Guest Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Hei Folkens.... Da har jeg fått bekreftede priser på overnatting på Olavsgaard under LU. Enkeltrom, pr rom pr. natt i weekend 850.- Dobbeltrom, pr rom pr natt i weekend 1030,- Gjør oppmerksom på at deltakere må selv sørge for kost og losji under LU. derfor står ikke IPMS-Norge ansvarlig for den enkeltes deltakelse eller overnatting. Roy Pedersen Formann IPMS-Norge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Syvertsen Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Dette blir virkelig noe nytt for oss Roy, spennende! Og godt for et medlem; å se et styre som tenker fritt og i nye baner... Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Er romprisen inklusive frokost? Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Smallsize Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Hei Jens Til alle som lurer på om frokost er inkludert i prisen så er den selvfølgelig det . Frokosten avholdes i helgene fra Kl 0700 til 1000 Frokosten består av koldtbord med varmmat i tillegg Dere kommer til å kose dere.Meget god mat Lars : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Jeg har jobbet med akkurat det,helgefrokost på Quality Hotels,kan bekrefte at utvalget er tilfredsstillende Med unntak av Black Pudding ,så går det å mekke en slags English Brakfart for de som liker denslags. Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Inklusive frokost og gratis softis... Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Inklusive frokost og gratis softis... Jens Spiser du nok softis, så blir oppholdet gratis... Ser for meg storstilt smugling av softis til de som ikke bor på hotellet... Det var hvertfall sånn vi regnet pris på sydentur i "gamle dager". Øl var så billig at hvis du drakk nok så sparte du inn turens kostnad Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 I gamle dager? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Først klager dem på Anton som kaller dem oldinger,og etterpå snakker dem om gamledager .Ikke sikkert Anton bomma så mye likevel ! Vidar :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 I gamle dager? Etter at Euroen har bredt om seg, så har jo prisene (f.eks. i Hellas) steget så kraftig at det nå skal godt gjøres å "drekka inn turen". Først klager dem på Anton som kaller dem oldinger,og etterpå snakker dem om gamledager .Ikke sikkert Anton bomma så mye likevel ! Vidar :D Hehe. Alt er relativt, Vidar. Mine "gamle dager" er MYE yngre enn dine Men du vil sikkert hevde at dine "gamle dager" var mye bedre enn mine. For sånn er det alltid. hehe. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Rasmussen Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Alt var bedre før. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Alt var bedre før. Å nei ikke igjen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Vi gamlinger vet hvordan det var før, og vi vet hvordan det er nå. Dere ferskinger vet hvordan det er nå, men ikke hvordan det var før. Hvem har best grunnlag for å sammenligne ....? Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Moha ha! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Vi gamlinger vet hvordan det var før, og vi vet hvordan det er nå. Dere ferskinger vet hvordan det er nå, men ikke hvordan det var før. