Vidar Ringstad Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 En liten påminnelse til dere som ikke husker at det er byggekveld i morgen.Jeg sier ikke hvor,for det hvet dere.Hehe For dere som ikke kan i morgen,eller har byggelyst to dager på rad,så er jeg der i kveld også fra ca kl.18 Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Jeg skal se om jeg rekker det. jeg har ett lass med modeller som skal males for flymuseet,men det går jo an å gjøre på Haugenstua også skulle jeg tro. 50 % sjanse for at jeg kommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 Vel de 50 prosentene slo til med full virkning.. Iallefall. jeg blir borte ett par uker nå, reiser til USA på onsdag og blir borte halvanna uke. Håper på å dukke opp ca 18 september igjen Kos dere der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 4, 2006 Author Share Posted September 4, 2006 God tur!!! Skal passe på flyet ditt når du er borte,men jeg regner med og være der i morgen. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 Takker og bukker Det blir massiv bildeposting når jeg kommer tilbake Jeg tenkte å se etter resin pit og litt annet stesj til F-15 saken, så den blir MISP MOD 3 F-15 C (den siste oppdateringen og sånn den flyes på "EG" (Eglin AFB,FL) Jeg kommer tilbake til Norge neste torsdag, og planlegger haugenstua tur enten 18de eller 19de. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Opsahl Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 Jeg tar meg en tur i morgen.(5/9). Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Jeg kommer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Lars frister jo med eldgamle Heller-sett av sivile småfly, så da er vel ingenting mer naturlig enn at jeg stikker innom? Men jeg kommer neppe først av alle. Og da kan det vel skje som det har skjedd før, at jeg må slukke lyset etter meg Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 jeg kommer også en tur sånn mellom 18 og 19. Har litt ting som skal lakkeres... Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 5, 2006 Author Share Posted September 5, 2006 jeg kommer også en tur sånn mellom 18 og 19. Har litt ting som skal lakkeres... Øyvind Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar-R.Jensen Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Lykke til i kveld alle sammen!! Hilsen anonym misunnelig - som ligger på utsiden under trærne og drkker Solo og leser Donald ;D ...og drømmer om gamle Hellersett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 ...Fikk også plutselig lyst å dra dit... Hvis det er plass for en beskjeden svenske... Det sier jeg dere: Dette forumet inspirerer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 5, 2006 Author Share Posted September 5, 2006 Klart det er plass til en beskjeden svenske!Hehe,trodde ikke det fantes noen sånne jeg! Hjertelig velkommen,Mats.Jeg er ca kl.18 Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Takker alle som deltok ikveld, det var svært hyggelig... frister sterkt til gjentagelse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 5, 2006 Author Share Posted September 5, 2006 Fint at du synes det,Mats,og du er hjertelig velkommen tilbake når du måtte ønske det! Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 jeg kommer også en tur sånn mellom 18 og 19. Har litt ting som skal lakkeres... Øyvind Bygger du noe, da? Hrmf, nå skal vel jeg passe meg litt som har kjørt meg fast i "onkel" Verlindens oppdateringssett til M8 Greyhound (har tatt lokket av Polikarpoven jeg kjøpte i England, da). Vel, mens dere satt og bygde, fikk jeg masse makrell, da. Så litt fornuftig fikk jeg jo ut av tirsdagskvelden. Lykke til i kveld alle sammen!! Hilsen anonym misunnelig - som ligger på utsiden under trærne og drkker Solo og leser Donald ;D ...og drømmer om gamle Hellersett Hm, "gamle" Einar R. leser Donald og er i stand til å fortelle om det på et forum på dette "internett" som gamle folk stort sett bare har hørt om. Tru'kke du er så fossilaktig som du vil ha oss til å tro, jeg. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Bygger du noe, da? Blir mest prating, pølsespising og juging selvsagt. Men jeg fikk da blåst en krukke Tamiya XF-ettellerannet i går som grunning på et par modeller... så det skjer da NOE... og jeg HAR fått ferdig en modell i år! Hrmf, nå skal vel jeg passe meg litt som har kjørt meg fast i "onkel" Verlindens oppdateringssett til M8 Greyhound (har tatt lokket av Polikarpoven jeg kjøpte i England, da). Jasså, har AMS´en tatt deg Roar... ja ja... Vel, mens dere satt og bygde, fikk jeg masse makrell, da. Så litt fornuftig fikk jeg jo ut av tirsdagskvelden. Det eneste som kan utkonkurrere en byggekveld sånn hobbymessig er en fisketur, så jeg skjønner deg godt jeg... Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar-R.Jensen Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Takk...Der fikk jeg den... :'( Mvh Einar - må jo ha med Donald når favoritten min er med...den lille hjelper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts