Jens Håkon Brandal Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Og Spencer Pollard nevner selvsagt snoevaeret;D Jens Quote
Gaute Halsaunet Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 Nevner han noe om folk med snodig musikk og filmsmak også eller har han utelatt akkurat den biten? Quote
Mats Moe Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 Nevner han noe om folk med snodig musikk og filmsmak også eller har han utelatt akkurat den biten? hum? hva? Quote
Kjell Terje Trones Posted April 22, 2010 Posted April 22, 2010 Ja at det går an å være så kulturelt sneversynt...... Må vel en tur innom Narvesen etter hvert da.... Quote
Roar Stensrud Posted April 22, 2010 Posted April 22, 2010 Er ikke sikker på om du får Military in Scale her i landet i det hele tatt, dessverre. Min nærmeste sjappe for å få tak i dette bladet ligger i Sverige... R. Quote
Jens Håkon Brandal Posted April 22, 2010 Author Posted April 22, 2010 Alternativt kan man faa tak i bladet via deres hjemmeside. http://www.militaryinscale.com/issue/issue.aspx?cid=5011 Jens Quote
Kim Brantenberg Posted April 22, 2010 Posted April 22, 2010 Narvesen har Military in Scale. I Oslo får du kjøpt MiS på Narvesen v/ Hotel Continental og i Narvesen som ligger mellom Oslo S og Byporten. Din lokale Narvesen kan ta inn bladet for deg Kim Quote
Lasse Thun Posted April 27, 2010 Posted April 27, 2010 Er det mulig at noen skanner inn artikkelen? Quote
Jens Håkon Brandal Posted April 27, 2010 Author Posted April 27, 2010 Aa scanne stoff og legge ut paa et forum slik at folk slipper aa kjoepe bladet? For gammelt materiale som ikke lenger er tilgjengelig saa er det forstaaelig, men blader og boeker lever faktisk av at folk kjoeper det... Du faar som sagt bladet paa Narvesen eller via linken jeg postet over. Jens Quote
Morten Syvertsen Posted April 28, 2010 Posted April 28, 2010 Glimrende reportasje over seks sider, bra reklame for Skala dette! For de som blir glade over å se navnet sitt på trykk; kan det nevnes at han har gjengitt hele resultatlisten også..... / Morten Quote
Henrik Melvold Posted April 28, 2010 Posted April 28, 2010 For de som blir glade over å se navnet sitt på trykk; kan det nevnes at han har gjengitt hele resultatlisten også..... Og akkurat det synes jeg var de mest bortkastede sidene i hele bladet. Hvilken interesse har folk utenfor IPMS Norge av resultatlisten? Henrik Quote
Jens Håkon Brandal Posted April 28, 2010 Author Posted April 28, 2010 Stusset litt over det selv ogsaa, og synes de burde heller ha spandert mer sideplass paa fotografier om de maatte fylle ut bladet... Skal se etter Model Aviation World for aa se om de har noen reportasje med flybilder i det bladet - hadde vaert kjekt aa se noen av flymodellene og. Jens Quote
Geir Hogga Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Dette ligger på hjemmesiden deres, ser ut som bra dekning der også. Hvis jeg ikke tar feil pryder Andrè's Spitfire forsiden. http://www.modelaviationworld.com/ Quote
Jens Håkon Brandal Posted April 29, 2010 Author Posted April 29, 2010 Jeg maatte se to og tre ganger, men det var en liten Spitfire der ja... Tur bladkiosken senere i dag. Jens Quote
Morten Syvertsen Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 Og akkurat det synes jeg var de mest bortkastede sidene i hele bladet. He he, liten tvil om det. Vel, som nevnt; med unntak av de som liker å se navnet sitt på trykk.... Kjøper bladet for sjeldent til å vite om dette er fast policy fra Spencer, men plassen kunne definitivt vært viet til flere fotos istedet. / Morten Quote
André Kristoffersen Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 Møkka nummer ,.... And small she is....,, ,,, finner de ikke noe bedre enn å fotografere enn min rask byggd Spit med pupper er det ikke mye fantasi .. der omkring. Resultatlister er ingen opptatt av .........får jeg håpe, jeg var dommer i panzer klassen og noen av de kjente måtte bite både i belteledd og annet......... så mye bra som var der. ....... Det er ingen lov mot å fotografere sider av et blad å legge ut som teaser...... Quote
Nils Mathisrud Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 Møkka nummer ,.... And small she is....,, ,,, finner de ikke noe bedre enn å fotografere enn min rask byggd Spit med pupper er det ikke mye fantasi .. der omkring. Resultatlister er ingen opptatt av .........får jeg håpe, jeg var dommer i panzer klassen og noen av de kjente måtte bite både i belteledd og annet......... så mye bra som var der. ....... Det er ingen lov mot å fotografere sider av et blad å legge ut som teaser...... Det virker som om André er inne i lørdagskveldsmodus .... Nils Quote
Kjell Terje Trones Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 Spit med pupper Mulig det kunne ha litt med saken å gjøre, Andre. Mr Pollard virket nemlig ikke heeelt uinteressert i den filmen Gaute hadde fremvisning av rett ved siden av fototeltet. Og der synes jeg å huske at det også fantes noe av den sorten...... Quote
André Kristoffersen Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 Møkka nummer ,.... And small she is....,, ,,, finner de ikke noe bedre enn å fotografere enn min rask byggd Spit med pupper er det ikke mye fantasi .. der omkring. Resultatlister er ingen opptatt av .........får jeg håpe, jeg var dommer i panzer klassen og noen av de kjente måtte bite både i belteledd og annet......... så mye bra som var der. ....... Det er ingen lov mot å fotografere sider av et blad å legge ut som teaser...... Det virker som om André er inne i lørdagskveldsmodus .... Nils Nå er jeg så munter av meg at jeg er i" modus" hele tiden På lørdag har jeg; motskutt 1 mai salutten, laget frokost med masse bønner, egg og bacon. Vasket katten i baken, lest en laaang artikkel om F-101 Voodooo , grillet , et par Gin og Rødvin, lurt på om jeg skulle klippe håret..., skjelt ut naboen , gratulert ham etterpå med ny Porsche Boxster , tatt en tur med den.... rusket opp i blomsterbeddet..Drukket mere rødvin og grillmat så la jeg meg til å sove, eller ble lagt husker ikke helt... les" Helt".. . Kvifor er alle brønnpissarane igjen på "Farmen"? I neste reality program foreslår jeg at kun modellbyggere blir deltakere..".Paradise hotell, Farmen, Bonde romatikk" dette kan bli spennende..... Quote
Gaute Halsaunet Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 Møkka nummer ,.... And small she is....,, ,,, finner de ikke noe bedre enn å fotografere enn min rask byggd Spit med pupper er det ikke mye fantasi .. der omkring. Resultatlister er ingen opptatt av .........får jeg håpe, jeg var dommer i panzer klassen og noen av de kjente måtte bite både i belteledd og annet......... så mye bra som var der. ....... Det er ingen lov mot å fotografere sider av et blad å legge ut som teaser...... Det virker som om André er inne i lørdagskveldsmodus .... Nils Nå er jeg så munter av meg at jeg er i" modus" hele tiden På lørdag har jeg; motskutt 1 mai salutten, laget frokost med masse bønner, egg og bacon. Vasket katten i baken, lest en laaang artikkel om F-101 Voodooo , grillet , et par Gin og Rødvin, lurt på om jeg skulle klippe håret..., skjelt ut naboen , gratulert ham etterpå med ny Porsche Boxster , tatt en tur med den.... rusket opp i blomsterbeddet..Drukket mere rødvin og grillmat så la jeg meg til å sove, eller ble lagt husker ikke helt... les" Helt".. . Kvifor er alle brønnpissarane igjen på "Farmen"? I neste reality program foreslår jeg at kun modellbyggere blir deltakere..".Paradise hotell, Farmen, Bonde romatikk" dette kan bli spennende..... Med fare for å vandre alt for langt fra topicen så støtter jeg det siste forslaget. Katrine Moholt kan hjelpe til med å finne dame/mann til alle single modellbyggere Quote
Morten Syvertsen Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 Katrine Moholt kan hjelpe til med å finne dame/mann til alle single modellbyggere Det var ingen liten oppgave....... / Morten Quote
Tommy Myrland Posted May 3, 2010 Posted May 3, 2010 I neste reality program foreslår jeg at kun modellbyggere blir deltakere..".Paradise hotell, Farmen, Bonde romatikk" dette kan bli spennende..... Paradise varianten høres litt spooky ut for min del... tatt i betraktning da 99.9% av alle kvalifiserte deltakere er kun menn Tommy Quote
Geir Hogga Posted May 15, 2010 Posted May 15, 2010 Får man tak i Model Aviation World her i landet? Det ser ikke ut som om Traplet selger enkeltnummer, kun abonnement. Er det noen som har sjekket ut siste nummeret m.h.t. dekningen på Skala? Quote
Ole Kjensmo Posted May 15, 2010 Posted May 15, 2010 Får man tak i Model Aviation World her i landet? Det ser ikke ut som om Traplet selger enkeltnummer, kun abonnement. Er det noen som har sjekket ut siste nummeret m.h.t. dekningen på Skala? Jeg abonnerer på Model Aviation World og har siste nummer med dekningen av Skala 2010. Artikkelen er over 4 sider hvor 2 av disse er viet resultatlisten som er krydret med bilder av deltakende modeller. Ellers så er det 2 sider med bilder og omtale av norsk vinter og en strålende omtale av arrangementet. Det er tydelig at IPMS-Norge har gjort et godt inntrykk på Spencer. Det som ros til de som har stått for arrangementet og har lagt ned arbeid for Skala 2010. Så langt har jeg fått 2 nummer av bladet og kan anbefale bladet til andre som er interessert i modeller med vinger. Ole Quote
Recommended Posts