Gå til innhold
  • Bli medlem

NORWEGIAN CHALLENGE 2010: LITT INSPIRASJON TIL NESTE ÅRS TEMA


Atle Eriksen

Anbefalte innlegg

Jaha, da er det bare å se fram til en hel masse fantasifulle kreasjoner. Vi har allerede fått bevist at det er bra med kreativitetrundt omkring i Norden.

Jeg har opp gjennom årene sett en del fantasifulle kreasjoner på diverse utstillinger. Det har noen ganger manglet litt på finish, men de fleste av disse byggerne har fått mye bygge-erfaring etter disse fantasifulle kreasjoner.

Nå får dere kjenne deres besøkelsestid og la fantasien få fritt utløp. Her er "alt lov", så det er bare å bygge.

Det å bygge andres kreasjoner, også kalt byggesett, er i denne sammenheng bare for pyser og latsabber. Det vil si at det er forbeholdt MEG. Dere andre får værsågod få igang fantasien og byggekreativiteten.

Vi ser fram til NC 2010.

 

PS!!!!!!!! det er lov med noen sniktitter her på forumet, men kanskje vi skal vente med premierevisningen til NC denne gangen?????????????????? (eg berr spyr????????)

 

fantasihilsen fra Fordman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.