Edward H. Valholm Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Hei, På eget initiativ har jeg laget en egen hjemmeside for SKALA (bygget på samme lest som ipmsnorge.org sin side) og den er nå blitt godkjent. Derfor; send ut link til venner og uvenner, kjente og ukjente Her er adressen: http://skala.ipmsnorge.org Så fort de ledende herrer har fått klasser og regler i boks vil de også bli lagt ut.. (hint hint) hilsen Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Nice! Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Godt jobba, Edward. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 seminartema? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 6, 2012 Author Share Posted January 6, 2012 seminartema? Ingen aning, men ut ifra hva foredragholderne har av interesser burde man få en viss aning.. Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Smallsize Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Detta kan du Ed....Flott lagt opp Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Fin plakat! Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Bra jobba Fint å se at mine bilder kan brukes til mer enn å fylle opp harddisken. Flyet er bygd av Anj,og var utstilt på temabordet på SC. Temaet var rovdyr Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Veldig bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Dette er bra jobbet Eneste som jeg stusset over var jeg ikke fikk åpnet alle bildene, mulig det er bare hos meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 6, 2012 Author Share Posted January 6, 2012 Bra jobba Fint å se at mine bilder kan brukes til mer enn å fylle opp harddisken. Flyet er bygd av Anj,og var utstilt på temabordet på SC. Temaet var rovdyr Leif Jeg var frekk og kopierte fritt bildene som jeg fant på forumet fra SKALA 2010/2011 for å fylle opp sidene med bilder. Jeg har dog ikke gitt korrekt kreditt til fotografene, noe jeg beklager.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 6, 2012 Author Share Posted January 6, 2012 Dette er bra jobbet Eneste som jeg stusset over var jeg ikke fikk åpnet alle bildene, mulig det er bare hos meg Må være hos deg Har du spesifikt noen bilder som du ikke fikk opp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Dette er bra jobbet Eneste som jeg stusset over var jeg ikke fikk åpnet alle bildene, mulig det er bare hos meg Må være hos deg Har du spesifikt noen bilder som du ikke fikk opp? Prøvde å sjekke ut bildene. Fikk se alle på første side, men når jeg hoppet til side 2,3,4 osv sto det nynorsk at jeg prøvde å se etter noe som ikke var der... Derimot når så på siste bilde på side 1, kunne jeg se de neste bildene ved å trykke "next". Men det blir litt tungvint hvis det er et bilde på side 7 man ønsker å se på. Det må være en adressefeil eller noe slikt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 6, 2012 Author Share Posted January 6, 2012 Forstår ikke, er det galleriet dere har problemer med? Jeg får frem alle bildene.. Rart.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 6, 2012 Author Share Posted January 6, 2012 Detta kan du Ed....Flott lagt opp Lars Håper du er sånn halvfornøyd med hvordan jeg har satt opp firmalogo på sidene.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Bra tiltak og bra design Ang. bildene, så tror jeg du har flyttet en mappe. 2010 virket på de jeg prøvde, men ikke 2011. For å forstørre hvert enkeltbilde i 2011 oversikten er linken; http://skala.ipmsnorge.org/gallery/galleri/galleri/skala-2011/image/ men der er de ikke, og det kommer en beskjed om: "Sorry, but you are looking for something that isn't here." Linken til slideshowet virker og i følge det så ligger de i "skala-2011" mappen, ikke hakket under i "image" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 Tror bildene skal være tilgjengelig nå. Var noe med permalinken som jeg ikke fikk til å funke etter å ha editert navnet på gallerisidens innstillinger.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Fin plakat. Men burde ikke den opplyse om nettopp Skala sine websider istedet for klubben sine? NIls Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Bra jobba Edward Flott side Nadir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 Fin plakat. Men burde ikke den opplyse om nettopp Skala sine websider istedet for klubben sine? Nils Hei, Svaret er enkelt.. Jeg lagde sidene etter at plakaten ble laget.. Neste år vil sikker plakaten bli oppdatert.. Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Johansen Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts