Gå til innhold
  • Bli medlem

Sandnes Model Cruiser Utstilling.


Anbefalte innlegg

Jæren Plast Modell Utstilling igjennoppstår neste år, 2012.

 

Er usikker på kor stor eg skal laga denna utstillinga. Så eg spør litt her.

 

Kun for bilbyggara? Då vil da ikkje bli så mange klassar, og mindre arbeid. Er da forslag om klassar i bilklassane, så kom med dei.

 

Open for alle typar av bygg? I så fall skal det vær meir opne klassar, på tvers av skalaer, eller er skalaene for viktige? Korleis rangere sivilt, opp mot militært, kontra skalaer? Sama som med bil, eg trenger innspel.

 

Atle Solberg har vært med og hatt noken lastebils klassar. Eg er ikkje framand for detta fortsatt, men då må me veta att da faktisk kjem lastebilsbyggara.

 

Når på året passar da best med ei utstilling?

No er da CCM/IPMS Stockholm, Skala, og WeCoMoCo, i løpet av noken veker i Mars-April. GGG i månedskiftet Juni-Juli. Sørlandet i August, og NC i September. 

 

Eg vil gjerna plassera utstillinga på sommarhalvåret, før Sørlandet har si. Sjølv tenker eg månedskiftet Mai-Juni.

Lokalet blir i mellon IKEA, og Kvadrat, men motsatt sida av motorveien. Ei løa som har fått festlokale m.m.

Håpar noken kjem med innspel, sånn att detta kan bli gjort så bra som muligt.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jæren Plast Modell Utstilling igjennoppstår neste år, 2012.

 

...

 

Håpar noken kjem med innspel, sånn att detta kan bli gjort så bra som muligt.

 

Dette blir nok en annen type innspill enn det du ønsker, men et greit sted å begynne er et navn uten skrivefeil. Da vi ikke bruker orddeling på norsk (i motsetning til på engelsk) bør det hete "Jæren plastmodellutstilling".

 

Nils  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jæren Plast Modell Utstilling igjennoppstår neste år, 2012.

 

...

 

Håpar noken kjem med innspel, sånn att detta kan bli gjort så bra som muligt.

 

Dette blir nok en annen type innspill enn det du ønsker, men et greit sted å begynne er et navn uten skrivefeil. Da vi ikke bruker orddeling på norsk (i motsetning til på engelsk) bør det hete "Jæren plastmodellutstilling".

 

Nils  :)

 

Da e sånne ting eg har dåke t Nils! Eg har enno ikkje bestått i norsk skrifteleg på Gymnaset. Er eit eller anna medfødte greie som hemma meg ifm læring, så eg lære alt med å bruka bilder. Om eg ikkje skrive ned ein ting, så er da vanskeleg nok. Eg klarar ikkje sjå samenhengen mellom td verb, substantiv, adverb etc. Eller starten og slutten på ei 3. grads likning. Og veldigt mange ord eg ikkje kan skriva rett.

Ordbildeproblem er eit av mine problem, men da betyr ikkje att eg er redd for å uttala meg verbalt. Blir rett nok t att eg plutslig snakker heilt mot meg sjøl av og t, uten att eg heilt forstår korleis da føregjekk. Er ein av grunnane t att eg ikkje er så veldigt sosial av meg, då krava eg setter til meg sjøl, er høgare enn, og vanskelegare, enn da eg faktisk beherskar. Er fortvilandes når iq ligger rundt 130 +/-, å ikkje kunna beherska vanleg konversasjon der det er forskjellige syn, etc. Eg står altid fast, og føle meg domm.

 

Nåja, detta var litt utenom, men takk Nils. Eg var ikkje klar over  att da norska språket hadde ein konsekvens ved samensetting av ord. Kanskje eg klare å huska detta til seinare. Lure på ka da :'( står på diplomane frå tidligare år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallsize

Denne bemerkningen kunne du latt være Nils :(

Tor Henning prøver faktisk å dra i gang en aktivitet for medlemmene i Stavanger omerådet og bruker derfor dette forummet for og lodde stemningen for dette, da er slike bemerkninger TOTALT UAKSEPTABELT og Provoserende for oss som sliter med Dyseleksi.

 

Stå på Tor Henning. :thumb: :thumb:

 

Lars >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars,

 

min første refleks etter å ha lest Nils' innlegg var litt det samme som din - spesielt fordi Tor Henning har fått negative tilbakemeldinger tidligere på at han skriver som han snakker - men siden Tor Henning svarte som han svarte, så tror jeg ikke det er så ille.

 

Jeg tror vi her må skille mellom det som IKKE er akseptabelt her på forumet, nemlig å hakke på folks generelle rettskriving eller mangel på sådan, og det som jeg tror er Nils' anliggende, nemlig å hjelpe til med å få navnet på denne utstillingen korrekt. Om man av en eller annen grunn har problemer med å stokke ord og bokstaver slik at det blir korrekt, så kan man jo alliere seg med enten en stavekontroll på PCen, eller en man kjenner som kan det, slik at ting blir riktig ut i andre enden. Og å få navnet på en utstilling som skal markedsføres overfor publikum riktig, kan neppe skade.

 

Så jeg tror ikke at Nils var ute etter "å ta" Tor Henning for å ikke klare å skrive riktig, selv om det kanskje kunne leses sånn i farten.

 

Mvh Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig, Arild. Tor Henning var klok nok til å skjønne dette, Lars skjønte det ikke.

 

Jeg bryr meg fitta om hvordan folk skriver på forumet, men når man skal ut og annonsere et arrangement så mener iallefall jeg at det bør være en viss "kvalitet" over rettskrivingen i navnet. Derfor var innlegget kun ment som en liten hjelp til det.

 

Så kan Lars bare bruke så mange store bokstaver han vil ....

 

Nils  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallsize

Ser argumentet ditt Arild. Men står for det jeg mener er unødvendig sleivete bemerknig av enkeltpersoners lese og skrivevansker.

Konstater at Nils også nå bruker ord som kanskje sier alt.

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er fint att noken vil støtta når ein trur noken er urettvist behandla. Eg følte meg ikkje støyta av Nils Lars. Er takknemmlig for att Nils sa frå. Om ikkje me kan sei frå t kvarandre, så blir alt heilt galt. Eg har lært da på den litt tøffe måten dei siste åra.

 

"Jæren Plastmodellutstilling". Bevisst stor "P".  ;) skal holdast ein gong i 2012.

 

Nå, er da noken som har innspel om sjølva utstillinga?? Noken ynskje?  Målet er å få til noko som passar for flest muligt, og samtidigt er mest muligt øverkommeleg.

 

T.d. registrering. I dag bruke dei fleste data ifmd. Eg har ikkje den kunnskapen, og eg veit ikkje kven eg kan spørja.

Stemmetelling er mest eit spørsmål om medmennesker som stiller opp, så der reknar eg med me skal klara da.

Særvering etc. håpar eg me kan få til. Lokalet har heilt nytt stort fint kjøkken. Eg kjem nok til å høyra med kona om litt bakst. Dessuten så har eg lyst til å laga t noko anna enn pølsa og potetstappa. Blir nok pølsa å få og, ikkje vær redd. Tenker eg sjøl fyre opp ei stor gryta eller to, for å laga ei suppa som er lett og grei for magen, men noko nytt for dei fleste. Enten til kveldskos, etter utstillinga, eller t sjølva utstillinga.

Eg vil ikkje laga ei utstilling som går øve to dagar uten att da er eit STOOOOOOORT ynskje om da, men uansett så er lokalet vårt heile lørdagen. For å sei da sånn, eg leier hos svigermor,  ja og svigerfar og.

Her e døme på noken klassar eg vil ha med:

Bilar.

1. Bilar orginale

2. Bilar custom

3. Bilar Hot Rods(før 1949)

4. Bilar Street Maschine, og Euros/tunerbilar

5. Excotiske bilar

6. Light Commercial. OBS! Skal være kommersielle bilar/Firmabilar. Ikkje ein orginal pick up, då går den i orginal!

7. Lastebilar.(?? skal det vær 1, 2, eller 3 klassar)

8. Tema "Fransk"

9. Junior tom 13

10. Junior tom17

 

Eit forslag ifm lastebilar. Ein klasse som heiter "Kombos". Open for alle kjøretøy med slep.

Vil og ha ein "Open Klasse".

 

Men så:

 

Fly, båt, militært????? Kom ann folkens, trenger innspel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder fly så er min mening at det bør deles inn etter skala og/eller "vanskelighet" (dvs, stanard/avanert eller hva det nå enn kalles, alts samme prinsipp som under Skala/Landskonkurransen).

 

Vedrørende navnet så skal ihht. norsk rettskrivning kun første ord skrives med stor forbokstav. Men siden dette er å betrakte som egennavn så står man faktisk fritt til å skrive det hvordan man vil (også med de "feil" man vil).

 

Nils  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder fly så er min mening at det bør deles inn etter skala og/eller "vanskelighet" (dvs, stanard/avanert eller hva det nå enn kalles, alts samme prinsipp som under Skala/Landskonkurransen).

Nils  :)

 

Og i denne setningen kan man altså telle intet mindre enn 4 skrive-og tegnsettingsfeil. Gratulerer!

 

Anders  :cheers:wOOt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder fly så er min mening at det bør deles inn etter skala og/eller "vanskelighet" (dvs, stanard/avanert eller hva det nå enn kalles, alts samme prinsipp som under Skala/Landskonkurransen).

