Gå til innhold
  • Bli medlem

Overnatting LU 2007


Gjest

Anbefalte innlegg

Til dere som jobber i firma som har avtale med Choice hotellene, så kan

det lønne seg å sjekke opp avtaleprisen. Jeg booket akkurat et dobbeltom

fra Fredag til Søndag og prisen som Statoil ansatt var kr 875.- pr natt.

 

Happy modelling,

Ruben

 

Kommer momsen på 8% i tillegg da? Ser ut som samme dealen som min arbeidsgiver har. Forskjellen blir helt marginal hvis man må legge til momsen.

 

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 2 uker senere...

Jeg har jobbet med akkurat det,helgefrokost på Quality Hotels,kan bekrefte at utvalget er tilfredsstillende ;D

Med unntak av Black Pudding wOOt:pinch:wOOt,så går det å mekke en slags English Brakfart for de som liker denslags.

 

Engelsk frokost, nammis... nesten synd jeg har en onkel der borte jeg kommer til å bo hos. Ellers skulle jeg ha innkvartert meg selv på hotellet. :)

Blir ikke helt det samme ved å stresse over panna selv, liksom.

 

Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallsize

Dere har muligheten til å bygge på haugenstua gutter....her blir det helt sikkert en gjeng som må bli ferdig med sine modeller.

Avstand fra Olavsgård ca 10 min.

 

Lars ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jauda. Og fyllebygging kvelden før kan vel også foregå på hotellrommet?

 

Det var nettopp det jeg tenkte. Jeg og Ruben kjører bort på fredagen og jeg kan ikke tenke meg at jeg er ferdig med mine eventuelle modeller. Så det blir vel bygging på rommet, helt til Ruben kaster meg ut på gangen.  wOOt

 

Siden det er Kyrre sin bil vi skal bruke, så må jo han kjøre, og jeg drikke. Og som den sindige

sørvestlendingen jeg er, så drikker jeg stort sett bare med høyre hånden, så da er jo den venstre

ledig for å hjelpe Kyrre med å gjøre ferdig modeller på veien østover.

 

Happy modelling,

Ruben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Til dere som jobber i firma som har avtale med Choice hotellene, så kan

det lønne seg å sjekke opp avtaleprisen. Jeg booket akkurat et dobbeltom

fra Fredag til Søndag og prisen som Statoil ansatt var kr 875.- pr natt.

 

Happy modelling,

Ruben

 

Måtte du fremvise noe bevis? Min kjære er "kollega" med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet på hotell i 3 år og den gangen kunne det ikke ramle meg inn å spørre hvordan man hadde fått rabatt på en evt booking. Det kan være tusen grunner til dette og resepsjonspersonalet bryr seg midt i ryggen hva slags pris som står på skjermen. Noe annet er hvis du kommer på døra og skal ha en rabatt i det du sjekker inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett så bør kanskje styret ta opp prisen vi har fått med hotellet.

Ettersom jeg forstår så får vi samme pris som hvem som helst...

IPMS vil jo legge fra seg noen tusenlapper tilsammen i denne helga, så litt bør de jo gi oss. Og iallefall når de i første omgang har sagt at vi skal få fjorårets pris på overnattinga.

Da blir det for dumt ( lureri) siden de ikke har satt opp prisen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.