Gå til innhold
  • Bli medlem

Svenskerapport


Torgeir Eikeland

Anbefalte innlegg

En positiv artikkel  :)

 

Vi premierte 31 klasser, og ved å skummlese resultatene ser det ut til at svenskene fikk 9 gull, 10 sølv og 8 bronse.

Nå skal jeg ikke kaste bensin på Torgeir ved å sjekke om det var svensker som vant klassene som artikkelforfatteren dømte...  wOOt

Vi lar det vel ikke gå helt stille forbi vi heller, når vi vinner i utlandet?

Så for meg er det helt greit at de tok 1/3 av premiepotten.

Kanskje det gjør at det kommer enda fler neste år  :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, et av de få flyene som kunne felle inn skiene!  Det er SAAB på sitt beste det!  :cheers:

 

Jeg mener det var det på den gamle 96 V4'n som kameraten min hadde på tidlig '80-tall også...

 

Nei, nå husker jeg; han hadde takgrind med hoppski solid stroppet hver for seg opp ned, slik at det skulle bli enklere å dytte den når vi gikk rundt.

Legg merke til at jeg sa "når, og ikke "hvis"...

Fikk aldri testet det skikkelig, for i godt driv på snøføre avslørte et sideveis møte med tørr asfalt at den hadde innfellbare bakhjul...

 

Om en har klart å beholde barnet i seg, så får en kanskje være glad for at man ikke ble sittende fast i ungdommen  :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.