Gå til innhold
  • Bli medlem

Flott omtale i Military in Scale, Mai 2010


Anbefalte innlegg

Og akkurat det synes jeg var de mest bortkastede sidene i hele bladet.

 

He he, liten tvil om det. Vel, som nevnt; med unntak av de som liker å se navnet sitt på trykk....  ::)

 

Kjøper bladet for sjeldent til å vite om dette er fast policy fra Spencer, men plassen kunne definitivt vært

viet til flere fotos istedet.

 

 

/ Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkka nummer ,.... And small she is....,, ,,, finner de ikke noe bedre enn å fotografere enn min rask byggd Spit med pupper er det ikke mye fantasi .. der omkring.  Resultatlister er ingen opptatt av .........får jeg håpe, jeg var dommer i panzer klassen og noen av de kjente måtte bite både i belteledd og annet......... så mye bra som var der. ....... Det er ingen lov mot å fotografere sider av et blad å legge ut som teaser......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkka nummer ,.... And small she is....,, ,,, finner de ikke noe bedre enn å fotografere enn min rask byggd Spit med pupper er det ikke mye fantasi .. der omkring.  Resultatlister er ingen opptatt av .........får jeg håpe, jeg var dommer i panzer klassen og noen av de kjente måtte bite både i belteledd og annet......... så mye bra som var der. ....... Det er ingen lov mot å fotografere sider av et blad å legge ut som teaser......

 

Det virker som om André er inne i lørdagskveldsmodus ....  wOOt

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkka nummer ,.... And small she is....,, ,,, finner de ikke noe bedre enn å fotografere enn min rask byggd Spit med pupper er det ikke mye fantasi .. der omkring.  Resultatlister er ingen opptatt av .........får jeg håpe, jeg var dommer i panzer klassen og noen av de kjente måtte bite både i belteledd og annet......... så mye bra som var der. ....... Det er ingen lov mot å fotografere sider av et blad å legge ut som teaser......

 

Det virker som om André er inne i lørdagskveldsmodus ....  wOOt

 

Nils

 

Nå er jeg så munter av meg at jeg er i" modus" hele tiden ;D På lørdag har jeg; motskutt 1 mai salutten, laget frokost med masse bønner, egg og bacon. Vasket katten i baken, lest en laaang artikkel om F-101 Voodooo , grillet , et par Gin og Rødvin,  lurt på om jeg skulle klippe håret..., skjelt ut naboen , gratulert ham etterpå med ny Porsche Boxster , tatt en tur med den.... rusket opp i blomsterbeddet..Drukket mere rødvin og grillmat så la jeg meg til å sove, eller ble lagt husker ikke helt... les" Helt".. :).

 

Kvifor er alle brønnpissarane igjen på "Farmen"?

 

I neste reality program foreslår jeg at kun modellbyggere blir deltakere..".Paradise hotell, Farmen, Bonde romatikk" dette kan bli spennende.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkka nummer ,.... And small she is....,, ,,, finner de ikke noe bedre enn å fotografere enn min rask byggd Spit med pupper er det ikke mye fantasi .. der omkring.  Resultatlister er ingen opptatt av .........får jeg håpe, jeg var dommer i panzer klassen og noen av de kjente måtte bite både i belteledd og annet......... så mye bra som var der. ....... Det er ingen lov mot å fotografere sider av et blad å legge ut som teaser......

 

Det virker som om André er inne i lørdagskveldsmodus ....  wOOt

 

Nils

 

Nå er jeg så munter av meg at jeg er i" modus" hele tiden ;D På lørdag har jeg; motskutt 1 mai salutten, laget frokost med masse bønner, egg og bacon. Vasket katten i baken, lest en laaang artikkel om F-101 Voodooo , grillet , et par Gin og Rødvin,  lurt på om jeg skulle klippe håret..., skjelt ut naboen , gratulert ham etterpå med ny Porsche Boxster , tatt en tur med den.... rusket opp i blomsterbeddet..Drukket mere rødvin og grillmat så la jeg meg til å sove, eller ble lagt husker ikke helt... les" Helt".. :).

 

Kvifor er alle brønnpissarane igjen på "Farmen"?

 

I neste reality program foreslår jeg at kun modellbyggere blir deltakere..".Paradise hotell, Farmen, Bonde romatikk" dette kan bli spennende.....

 

Med fare for å vandre alt for langt fra topicen så støtter jeg det siste forslaget. Katrine Moholt kan hjelpe til med å finne dame/mann til alle single modellbyggere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I neste reality program foreslår jeg at kun modellbyggere blir deltakere..".Paradise hotell, Farmen, Bonde romatikk" dette kan bli spennende.....

 

Paradise varianten høres litt spooky ut for min del... tatt i betraktning da 99.9% av alle kvalifiserte deltakere er kun menn  :shifty: 

 

Tommy  :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Får man tak i Model Aviation World her i landet? Det ser ikke ut som om Traplet selger enkeltnummer, kun abonnement. Er det noen som har sjekket ut siste nummeret m.h.t. dekningen på Skala?

Jeg abonnerer på Model Aviation World og har siste nummer med dekningen av Skala 2010. Artikkelen er over 4 sider hvor 2 av disse er viet resultatlisten som er krydret med bilder av deltakende modeller. Ellers så er det 2 sider med bilder og omtale av norsk vinter og en strålende omtale av arrangementet. Det er tydelig at IPMS-Norge har gjort et godt inntrykk på Spencer. Det som ros til de som har stått for arrangementet og har lagt ned arbeid for Skala 2010.

Så langt har jeg fått 2 nummer av bladet og kan anbefale bladet til andre som er interessert i modeller med vinger.

Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.