Jump to content

1932 Ford SpeedWagon Woodie...Ferdig!

Recommended Posts

• Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nydelig bygge så langt, flott finish og supre detaljer.

Angående farge på motor, så funker det meste sammen med svart. Det kan bli bra å fortsette med motorfargen på felgene, kjerra blir mer sober. Kan fort bli litt fargekart med annen farge på felgene også. Du har jo valgt rødt interiør, så dette blir helt sikkert nydelig med Candyrød motor og felger. Gleder meg til å se denne ferdig til NC.

byggehilsen fra Fordman

• 1 month later...
  • 1 month later...

Nå er jeg igang på denne igjen for fullt :) nå er det ikke tid mere tull og vingling før NC skal denne rekke og bli ferdig ;D

har pusset opp litt på forstilling/styring ved og bytte ut plastikk til messing rør. 4 linken skal også byttes ut med messing rør

Hmmmm...var litt uklart bilde men blir et bedre når 4 linken er ordnet :thumb:

S__FA52.jpg

• 2 weeks later...

Verdt å merke seg at de har minst 2 produktserier som i både utforming og funksjon er ganske like.

Metaline er toppmodellene, mens Classic går for rundt halvparten grunnet mange deler i (rød) hardplast.

Jeg vet ikke om det var restpartisalg eller om de fortsatt fører det, men for et års tid siden så hadde Amundsen en stabel Unimat Classic liggende på et tilbudsbord i butikken.

Mener det var priser fra rundt 2.000,- for den enkleste til ca. 5.000,- for den store "6in1" maskina.

Vart frista, men det lå litt over impulskjøpbudsjettet  ::)