Torgeir Eikeland Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 http://www.ipmsstockholm.se/home/rapport-fran-skala-2013/ Hyggelig dette. Men så kommer det: "Inte oväntat tog vi svenske ett gäng klassegrar." Blargh. Følg med på blodverdiene fram mot neste Skala... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 En positiv artikkel Vi premierte 31 klasser, og ved å skummlese resultatene ser det ut til at svenskene fikk 9 gull, 10 sølv og 8 bronse. Nå skal jeg ikke kaste bensin på Torgeir ved å sjekke om det var svensker som vant klassene som artikkelforfatteren dømte... Vi lar det vel ikke gå helt stille forbi vi heller, når vi vinner i utlandet? Så for meg er det helt greit at de tok 1/3 av premiepotten. Kanskje det gjør at det kommer enda fler neste år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 18, 2013 Author Share Posted March 18, 2013 Kanskje det gjør at det kommer enda fler neste år La dem bare komme. En dag er jeg god nok til å gruse dem, og du verden så godt det kommer til å smake! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Kanskje det gjør at det kommer enda fler neste år La dem bare komme. En dag er jeg god nok til å gruse dem, og du verden så godt det kommer til å smake! Du får svare med samme mynt. Dra til Sverige og still med en korrekt bygget svenskebomber - B 17 !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 18, 2013 Author Share Posted March 18, 2013 Du har ikke glemt den ennå, nei. Mener du å si at disse som regel bygges feil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Jeg har kun sett én svensk B-17 her inne, og den var det Nils som bygde. Garantert helt feil! Artig rapport, i alle fall! Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 18, 2013 Author Share Posted March 18, 2013 Jeg har kun sett én svensk B-17 her inne, og den var det Nils som bygde. Garantert helt feil! Artig rapport, i alle fall! Arild http://www.flugzeuginfo.net/acdata_php/acdata_saab_17_en.php Så den slik ut? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Aha, hvor stor forskjell kan ikke en manglende bindestrek gjøre. Vel, samma det. I Mats' tilfelle ser jeg frem til den dagen han stiller med noe som er ferdig bygget, korrekt eller ei. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Jeg har kun sett én svensk B-17 her inne, og den var det Nils som bygde. Garantert helt feil! Jeg har da ikke bygd B-17, men en F-17. Garantert helt riktig. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Nettopp. Dere skal få sulle med svenskefuglene i fred for meg fra nå av. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Du har ikke glemt den ennå, nei. Mener du å si at disse som regel bygges feil? Nei, men det finnes en del fallgruer... Jeg er helt sikker på at du hadde slått svenskene "ur brädorna"!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 19, 2013 Author Share Posted March 19, 2013 Har du sett! Det er jaggu ski i byggesettet også... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Har du sett! Det er jaggu ski i byggesettet også... Japp, et av de få flyene som kunne felle inn skiene! Det er SAAB på sitt beste det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Japp, et av de få flyene som kunne felle inn skiene! Det er SAAB på sitt beste det! Jeg mener det var det på den gamle 96 V4'n som kameraten min hadde på tidlig '80-tall også... Nei, nå husker jeg; han hadde takgrind med hoppski solid stroppet hver for seg opp ned, slik at det skulle bli enklere å dytte den når vi gikk rundt. Legg merke til at jeg sa "når, og ikke "hvis"... Fikk aldri testet det skikkelig, for i godt driv på snøføre avslørte et sideveis møte med tørr asfalt at den hadde innfellbare bakhjul... Om en har klart å beholde barnet i seg, så får en kanskje være glad for at man ikke ble sittende fast i ungdommen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts