Gå til innhold
  • Bli medlem

Fly-gruppebygging for Skala 2011?


Anbefalte innlegg

Da kan jeg registrere foelgende forslag:

 

Nye forslag lagt til - ogsaa per PM.

 

 

F-104

F-84 (inklusive RF-84 for aa gi litt mer mulig variasjon)

Franske jetfly

F-5

World War 1

Luftforsvaret

Oppvisningsfly

Russiskbyggede fly

Den ultimate oppvisning

Tiger meet

P-51 Mustang

Hawker Hunter

MiG-29

Harrier

DC-3/C-47

Jetfly foer 1950

 

Fortsatt et doegn og vel saa det til nominasjonsfristen gaar ut...

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg registrere foelgende forslag:

 

F-104

F-84 (inklusive RF-84 for aa gi litt mer mulig variasjon)

Franske jetfly

F-5

World War 1

Luftforsvaret

Oppvisningsfly

Russiskbyggede fly

Den ultimate oppvisning

Tiger meet

 

Fortsatt et doegn og vel saa det til nominasjonsfristen gaar ut...

Jens

 

Da vil jeg foreslå Dc-3/C-47

 

Happy modelling,

Ruben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fritt for Lysander med ski ble innkjøpt på SKALA og påbegynnes hmmm NÅ wOOt, ingen ting for å ha en finsk gruppe pågående ved siden av den nye flygruppebyggingen, eller. Syntes vi skulle prøve å samle en gjeng å dra til IPMS Finnland sin konkurranse når den måtte være...

 

Kanskje det. Der borte har de vel også noen flymuseum en kunne besøke.

 

Ellers ser jeg at du har et slags jubileum, med innlegg nr. 3333 på forumet med dette innlegget ditt, André.

 

Einar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prata litt med de fire hyggelige finnene som dukket opp på Skala og de sa at IPMS Finland lå "litt nede", med en relativt statisk forening og lite ambisjoner. Påstanden var at de unge ble holdt litt nede av de mer erfarne. På konkurransene var det rundt 200 modeller.

 

Det må sies at de ble veldig inspirert av å være tilstede på Skala. Kanskje det blir en endring?

 

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prata litt med de fire hyggelige finnene som dukket opp på Skala og de sa at IPMS Finland lå "litt nede", med en relativt statisk forening og lite ambisjoner. Påstanden var at de unge ble holdt litt nede av de mer erfarne. På konkurransene var det rundt 200 modeller.

 

Det må sies at de ble veldig inspirert av å være tilstede på Skala. Kanskje det blir en endring?

 

K

 

Dette var kjekt å høre. Ikke at jeg har noe spesielt forhold til Finland, men jeg synes vi har en så åpen og god tone i IPMS Norge at det er kjekt å høre at andre lar seg inspirere av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu ventet du til siste liten Bernt:)  Da lukker jeg porten for nominasjonene og skal be en moderator om aa lage en avstemning paa foelgende temaer:

 

F-104

F-84 (inklusive RF-84 for aa gi litt mer mulig variasjon)

Franske jetfly

F-5

World War 1

Luftforsvaret

Oppvisningsfly

Russiskbyggede fly

Den ultimate oppvisning

Tiger meet

P-51 Mustang

Hawker Hunter

MiG-29

Harrier

DC-3/C-47

Jetfly foer 1950

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.