Edward H. Valholm Posted March 21, 2014 Author Share Posted March 21, 2014 .. så blir det ikke opprettet noen egen form for underforum til gruppebygget, før det er minst 10 stk påbegynte modeller, med bilder og egen tråd. Da er det bare å lage en egen tråd med evnt. biler o.l eller evnt. tanker (hvis det er noe dere skal scratche så blir det kanskje litt vanskeligere) på hva dere ønsker å lage Og mine to første er Trumpeters E-10/E-25 Entwicklungsfahrzeuge: Som det står skrevet: "The German E -10 tank designed toward the end of World War 2 and was an attempt by the Germans to simplify both the design and production methods of their “light” tank destroyers. It was intended to replace the “Hetzer” and was really intended to be a heavily armed reconnaissance vehicle as opposed to a tank destroyer. It remains to be seen how successful this vehicle might have been against the likes of a Centurion or T-44 or indeed an IS-3. The design was to use many of the parts intended for all the proposed “E-series” of designs and was another ‘paper–project’ that never saw the light of day." Litt mer info om E-10 kan leses her: http://fingolfen.tripod.com/eseries/e10.html ** Videre har jeg fått arvet en delvis bygd E-25 som jeg også kommer til å gjøre ferdig. Litt info om historien til E-25 finnes her: http://fingolfen.tripod.com/eseries/e25.html Begge vil få "moro camo" ala "1946 og senere" på seg. ..oh the joy to not conform to RLM codes Og så har jeg en E-100 Jagdpanzer.. og.. og.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 21, 2014 Author Share Posted March 21, 2014 Forøvrig - dersom man er panzerskalle og bygger "papir-panser" kan man da kalles pappskalle? Høøøøyyy!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 wOOt HAHAHA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 hm.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Overasket meg at jeg ikke så en Daimler Benz Project B der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 22, 2014 Author Share Posted March 22, 2014 oh.. my! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Bognerud Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Teller Maus som en 1946?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 24, 2014 Author Share Posted March 24, 2014 Hvis du ønsker at "Maus'en" skal være en 1946 utgave så.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Godt mulig det er noe å finne på loftet som kan bli med i et 1946 gruppebygg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Godt mulig det er noe å finne på loftet som kan bli med i et 1946 gruppebygg. Svensk Vampire Mk.I kanskje... med leveransemerkingen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Nei, det er det ikke Mats. Men noe annet spennende kan det jo bli.... Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Jeg blir med, jeg hadde visst et par 1946 modeller, av noen biler Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Bursdag i helga, så Fadern var en tur på lageret. Da har man litt å pusle med i dette gruppebygget Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted April 7, 2014 Author Share Posted April 7, 2014 Ja, drar du i land alle disse til neste år.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Den "Flitzer"-en har jeg bygd for en del år sia. Bra sett, syntes jeg, men flyet må ha en del balast i nesen. Modellen min ble en halesitter. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Horten'en er førstemann ut, og Firecrest'en er resin, med det som ser ut som kroppsdeler fra 2 ulike fly, så blir nok i eska si. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts