Gå til innhold
  • Bli medlem

Gruppebyggingspremier under LU.


Terje Rønningbakken

Anbefalte innlegg

Siden jeg står ansvarlig for selve utdelingen på LU. (Hvis ingen har sparket meg) så kan jeg foreslå følgende: Kan det være en ide å gi ut premiene for Porsche og Jaguar på Lørdag, sånn rett før stengetid.  Ev. på søndags formiddag. Bare for å fordele aktivitetene litt. Ikke noe problem å sette opp dette enkelt. Vi flytter modellene frem til et bord eller to og refererer til modellen som vinner, og at ev. vinneren forteller litt om hva han eller hun har gjort med modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det der likte jeg også. Vi må se på det praktiske.  :thumb:

 

Jeg vet ikke helt hva det blir av andre aktiviteter på LU ennå, men det er viktig at en ev. spesialpremieutdeling ikke krysser tidsrammen med workbenches o.l.

Et forslag er at vi tar, som nevnt tidligere, en samling av de aktuelle modellene på noen bord ved premiebordet sånn f.eks. rundt kl. 13.00 på søndag,. Søndag siden det skal være tid til å plukke ut vinner også. Da er alle på plass (forhåpentligvis) og det er litt "zombie-feeling" i lokalet. De som har ansvaret for de forskjellige premieringene tar ansvar for dette. Jeg kan godt ta meg av det praktiske rundt det, med hjelp fra de involverte.

Jeg syntes heller ikke vi skal premiere gruppebyggene (Spitfire og VW) da dette er å blande korta litt i forhold til klasser/grupper/tema/sponsorer/. det blir heller ingen reell forskjell på gruppebygging og Porsche/Jaguar, og vi ender opp med en hel drøss med spesialpremier og de hele kan virke noe rotete og litt mye premieinflasjon, spør du meg. Jeg syntes vi skal holde oss til Porsche og Jaguar kl. 13.00 (tidspunkt er et eksempel)  Tema -Vinter er et "offisielt opplegg" fra IPMS-Norge og bør legges under den offisielle premieutdelingen. Men andre spesialpriser kan godt deles ut kl. 13.00. F.eks. klubbpriser, sponsorpriser o.l. Sponsorer vil jo bli nevnt ved den offisielle premieutdelingen likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn at jeg er villig til å prøve alt mulig ihvertfall en gang. Siden dette med premieutdeling er noe som Atle har gjort i alle år - som Atle har peil på - og som Atle på et eller annet mystisk vis ser ut til å like - så er avgjørelsen ganske enkel.

Atle ordner dette. Atle rapporterer til meg/styret hvordan dette skal foregå. Etter hvert som vi også har fått på plass alt annet. Men Atle skal på mange vis være involvert når vi diskuterer timing på LU.

 

Yup.

 

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt innblandet i det hele,etter som jeg holder på å dealer med sponsorer osv.

At da Atle som er premieudeler og MC(master of ceremonie) bestemmer tid for allting så er det helt greit for meg.

Spesialpremier er trossalt utenom det offisiselle IPMS klassesystemet og da greit nok å holde et utenfor.

Med alt snakk om det,så vil jeg herved anmelde Jaguar og Porsche som spesialklasse og at Atle deler ut premie ved anledning LU 2010.

 

Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt innblandet i det hele,etter som jeg holder på å dealer med sponsorer osv.

At da Atle som er premieudeler og MC(master of ceremonie) bestemmer tid for allting så er det helt greit for meg.

Spesialpremier er trossalt utenom det offisiselle IPMS klassesystemet og da greit nok å holde et utenfor.

Med alt snakk om det,så vil jeg herved anmelde Jaguar og Porsche som spesialklasse og at Atle deler ut premie ved anledning LU 2010.

 

 

Leif

 

Det er notert :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår følgende. Legg inn i det offisielle programmet når spesialpremeiene skal deles ut slik at folk er obs på dette, og at det ikke krysser ev. work bencher eller annen aktivitet. Men som nevnt, mellom 12 og 13 på søndag er en bra tid. Vi behøver ikke å spesifisere hvilken premier det er snakk om. Da har vi en viss fleksibilitet rundt dette. Smart, ikke sant? wOOt

Vi kan jo bare kalle happeningen for "Prelimering" , "PRE-miering" eller "15 minutes of fame" eller "Tema-timen" eller "Theme-Time" eller "Tema tid" eller noe. Det er jo rundt te tid  :P (Det tar ikke en time altså, maks en halv times tid vil jeg tro)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.