Vidar Ringstad Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Jeg regner med at de fleste husker at det er byggemøte på Haugenstua onsdag 29/11. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Jeg regner med at de fleste husker at det er byggemøte på Haugenstua onsdag 29/11. Ikke bare det, det er også offisiell åpning av Norsemanbyggeprosjektet. Er det Vidar som foretar åpningen, med å klippe av den første delen fra støperamma ?? Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted November 27, 2006 Author Share Posted November 27, 2006 Hehe,hadde vært en ære det,Nils,men jeg tror det er noen som har tyvstartet . Jeg tok min ut av esken i går,men klippet ikke av noen deler.Bare studerte . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Er målet med Norseman-prosjektet å bli ferdig til LU eller? Hvis så er tilfelle, kan vi jo arrangere en eller annen form for bedømming/premiering hvis det er interesse for det. Jeg kommer forøvrig ikke på byggemøtet da jeg jobber ettermiddag. Men jeg har store ambisjoner om å ta meg en tur på Haugenstua neste tirsdag hvis det er sjans for å finne noen der da. Må bl. a. forberede litt småtteri til julemøtet. Det skal jo skje litt ekstra på julemøtet og jeg må hjem til nattskift. Så jeg må nok forberede godt og spille litt på Nils G. og Tormod for å få julemøtet i land. Pleier vi ikke å ha loddsalg da også? R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Jeg er med 98% sikkerhet på Haugenstua neste tirsdag. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Jeg har et mindre whiteboard som jeg kan donere til Haugenstua. Er det ønskelig og er det noen som har penner? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Penner kan ordnes. Hvorvidt det er behov for et whiteboard kan vel de som frekventerer Haugenstua ofte svare bedre på enn meg, men vi kan jo ta imot og lagre det på IPMS lageret hvis det er sånn at du gjerne vil bli kvitt det. Kan jo hende det kan komme til nytte. Kanskje i forbindelse med konkurranser o.l. Takk for tilbudet i alle fall. Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Det kan sikkert være noe for IPMS. Tror faktisk ikke vi har en ledig vegg til å henge noe sånt på. Jeg kan vel egentlig ikke komme på noen situasjoner der vi har hatt bruk for whiteboard... Dessuten tegner vi ikke med tusj på Haugenstua. Vi airbrusher. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted November 29, 2006 Author Share Posted November 29, 2006 Da var byggemøte unnagjort.Vi startet med Norsemanbyggingen i dag . Heidi kom og bygget litt Panzer III,gjorde litt på et nytt diorama,og laget en hel stabel med vafler til oss .Hun hadde med seg rømme og jordbærsyltetøy også.Snakk om og bli bortsjemte ! Takk,Heidi . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Vafler, kaffe, plast og skravling. Byggemøte de luxe !! Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Må bare si meg enig i at det var et hyggelig byggemøte. Og vaflene var helt topp :thumb: Fikk faktisk gjort litt også (ikke Norseman... det holder jeg meg unna), men fikk malt 1/16 Pershingen min og gjort litt annet forefallende. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bård Gundersen Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Har dere ikke bilder fra møtet?? Det var ikke alle som fikk mulighet til å komme og da kunne det jo vært artig å få se hvordan det var... bg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Det ligger ett bilde i en annen tråd. Fire glade herremenn med hver sin Matchbox... http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=1430.180 Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 .... laget en hel stabel med vafler til oss .Hun hadde med seg rømme og jordbærsyltetøy også. F**n! Bomma IGJEN.... :'( Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Joda,fagmannen kan bekrefte at vaflene var utsøkte Men,det må være noe lurt,med tanke på all rødsprit,lakk,tynner og lim som brukes i lokalet smaker det aldrig sånt av vafler ostekaken, bollene osv Mvh Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein E Nåvik Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Jeg stod å kikka på kalenderen vi har på skapet, og fant ut at siden jeg er eneste jente som (hittil hvertfall) er på Haugenstua, så synes jeg egentlig at jeg kan få velge kalender for -07 ? Heidi Heidi, det ser ikke ut som gutta på Haugenstua ikke tør svare her så da syns jeg du får handle ut fra prinsippet "den som tier, samtykker" (Tror jeg har sett bilde fra Haugenstua der kalenderen vises så jeg er spent på hva du har tenkt å erstatte den med ) Du har uansett svært gode forhandlingskort slik som du skjemmer bort gutta med kaker og vafler mvh Øystein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts