Gå til innhold
  • Bli medlem

05. Sept Byggekveld Haugenstua


Vidar Ringstad

Anbefalte innlegg

Takker og bukker :)

 

Det blir massiv bildeposting når jeg kommer tilbake

 

Jeg tenkte å se etter resin pit og litt annet stesj til F-15 saken, så den blir MISP MOD 3 F-15 C  (den siste oppdateringen og sånn den flyes på "EG" (Eglin AFB,FL)

 

Jeg kommer tilbake til Norge neste torsdag, og planlegger haugenstua tur enten 18de eller 19de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg kommer også en tur sånn mellom 18 og 19. Har litt ting som skal lakkeres...

 

Øyvind

 

Bygger du noe, da? :D

Hrmf, nå skal vel jeg passe meg litt som har kjørt meg fast i "onkel" Verlindens oppdateringssett til M8 Greyhound (har tatt lokket av Polikarpoven jeg kjøpte i England, da).

Vel, mens dere satt og bygde, fikk jeg masse makrell, da. Så litt fornuftig fikk jeg jo ut av tirsdagskvelden.

 

Lykke til i kveld alle sammen!!

 

Hilsen anonym misunnelig - som ligger på utsiden under trærne og drkker Solo og leser Donald ;D ;D

...og drømmer om gamle Hellersett :(;D

 

:shifty: Hm, "gamle" Einar R. leser Donald og er i stand til å fortelle om det på et forum på dette "internett" som gamle folk stort sett bare har hørt om. :shifty: Tru'kke du er så fossilaktig som du vil ha oss til å tro, jeg. 8);D

 

R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bygger du noe, da?  :D

 

 

Blir mest prating, pølsespising og juging selvsagt. Men jeg fikk da blåst en krukke Tamiya XF-ettellerannet i går som grunning på et par modeller... så det skjer da NOE... og jeg HAR fått ferdig en modell i år!

 

Hrmf, nå skal vel jeg passe meg litt som har kjørt meg fast i "onkel" Verlindens oppdateringssett til M8 Greyhound (har tatt lokket av Polikarpoven jeg kjøpte i England, da).

 

Jasså, har AMS´en tatt deg Roar... ja ja...

 

Vel, mens dere satt og bygde, fikk jeg masse makrell, da. Så litt fornuftig fikk jeg jo ut av tirsdagskvelden.

 

Det eneste som kan utkonkurrere en byggekveld sånn hobbymessig er en fisketur, så jeg skjønner deg godt jeg...

 

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.