Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallois

Kan vel ikke være noe dårligere enn dissa flygutta vi som bygger panser!  ;D

Og siden jeg faktisk fikk ferdig forrige gruppebygg på rekordtid, har dette gitt en god del mersmak!

Så da er det bare å komme med forslag til hva som skal bygges!

-Sverre

Posted

okey, mitt forslag er tysk panzer brukt i Norge. Det måtte strekke seg fra 9. april til pz III'ene som ble brukt i flyplassforsvaret etter krigen.

Mange fine sett er kommet de siste årene, og de fleste vognene som ble brukt her landet finnes i plastikk.

Jeg er blitt gjort oppmerksom på at jeg ikke har fullført den forrige gruppebygginga,  :pinch: men det skal jeg få gjort noe med. Skal stjele skjørtene fra etssettet til Tamiya Hetzeren.

ymmoT :)

Guest Jan Erik Johansen
Posted

Pz IV varianter.

;) Janse

Posted

Du kan henge med på Thomas og min Stryker gruppebygg?

Alt er lov, slat eller ei, AFV, Dragon eller Trumpeter. Resin og etch oppgradering eller ei.

Vi har akkurat begynt.

M

viser dere "resultatene" på årets SC? da er det en mulighet at jeg melder meg på(hvis mulig)

mats

Posted

Høres ikke tosken ut med krigsbytte, nei!

Da har man jo gode muligheter til å plukke fra så godt som alle mulige konflikter, fra 1916 og frem til idag, og en gedigen mengde med vogner!

Støttes! :)

-Sverre

Posted

Enig med Erik. Masse Beutepanzer å bygge  wOOt, spesielt innenfor franske doninger. Lurer på om ikke unge herr Kyrre har lyst å bygge en Hotckiss H-38/39?  :shifty:

ymmoT

Ahem. Øh. Jeg har diverse andre beutepanzere også. Og på toppen av det hele har jeg en Matilda å bygge i afrikaklassen.  wOOt