Atle Eriksen Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 http://www.batleman.org/showrods.html OK. Siden er cheap, og smecka sammen i full fart, men den gjør nytta si Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Kjempe bra Atle tengte at jeg har sikkert ikke mange sånne biler, men når jeg så hva du hadde lagt ut så har jeg i hvertfall 14 av de, i forselige tilstander Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Selv har jeg iallefall 3 av de så da blir det enten Vandall, Beatnick Bandit eller Silouhette Eller alle tre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 en ting var Li'll Red Express en show bil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Der var det mye sære kreasjoner Har ikke så mange slike sett selv, men ble litt fasinert av noe jeg så hos Atle, så da måtte jeg bare kjøpe Bathtub Buggy Og når det gjelder Lil' Red, så var det vel bare bensinforbruket som var outrageous Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Ausland Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 en ting var Li'll Red Express en show bil? nopp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 En kjapp gjennomgang tyder på at jeg har 13-14 av de du har plukka sammen der, og de fleste av de andre av Roth-bilene til Revell. Men å bare bygge et ferdig sett, ække det å jukse litt'a....? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Her var det mye bra inspirasjon ja. Da er det bare å plukke litt fra hvert av settene og lage sin egen kreasjon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Det var en del inspirasjon der ja, ser at jeg mangler det meste slikt. Har kun Vampire van og Scool bus og bussen er ikke komplett. Men kan man lage egen showrod eller må man ta en av de gode gamle? Bubbletops hadde jo vøri kult å se på en moderne custom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn B. Svendsen Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Jaha, da er det bare å se fram til en hel masse fantasifulle kreasjoner. Vi har allerede fått bevist at det er bra med kreativitetrundt omkring i Norden. Jeg har opp gjennom årene sett en del fantasifulle kreasjoner på diverse utstillinger. Det har noen ganger manglet litt på finish, men de fleste av disse byggerne har fått mye bygge-erfaring etter disse fantasifulle kreasjoner. Nå får dere kjenne deres besøkelsestid og la fantasien få fritt utløp. Her er "alt lov", så det er bare å bygge. Det å bygge andres kreasjoner, også kalt byggesett, er i denne sammenheng bare for pyser og latsabber. Det vil si at det er forbeholdt MEG. Dere andre får værsågod få igang fantasien og byggekreativiteten. Vi ser fram til NC 2010. PS!!!!!!!! det er lov med noen sniktitter her på forumet, men kanskje vi skal vente med premierevisningen til NC denne gangen????????? (eg berr spyr?????) fantasihilsen fra Fordman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted October 10, 2009 Author Share Posted October 10, 2009 Var en tur innom Lars på strømmen i dag. Se hva han hadde i hylla si. Pussig sammentreff eller...... Godt jobbet Lars. Så nå er det bare å løpe å kjøpe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted October 11, 2009 Author Share Posted October 11, 2009 Sjekk ut denne. Fikk en email fra Dave i dag: http://www.showrods.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Übersturmbahnführercool!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts