Gå til innhold
  • Bli medlem

Forslag til nytt panser-gruppebygg!


Sverre Melleby

Anbefalte innlegg

okey, mitt forslag er tysk panzer brukt i Norge. Det måtte strekke seg fra 9. april til pz III'ene som ble brukt i flyplassforsvaret etter krigen.

Mange fine sett er kommet de siste årene, og de fleste vognene som ble brukt her landet finnes i plastikk.

Jeg er blitt gjort oppmerksom på at jeg ikke har fullført den forrige gruppebygginga,  :pinch: men det skal jeg få gjort noe med. Skal stjele skjørtene fra etssettet til Tamiya Hetzeren.

 

ymmoT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan henge med på Thomas og min Stryker gruppebygg?

Alt er lov, slat eller ei, AFV, Dragon eller Trumpeter. Resin og etch oppgradering eller ei.

Vi har akkurat begynt.

 

M

 

viser dere "resultatene" på årets SC? da er det en mulighet at jeg melder meg på(hvis mulig)

 

mats

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.