Gå til innhold
  • Bli medlem

2 stk Pickup (Begge Ferdige)


Marius Moe

Anbefalte innlegg

Startet på en GMC Syclone i høst fordi jeg fikk skade på sportside`n. Bygger rett ut av esken.

006-2.jpg

 

Har lett etter 1:24 båt til Tiril i høst og kom over en Custom Silverado med vannskuter. Synes denne var så kul at jeg ikke klarte å la være å begynne på den heller.

Tiril har bygget og grunnet vannskuteren så den er klar til lakkering.Hun skal ha den på et diorama.

Så får vi se om begge blir ferdige til Scala.

008-2.jpg

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Understell klar for lakkering på begge, et strøk primer på syclone, og Silverado klar for primer. Fant noen andre hjul til Silverado`en og en stor "hekkspoiler" ( aner ikke hva den kommer fra ,men lå sammen med div deler jeg kjøpte av mr. Bugrace -Tor Henning).

001-3.jpg

003-1.jpg

 

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir lokk på Syclone,men det følger ikke med på Silverado`en så den blir open. Silverado`en får en sort stripe fra bakskjermen over spoileren og ned på den andre siden. Inspirert av Dodge ram pickup`en til eieren av bilextra i Lillestrøm. Skal handle lakk på mandag.

 

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her kommer en liten bildeoppdatering etter de to siste kvelders lakkering.

Som primer bruker jeg Zero og Alclad, det fungerer utmerket ,sitter som bare det, maskerer hele bilen med Tamiya tape før lakkering. Silveradoen har fått metallik lakkerte lister. Maskeringen er før klar lakken.

001-4.jpg

003-2.jpg

004-3.jpg

005-3.jpg

Synes ikke orangefargen kommer så godt frem på bildene.

002-4.jpg

 

Marius

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.