Rune Haugen Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Flott Starfighter dette, Jens Håkon Mvh Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Eckhoff Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Ragnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Topp Starfighter, Jens! Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Nå fikk jeg lyst til å bygge starfighter. Bra jobba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Den grønnfargen ser autentisk ut i mine øyne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Sånn, da var panelet på plass. Det tok omtrent 20 minutter fra maskering til sprøyta var ferdig renset, og nå er jeg ferdig... Fargen er Testor Metallizer Titanium, og synes den gir et passe mørkt og lett brent inntrykk. Og her en 104'n med noen andre av Luftforsvarets flytyper. Einar, fargene er vanskelige å få til å matche i lyset, mengrønnfargen skal i følge the IPMS Colour Cross Reference være lik FS24098 som er mye varmere enn _4097, og jeg synes jeg traff rimelig bra. Synes og at inntrykket av fargen er nokså korrekt. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted May 3, 2008 Author Share Posted May 3, 2008 CF'en til Jens Håkon har stått lagret hjemme hos meg i snart et år. Nå er også den på plass. Før: Nå: Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts