Kim Brantenberg Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Møtested: Motormuseet på Strømmen. Møtetiden er normalt 1900-2200, men det pleier vel å henge noen skumle fyrer rundt litt før 1800 også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Møtedag er andre tirsdag i måneden hvis annet ikke er kunngjort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Jeg satser på at alt går greit å at jeg kommer på møtet. Har noen modeller og ett lass med bilder. *krysser fingrene for at alt går greit* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Jeg kommer kansjke med ett par dioramer Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Dere får drikke min brusrasjon også, for her er det kølsvart med oppføringer i kalenderen. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Dere får drikke min brusrasjon også, for her er det kølsvart med oppføringer i kalenderen. Arild Så kjipt da, Arild. Du får begynne å føre opp IPMS møtet i kalenderen lang tid i forveien. Men det er kanskje andre ting som kommer i veien allikevel og får høyere prioritet... Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Jeg kan love deg at prioritetskoden for IPMS-møter ikke er den som stiller aller sterkest, spesielt ikke når ungene har ting de skal. Bare vent til Anders blir større På den annen side, sjansene øker jo for at jeg får ferdig noe nytt til neste møte da... Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 Bare vent til Anders blir større Arild Jeg prøver alt jeg kan, men det nytter ikke... :'( Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Jeg kommer dessverre ikke på møtet i morgen heller. Så dere får være snille mot Nils og Tormod. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted February 12, 2008 Share Posted February 12, 2008 Vi begynner visst å få lite møtebrus. Er det noen IPMS Østlandet folk som skal til grannlandet på harryttur, så er det fint om dere vil ta bryet med å importere et par kasser brus. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts