkere. Spesielt om man ikke er kjent og kan noen triks i Ludo. Så håper vi at det blir kombinert med hotell neste år, og mulighet til å være sosial både på rom og i lokaler igjenom hele helgen Synd det skulle skje midt i en streik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Jeg var bare innom en tur for å hilse på og var ikke på Skala i fjor (eller året før) så jeg kan ikke sammenligne, men jeg likte den intime atmosfæren som var i årets lokaler. Klart, det hadde ikke vært så mye plass til en stor forhandler til, men dette var mye bedre enn å svime rundt i et glissent lokale med langt mellom ting og tang. Mange stjerner i boka til Ed som fikset dette på så kort varsel! Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 What they said. Dette var helt konge. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Definitivt positivt overrasket ja. Dagen har gaatt som en roeyk, og det sosiale paa Jonas B. Gundersen var topp. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Jeg kan bare si meg enig. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Sveiva innom jeg og JR, det var veldig bra! ikke minst å treffe dere. Godt lys , men litt trangt ..pytt pytt.. Stor Kudus til de som fikk til en alternativ løsning! Det er nok liv laga for 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts