Roar Stensrud Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 Jepp, andre tirsdag i måneden som vanlig. Jeg er nok på Hobbyland til de stenger. Og så åpner jeg på museet. Dvs. ca. kl. 1800. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 Har du med de to egga til meg, eller hvor mange var det? Husker ikke pris engang jeg hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Har du med de to egga til meg, eller hvor mange var det? Husker ikke pris engang jeg hehe Hæææ.. har dere gått tom får egg på Kongsberg De hadde 12 gårdsegg på Rema i Brånåsdalen til kr.19,80 i dag hvis det kunne være noe :D Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Morsom idag Svein Ivar ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted April 6, 2008 Author Share Posted April 6, 2008 Egg, ja. Der sier du noe, Stian. Skal prøve å få lagt dem i kofferten så fort som mulig, men en påminnelses- PM i kveld eller i løpet av morgendagen, ville nok sikret eggsankingen din ytterligere... 15 spenn pr. stk var det forøvrig. Svein Ivar kan også godt få egg, men jeg tror ikke jeg ville tatt dem til frokost. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Vel jeg prøver meg igjen og satser på at alt holder så jeg kommer på møtet imorgen. Igjen prøver på vårsalg på bilder -- uansett motiv alle A3 bilder .. 100 kr stk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts