Gå til innhold
  • Bli medlem

Spesialpriser på SKALA2011


Roar Stensrud

Anbefalte innlegg

Som de fleste nå sikkert har fått med seg tar vi utdeling av diverse spesialpriser under felles samling lørdag kveld slik at denslags ikke trekker ut premieutdelinga på søndag. Så nå vil jeg bare se om jeg har fått med meg det som har blitt forespurt.

 

-Porsche

-Jaguar

-Ford Mustang

-SIG Italia

-Den Røde Stjerne

-SIG Perkele

-The Norwegian Challenge Car

 

Nå har vi ikke hatt noen SKALA-komite som har avgjort hvorvidt det tillates å dele ut premier i disse kategoriene eller ei. Det ble jo satt som krav etter en premieutdeling for noen år siden som tok litt av hva angår spesialpriser for ditt og spesialpriser for datt.

 

Imidlertid vil utdelingen nå adskilles fra hovedpremieutdelingen så tid er ikke essensiellt lenger. Det må dog sies at det er styrets klare mening at priser som deles ut bør være litt skikkelig gjennomtenkt og deles ut av personer/grupper med en viss pondus i klubben. Slik jeg ser det ligger imidlertid de annonserte prisene godt innenfor rammene.

 

Til slutt vil jeg si at bedømming av hvilke modeller som skal få prisene bør foretas av andre enn dommerpanelet som skal dømme i selve konkurransen. Det er vel også tanken bak disse prisene såvidt jeg har fått med meg.

 

Lykke til!

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den Røde Stjerne (ja den kommer i år også).

 

fly eller panzer?

 

Hva som helst bare det har å gjøre med den Røde Armés innsats under andre verdenskrig. Vrak av tysk panzer duger dog ikke (ikke vrak av russisk panser heller). Militært utstyr brukt av den Røde Armé (ikke nødvendigvis russiskprodusert, men det hjelper), soldater,  diorama -whatever.

 

Jeg er sjef for denne prisen og pleier å alliere meg med Anton Choumak og Sverre Melleby.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

fly eller panzer?

 

Hva som helst bare det har å gjøre med den Røde Armés innsats under andre verdenskrig. Vrak av tysk panzer duger dog ikke (ikke vrak av russisk panser heller). Militært utstyr brukt av den Røde Armé (ikke nødvendigvis russiskprodusert, men det hjelper), soldater,  diorama -whatever.

 

Jeg er sjef for denne prisen og pleier å alliere meg med Anton Choumak og Sverre Melleby.

 

R. :)

kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På-sparket-forslaget mitt om en egen Chevroletutstilling i anledning merkets 100-års jubileum tror jeg forøvrig vi dropper da det ikke ble møtt med noen overveldende entusiasme eller noen som ville ta ansvaret for det.

 

R. :)

Beklager mangel på respons men jeg tar gjerne med noen Chevyer

 

Vi bør ha nok bord, så bare ta med. Da kan du kanskje ta ansvaret for denne lille utstillingen også? Det hadde vært fint. Det går i alle fall an å se om det er noen flere som slår til.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta med de Chevrolet modeller jeg har bygd men det er ikke så mange som en skulle tro. Kun en fem-seks stykker inkludert noen av de første byggesettbiler jeg bygde på 90-tallet og en av de siste som er Blazeren jeg fullførte tidligere i vinter. Blazeren er forøvrig alleredre meldt på i Light Commercial klassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.