Terje Rønningbakken Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 Ja da var Skala2010 over med VW Gruppebygg. Så hva med Mini Cooper til Skala2011? Kom med tips her (og om det blir Mini kan jeg ordne Premier) Quote
Kjell Bråten Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 Mini høres greit ut! Da har jeg en grunn til å kjøpe mini cooper, som jeg lenge har hatt lyst til å kjøpe. men har en regel om å ikke kjøpe uten å ha en plan! (det er ikke jeg som har innført den regelen her i huset....) Quote
Henrik Melvold Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 Hvorfor i alle dager premiere gruppebygging? Spesialpriser skjønner jeg, men gruppebygging har vel lite å gjøre med premiering... Eller? Henrik Quote
Terje Rønningbakken Posted March 3, 2010 Author Posted March 3, 2010 har en mistanke om hva premiene kan være Ett stykk rød mini Neida blir nok en av panserlogoene Quote
Roar Hermansen Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 Hva med biler fra Film/Dataspillverdenen, eller er poenget at alle skal bygge lik bil? Quote
Roar Stensrud Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 har en mistanke om hva premiene kan være Ett stykk rød mini Neida blir nok en av panserlogoene Vennligst les dette før du tar helt av, Terje: http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=10476.0 R. Quote
Terje Rønningbakken Posted March 3, 2010 Author Posted March 3, 2010 Har lest det og deler ikke ut noe før jeg har fått lov til det selvfølgelig Quote
Kjell Bråten Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 Hva med biler fra Film/Dataspillverdenen, eller er poenget at alle skal bygge lik bil? DENNE støtter jeg!!! HL2 to the people! Quote
Terje Rønningbakken Posted March 4, 2010 Author Posted March 4, 2010 Mini Copper Film/Data biler er sagt hva med kanskje Chevrolet Impala? Quote
Arild Moland Posted March 4, 2010 Posted March 4, 2010 Volkswagen-gruppebygget som hadde Skala 2010 som frist er nå flyttet til seksjonen Avsluttede gruppebygg. Dette til orientering... Arild Quote
Per Erik Karlsen Posted March 4, 2010 Posted March 4, 2010 En bil ferdig i det gruppebygget? Per Erik Quote
Svein Ivar Braathe Posted March 6, 2010 Posted March 6, 2010 En bil ferdig i det gruppebygget? Per Erik Retro'n ble ferdig Svein Ivar Quote
Gaute Halsaunet Posted March 6, 2010 Posted March 6, 2010 Bobla mi rakk vel akkurat å bli ferdig men har enda ikke tatt å lagt ut noen skikkelige bilder. Ellers tror jeg nok at jeg står over noen flere gruppebygg da jeg så at aktiviteten var heller laber på VW enda interessen var meget stor til og begynne med. Quote
Arild Moland Posted March 6, 2010 Posted March 6, 2010 Det eneste gruppebygget som vel virkelig har fungert skikkelig, er Spitfire. De øvrige har vært - som Gaute antyder - preget av stor innledningsvis entusiasme, og deretter har det stort sett bare gått nedover... Men er ikke dette egentlig slik det er med mange byggeprosjekter. Stor iver innledningvis, og betydelige problemer på avslutningssida? Arild Quote
Recommended Posts