Leif Haga Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Jepp,det er klart med spesialpris igjen. Vår nye kontakt på Porsche Center er en gammel IPMS kjenning og han var på plass på SKALA 2010. For 2011 gjelder prisen ALLE Porschemodeller i alle skalaer,dog skal det være en bil. Så det er bare å rote fram et sett fra stæsjen og starte. Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 .... dog skal det være en bil. Leif King Tiger Porsche Turret er en bil ! ...... eller ?. Den har i hvertfall mange hjul og stor motor. Jan (sitter klar med limflaska) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 gjelder Boble med Porsche motor jaja vet jeg spurte dumt nå så derfor stiller jeg med en Boble 911 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 2, 2010 Author Share Posted March 2, 2010 [quote author=Jan Andreassen link=t Jan (sitter klar med limflaska) --------------------------------------------------------- Sikker på at den kokosgørra har holdt seg flytende? Muligens et par tre år siden den var åpen Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 2, 2010 Author Share Posted March 2, 2010 Flaks at neste års tema er "Eksperiment" Still gjerne der,men Porsche er det som gjelder her. Ikke bobler,fly,panser eller noe annet, det skal være sivile Porsche biler fra Zuffenhausen,Tyskland. Der Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Sivil hmm har Porsche hatt militære biler altså Kommer nok en 911 med Jernkors og matt grå/svart frå denna kanten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 2, 2010 Author Share Posted March 2, 2010 Sivil hmm har Porsche hatt militære biler altså Kommer nok en 911 med Jernkors og matt grå/svart frå denna kanten ------------------------------------------------- Den militære historien til Porsche er det kanske ikke noe vits å rippe opp i. Hvis det er helt umulig å bygge en sivil bil så får du gjerne stille ut,men du blir ikke vurdert til noen spesialpris. Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Sivil hmm har Porsche hatt militære biler altså Kommer nok en 911 med Jernkors og matt grå/svart frå denna kanten ------------------------------------------------- Den militære historien til Porsche er det kanske ikke noe vits å rippe opp i. Hvis det er helt umulig å bygge en sivil bil så får du gjerne stille ut,men du blir ikke vurdert til noen spesialpris. Leif Var noe i denna duren jeg skal bygge da ikke Militær bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Flott at kontakten med Porsche-senteret holdes varm og at de vil sponse spesialprisen. Ekstra kjekt er det naar de vil vare med aa doemme - da faar de og litt "eierskap" til resultatet. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Leif har vært flink her Per Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 2, 2010 Author Share Posted March 2, 2010 Den går bra Terje,bare la være jernkors osv. Jo, det var greit at han kom opp på Letohallen og var med å dømte,samt at vi tok en prat om fremtiden for prisen. Det gir litt mer tyngde i det hele. Gjenstår å se om vi kan få til noe liknende med Jaguar.The Leaper Throphy hadde vært snasent Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Slike flotte trofeer frister i hvertfall folk til aa bygge modeller til temaet og dermed skape litt blest om bilmerket og dets historie. Hold gjerne kontakten varm med Jaguar ogsaa. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Apropos tema og bil. Jeg prøvde å finne nummeret til Saab for å ringe de og kanskje ordne noe premie, men på opplysningen sa de at det ikke eksisterer noe slikt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Var noe i denna duren jeg skal bygge da ikke Militær bil Hvis man kan kalle 924 for Porsche da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 2, 2010 Author Share Posted March 2, 2010 Apropos tema og bil. Jeg prøvde å finne nummeret til Saab for å ringe de og kanskje ordne noe premie, men på opplysningen sa de at det ikke eksisterer noe slikt ----------------------------------------------------------------- Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Var noe i denna duren jeg skal bygge da ikke Militær bil Hvis man kan kalle 924 for Porsche da Det er vel strengt tatt en Audi 100 med Porsche logo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 All ære til Leif for hva han har klart å få til både med hensyn til Porsche og Jaguar. Kjempefine premier Skal bli spennende å se hva han klare å trylle frem fra lageret til Porsche til neste år Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 Ehh. Forresten leif. Jeg tror det skal være: " In the beginning, vambo ruled" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 3, 2010 Author Share Posted March 3, 2010 Ehh. Forresten leif. Jeg tror det skal være: " In the beginning, vambo ruled" ----------------------------------------------- Nope,i følge Alex Harvey skal det ikke det. Tekstraden er hentet fra "Vambo Marble Eyes" Det er altså ikke langrennsløperen Alex Harvey fra Canada som har skrevet det, men Alex fra The Sensational Alex Harvey Band Han var fra Skottland,så det kan være en dialekt Lief Vambo tell no stories,Vambo tell no lies,Vambo coming to the rescue,Vambo rule ok,Vambo rool Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 Hvorfor er det ikke noen som kommer med Hyundai-prisen? Kia? Ssangyong? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 3, 2010 Author Share Posted March 3, 2010 Muligens fordi det er dårlig med limesett av disse fine vogner Det finnes i og for seg et sett av Hyundai Accent WRC fra Reji Models,men hvis det holder samme kvalitet som deres øvrige produkter vil jeg på det sterkeste avråde innkjøp av et sådant Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 Hvorfor er det ikke noen som kommer med Hyundai-prisen? Kia? Ssangyong? Jeg har to stk Hyundai byggesett men vil ikke se det som en ære å få en spesiell pris hvis jeg bygger og stiller ut dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 3, 2010 Author Share Posted March 3, 2010 Okidok,da har vi vært på utflukt så nå er det på tide å finne veien hjem igjen. Porsche,kom gjerne med bilder og beskrivelser osv om favvo Porschen som havner på bordet neste år. Jeg har en Cart bil som venter på lim o lakk Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 Ute på tur? Anyway...tenkte kanskje jeg skulle hoppe på Porsche bølgen neste år med 356A Speedster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 Jeg kommer til å bygge 924 Rat Rod Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts