Gå til innhold
  • Bli medlem

MK VI Luftforsvaret 1:48


Anbefalte innlegg

Viser bilder tatt med min Ixus for å vise at jeg er igang. Dette er omlag mitt første forsøk på å detaljtilpasse en moell, så bær over med meg. Håper jeg får til noe riktig ihvertfall.

Interiøret er ikke noe must for meg, så bak teipen på glassene er det " i all enkelhet"

La inn en kile i bunn på ca 4mm. Syns ikke jeg kunne strekke mer. Har ikke kontrollert bredde på kroppen, men tror ikke det er så langt unna.

 

Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morgen trøtte

 

Hey, hvem snakker om bøter for orddelingsfeil? wOOt

 

Ekstra stor bot til de som er store i kjeften. ;D

 

Arild

 

Jeg har lyst til å si at den tar jeg på tastefeilkvoten. Men da tror du meg sikkert ikke.  :'(

 

Jeg skal følge nøye med på hva du skriver i fremtiden, Arild, du skal få høre det ved første språkfeil .....  :thumb:

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser absolutt ut som en VI'er dette.  :thumb:

 

Hvis du ikke har limt fast motorcowling ennå så ville jeg sparklet igjen trekantsporene framme på flykroppen og fjernet tilsvarende utvekster inne i cowlingen. Dette er bare noe som er lagt til for å feste cowling til flykropp.

 

Jeg ville kanskje også sett nøyere på tuppene på stubvingene. De ser litt "rare" ut på bildene, men det er kanskje bildene som lyver.

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kanskje også sett nøyere på tuppene på stubvingene. De ser litt "rare" ut på bildene, men det er kanskje bildene som lyver.

 

Jeg rotet litt rundt på forumet og såg på bilder, dei er rare på "dyret" mitt.Så pass rare at jeg tror ikke jeg får til å omskape dei.(Forslag til løsning mottas med takk)

Når dette er sagt, ligger det ute bilder med mange rare løsninger på understellet

 

Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei!

Labert med bygging i det siste. Har jobba litt med stubbvingene. Gikk berserk med dremlen og la på putty. syns det ser bedre ut nå, men står igjen en del pussing. Ser at dette hadde vært lettere viss det ble gjort før understellet ble montert, men fører det på erfaringskontoen.

Har ellers sparklet i delingen på høyre kabindør, montert hengsle på flaps samt noe rigging.

mvh

Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.