Stian Svendsen Posted November 7, 2007 Posted November 7, 2007 Jeg regner med at det er normalt igjen nå? Det bør være det, for denne tirsdagen kan jeg komme. Ble det avklart noe med p¨å forgje møte angående lokale? Quote
Roar Stensrud Posted November 7, 2007 Posted November 7, 2007 Det er helt korrekt at det blir møte tirsdag 13/11. Angående lokale, så satser vi på å se hva Motormuseet kommer opp med når de flytter. Motormuseet har tenkt å opprettholde tilbudet om møtelokaler til andre foreninger. R. Quote
Sverre Nordve Posted November 12, 2007 Posted November 12, 2007 Da er det kl. 19.00 det er oppmøte? Quote
Vidar Ringstad Posted November 12, 2007 Posted November 12, 2007 Det er nok folk der tidligere,men det offisielle oppmøte er kl.19 ja. Vidar Quote
Roar Stensrud Posted November 13, 2007 Posted November 13, 2007 Det er jeg som er nøkkelperson i dag, så jeg satser på å åpne dørene på Motormuseet omtrent samtidig som dørene stenger på Hobbyland. Dvs. kl. 1800. Vel møtt! R. Quote
Leif Haga Posted November 13, 2007 Posted November 13, 2007 Møtet er over,bra oppmøte og mange modeller Tross skeptiske blikk,ble det en klar vinner,Bottolf Chevy Leif Quote
Anders Nicolaysen Posted November 13, 2007 Posted November 13, 2007 Skeptiske blikk, Leif? Så ikke at du rynka øyebryna en eneste gang, jeg.. Gratulerer til Bottolf, som også endelig fikk avhenta "julegaven" - Revells 1/32 Bell AH-1G i bytte mot Academy Tirpitz i 1/350 Tirpitz. Og jeg som ikke har bygd et skip siden jeg var guttunge! Da jeg ymta frampå at jeg skulle ha den ferdig til jul for å teste den ut i full-skala-badekaret jeg flytter fra ved nyttårstider, ble jeg regelrett mistrodd av Yamato-Moland. :'( En skeptisk type fra det lokale miljøet ville heller ikke tro meg da jeg dro fra møtet og fortalte at jeg hadde tenkt å ro hjem til Oslo i skuta. Han hadde forresten kamuflert seg ved å legge igjen både monokkel, bajonett og gul flosshatt i heimen. Leiligheten jeg flytter til har nemlig bare et lite "sitte-badekar", så der blir det ikke plass til Doffens saltvannsbeist i den skalaen. Saltvann er dessuten mangelvare rett ved Ullevål Stadion, så jeg tror jeg skal skaffe meg noe fotoets og satse på inngående studier av referanser en 10-15 års tid. Hvor får jeg tak i boka di, Åkra ? Anders Quote
André Kristoffersen Posted November 14, 2007 Posted November 14, 2007 Takk for i går! Endelig tilbake på motormuseet. Lenge siden jeg har fått annledning til å stille på møtene. Rakk ikke innom Hobbyland da :'( Hyggelig å hilse på dere jeg bare har sett elektronisk. Mange flotte modeller utstilt. Fikk ryddet litt i hyllene og ble kvitt en stor pappeske med 20-30 modeller, takk til kjøpere håper dere er fornøyd. Jeg har ikke slik Coop garanti, men skulle det være bonde anger, skal det vel ordne seg. Spenningen var stor da jeg kom hjem og åpnet esken fra Anders, fint innpakket i nissepapir. Cobraen var lang slank og flott den, et stiilig helikopter. Quote
Jarl Ove Ramsvik Posted November 14, 2007 Posted November 14, 2007 Flott møte som vanlig! Selv måtte jeg gå relativt tidlig -men fikk stemt. Noe som alltid har slått meg er hvordan interesser (naturligvis) grupperes sammen rundt ulike bord. For meg blir nok det alltid flybordet, men hvis vi får ett nytt lokale bør kanskje ting som "samvirke mellom våpengrenene" tenkes nøye igjennom. I hvertfall syntes jeg Haugenstua innbød til mer naturlig mixing av mennensker og interesser slik at det ble en klubbkveld, ikke flere klubber som tilfeldigvis treffes samme tidspunkt - samme sted. Men for all del jeg klager ikke,-ensporet som jeg er i min intresse. Quote
André Kristoffersen Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 "Rakk" vist ikke å hilse på deg Jarl Ove, ridder av kverulantiske lange nestenpolitiske dyptpløyende analytiske innlegg her inne . Uansett hei håper du bygger litt innimellom også . Nå kan du jo slå Anders og legge ut noe på sløydbenken her inne. Quote
Jarl Ove Ramsvik Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 "Rakk" vist ikke å hilse på deg Jarl Ove, ridder av kverulantiske lange nestenpolitiske dyptpløyende analytiske innlegg her inne . Uansett hei håper du bygger litt innimellom også . Nå kan du jo slå Anders og legge ut noe på sløydbenken her inne. Tok et elegant riddersprang over alle ridderene og landet på fornavnet istedet. Det er til gjengjeld uten avansementsmuligheter.... Joda, bygging blir så noen blodige bilder fra sløydbenken kan jeg slenge inn ved andledning. PS Har faktisk tenkt å gjøre det etterhvert -men trenger et spark bak først. :'( Quote
Recommended Posts