Gå til innhold
  • Bli medlem

Haikara (Tamiya 1/48 Storch)


Anbefalte innlegg

 

storch3_zps420d11ef.jpg

 

Dekalene er type "short run". Det vil si at de kommer på ett stykke dekalfilm og må blodtrimmes hver for seg. De er dessuten svært tynne og tilsvarende gjennomsiktige. Synes Storchen begynner å se kul ut nå.

 

Nato Black

 

Finland var tidlig ute. Medlem av NATO allerede på første halvdel av 40-tallet...

 

Nils  wOOt

Undersiden er Medium Sea Grey, bare så du vet det.  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er raskere til å bygge en en "Napalm Death" låt, og det ser jo uforskammet bra ut, du tok en sjans med at det hvite i rundellene ikke skinner igjenom.. eller gjør de det wOOt he he

Nå er det vel ikke det hvite som skinner igjennom...

Jeg hadde (som vanlig) maskert sirkler på undersida der rundellene skal ligge midt på skillet mellom gult og grått. Jeg traff ikke 100 prosent med størrelsen på sirkelen som ble bittelitt mindre enn rundellen, og på et par steder kan du se veldig tydelig hvor fargeskillet går.

Da jeg så dette lakka jeg over de to rundingene jeg hadde maskert på de svarte feltene på oversida. Disse teipsirklene hadde jeg laget for å ha noe å gå ut fra da de svarte feltene skulle lakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.