Gå til innhold
  • Bli medlem

1932 Ford SpeedWagon Woodie...Ferdig!


Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Nydelig bygge så langt, flott finish og supre detaljer.

Angående farge på motor, så funker det meste sammen med svart. Det kan bli bra å fortsette med motorfargen på felgene, kjerra blir mer sober. Kan fort bli litt fargekart med annen farge på felgene også. Du har jo valgt rødt interiør, så dette blir helt sikkert nydelig med Candyrød motor og felger. Gleder meg til å se denne ferdig til NC.

 

byggehilsen fra Fordman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Nå er jeg igang på denne igjen for fullt :) nå er det ikke tid mere tull og vingling før NC skal denne rekke og bli ferdig ;D

 

har pusset opp litt på forstilling/styring ved og bytte ut plastikk til messing rør. 4 linken skal også byttes ut med messing rør

 

Hmmmm...var litt uklart bilde men blir et bedre når 4 linken er ordnet :thumb:

 

S__FA52.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Verdt å merke seg at de har minst 2 produktserier som i både utforming og funksjon er ganske like.

Metaline er toppmodellene, mens Classic går for rundt halvparten grunnet mange deler i (rød) hardplast.

Jeg vet ikke om det var restpartisalg eller om de fortsatt fører det, men for et års tid siden så hadde Amundsen en stabel Unimat Classic liggende på et tilbudsbord i butikken.

Mener det var priser fra rundt 2.000,- for den enkleste til ca. 5.000,- for den store "6in1" maskina.

Vart frista, men det lå litt over impulskjøpbudsjettet  ::)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.