Leif Haga Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Nå er jeg ikke sikker på hvem som skal dømme Porscheklassen og hvordan det er med premiering. Jeg har bomma litt stuff hos Porsche Center Oslo og min tanke er at vinneren tar alt Altså,vinneren får premie og røkla kom på andre plass. Leif Ehh,fikk ikke Porschene ferdige :'( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Vi kan rigge en avstemming her på forumet etter LU, så kan folket stemme over beste modell da. Da vet vi også helt sikkert hvilke modeller som ble ferdige til LU og kvalifiserer seg til å være med i avstemminga. Eller er det noen som skal dømme den på LU? Arild Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Porsche gruppebygginga hadde jeg helt glemt jeg Men kommer jeg til LU (har influensa) så kommer Porschen også,en stund siden den ble ferdig har ikke tengt noe mer på detta med avstemming. Niclas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Huff, her sitter jeg med Porschen i små deler og den må være ferdig i kveld eller senest i morra tidlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Og jeg mangler en liten viktig del, også har vel jeg og influensa.... Eller i hvertfall noe som ligner... Men Leif det er kongetiltak av deg Akkurat nå plager det meg at jeg ikke får deltatt med den (eller i heletatt), når du fikser premie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Hmmmm, skulle visst prioritert Porker-modell foran skolearbeid allikevel...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn B. Svendsen Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Høres helt fair ut dette, bortsett fra at jeg ikke engang har startet på noen Porsche enda. Det er mange flotte modeller her. Det blir uansett en verdig vinner. Lykke til alle sammen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Hmmmm, skulle visst prioritert Porker-modell foran skolearbeid allikevel...... Du rekker å få ferdig en på turen nedover vet du Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Flott tiltak Leif Jens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Hmmmm, skulle visst prioritert Porker-modell foran skolearbeid allikevel...... Du rekker å få ferdig en på turen nedover vet du Husk laptop med trådløst kort, og oppdatering på alle Statoil stasjoner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Hmmmm, skulle visst prioritert Porker-modell foran skolearbeid allikevel...... Du rekker å få ferdig en på turen nedover vet du Husk laptop med trådløst kort, og oppdatering på alle Statoil stasjoner Hehe, hørte rykter om at John Arild skulle ha med laptop og da jeg kjører er det lett å stoppe på alle Statoil stasjoner. Da er det kun opp til byggern, regner med han har noen Porsche snappiser å hive med på turen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted February 29, 2008 Author Share Posted February 29, 2008 Foruten ære og berømmelse går denne til vinneren,Porsche 908/3 skala 1/18 Går rykter om litt mer til vinneren Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 Ooo! Niclas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 Oj...hadde jeg visst hva som stod på spill hadde jeg kanskje slengt meg med jeg og... Jens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted February 29, 2008 Author Share Posted February 29, 2008 Hadde jeg visst det hadde jeg nok omprioritert litt selv Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Grattis til Sigve som var en høyst fortjent vinner av denne..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts