Sverre Melleby Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Hallois Kan vel ikke være noe dårligere enn dissa flygutta vi som bygger panser! Og siden jeg faktisk fikk ferdig forrige gruppebygg på rekordtid, har dette gitt en god del mersmak! Så da er det bare å komme med forslag til hva som skal bygges! -Sverre Quote
Martin Mathisen Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Du kan henge med på Thomas og min Stryker gruppebygg? Alt er lov, slat eller ei, AFV, Dragon eller Trumpeter. Resin og etch oppgradering eller ei. Vi har akkurat begynt. M Quote
Tommy Myrland Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 okey, mitt forslag er tysk panzer brukt i Norge. Det måtte strekke seg fra 9. april til pz III'ene som ble brukt i flyplassforsvaret etter krigen. Mange fine sett er kommet de siste årene, og de fleste vognene som ble brukt her landet finnes i plastikk. Jeg er blitt gjort oppmerksom på at jeg ikke har fullført den forrige gruppebygginga, men det skal jeg få gjort noe med. Skal stjele skjørtene fra etssettet til Tamiya Hetzeren. ymmoT Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Jeg vil vel foreslå at man prøver å favne alle interessefelt. Mitt forslag er "Krigsbytte". K Quote
Mats Moe Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Du kan henge med på Thomas og min Stryker gruppebygg? Alt er lov, slat eller ei, AFV, Dragon eller Trumpeter. Resin og etch oppgradering eller ei. Vi har akkurat begynt. M viser dere "resultatene" på årets SC? da er det en mulighet at jeg melder meg på(hvis mulig) mats Quote
Martin Mathisen Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Jepp. Du er velkommen. Skal jeg på SC tar jeg den naturligvis med! M Quote
Erik Lien Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Jeg synes Kyrres forslag er supert! Krigsbytte! Det kan relateres til alle sjangere under panserbygging og gi mange spennende ferdige modeller Erik Quote
Arild Moland Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Krigsbytte? Jo, da har jeg jammen noe jeg kan bruke. Godt forslag. Begrenser ingen til noen bestemt epoke. Arild Quote
André Kristoffersen Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Ja her skal det bli Nazi panzer med rødstjerne ja Quote
Anton Chumak Posted April 18, 2008 Posted April 18, 2008 Ja her skal det bli Nazi panzer med rødstjerne ja Mest av det motsatte.... Quote
Tommy Myrland Posted April 18, 2008 Posted April 18, 2008 Enig med Erik. Masse Beutepanzer å bygge , spesielt innenfor franske doninger. Lurer på om ikke unge herr Kyrre har lyst å bygge en Hotckiss H-38/39? ymmoT Quote
Sverre Melleby Posted April 18, 2008 Author Posted April 18, 2008 Høres ikke tosken ut med krigsbytte, nei! Da har man jo gode muligheter til å plukke fra så godt som alle mulige konflikter, fra 1916 og frem til idag, og en gedigen mengde med vogner! Støttes! -Sverre Quote
Erik Lien Posted April 18, 2008 Posted April 18, 2008 Og hva skal være deadline for ferdigstillt modell? På høsten en gang? Synes også det burde ordnes med en tråd som presanterer de ferdige prosjektene til slutt. Erik Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted April 20, 2008 Posted April 20, 2008 Enig med Erik. Masse Beutepanzer å bygge , spesielt innenfor franske doninger. Lurer på om ikke unge herr Kyrre har lyst å bygge en Hotckiss H-38/39? ymmoT Ahem. Øh. Jeg har diverse andre beutepanzere også. Og på toppen av det hele har jeg en Matilda å bygge i afrikaklassen. Quote
Recommended Posts