Nils  :)

 

Og i denne setningen kan man altså telle intet mindre enn 4 skrive-og tegnsettingsfeil. Gratulerer!

 

Anders  :cheers:wOOt

 

Og så var det dette med at man ikke skal gå etter folks skrivefeil da, Anders.

Rettskriving er viktig, men noen har problemer med dette. Denne typen innlegg gjøre at enkelte kvier seg for å skrive.

 

Har man ikke annet å bidra med, synes jeg man skal la være å skrive noe.

 

mvh

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står klar til å halshugges, hvis ikke mine synder forlates av den allvitende språkguden.

 

Det vil dog gå ut over evenuelle kommentarer om modellbygging, Luftforsvarets merking og dekalproduksjon. Men det får vel heller være.

 

Nils  :)

 

Det var ikke deg jeg siktet til, Nils. Som du sikkert ser, skrev jeg dette til Anders.

Jeg har ingen problem med at du i beste mening påpekte skrivefeil i utstillingens navn.

 

Det vi skal passe oss for er å kritisere folks skrivefeil bare for kritikkens skyld. Da er det lett å trå på tærne til folk.

 

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå inn på tråden "Østkonken 2011" å se på klassene der. Vi hadde modeller i alle klasser utenom sivilt fly og moderne panser.

 

Hold klassene på et minimum,det er enklere å åpne for en ny klasse ved behov enn å slå sammen klasser hvis det er for få modeller.

Vi delte ut premier i alle klassene utenom de to,uansett antall modeller.

 

Hva gjelder bevertning,så er jo pølser en klassiker :) Og kaker :)

Vi lagde noe wraps i år,de gikk unna veldig fort,og er enkle å lage.

 

Lykke til :thumb:

 

Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei igjenn folkens!

 

No har sommaren løpt frå oss. GGG, som eg desverre ikkje fekk med meg i år, Grensetreffet, SC, og NC, er historie for året 2011.

 

Da blir ikkje noko Jæren Plastmodellshow før høsten 2012, det er no ganske så klart. På seinvinteren, og utøve våren, er det allereie så tett program. Eg ser att eg ikkje trenger å tenka på å få alle tilfreds. Lokalt, eller nasjonalt. I staden for å satsa på å få til ei "stor" utstilling, vil eg prioritera kvalitet.

Lokalet er sikra, ikkje stort, men passe for rundt 100-150 modellar.

Med etta antalet modellar, så seier da seg sjølv att premiering må vær litt streng, og dermed og klasseinndeling. Nokre av dei klassane eg tidligare har nemdt går nok vekk.

 

Eg tenker meg følgandes.

Kjøretøy:

1. Orginale, og lett modifiserte bilar. Inkludert 4x4, vans, og Pick Ups.

2. Hot Rods pre '49

3. Kustom (mild, og vill)

4. Street Maschines

5. Excotiske bilar(supercars, coachbuilts etc, for å sei da på godt norsk). Trenger ikkje å vær fabrikksorginal.

6. Light commercial. Må være nyttekjøretøy. Ikkje kamuflert leketøy, eller familiebil med tuppervare klister.

7. Heavy commercial. Her avgjer tidsepoken for kjøretøyet om den kan reknast som lett, eller tung.

8. Competition

9. Motorsykklar

10. Diverse kjøretøy.

Andre klassar.

11. Figurar

12. Fly opp til og med skala 1/100, også helikopter

13. Fly frå og med skala 1/99, også helikopter

14. Militært på bakken

På tvers av grupper.

15 Yngre Junior

16 Eldre Junior

17 Diorama

18 TEMA

 

Excotiske bilar er noko som er nytt, og særegent for denna utstillinga. Sama kan seiast om å slå samen modified, med orginal. Begge desse klassane kan visast til virkelgheten på det viset att me ser mange vanlege bilar, og excotiske, som kun har fått nye felgar, evnt, er mildt(godkjent) senka. Eg vil igjennspeila detta.

Å væra streng på Light Commercial, er for å framme den slitne arbeidshesten, sjølv om spell nye Amerikanske muskel PU'ar er muligt å stilla, om dei tydeleg viser kva som er deira kommersielle hensikt. Er fortsatt tillatt med litt på kanten fantasi, om ein ikkje har virkelegheten som førebilde. Høyrte du Bottolf?

Heavy? Jepp, eg slår i samen med, og uten slep. Detta favorisera dei med slep, men så er da ofta og lagt meir arbeid i desse. Men mann må jobba med finish over heila linjo, om mann vil bli dømt opp til topps. Junior. Kor grensa går for eldre, og yngre. Eg lar den vær open. Om da kjem 10 ungar under 8, og 4 mellom 7 og 12, så blir grensa sånn ca der, om da då ikkje kjem noken mellom 11 og 18. Skjønner?

 

Innspel?

Kom igjenn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.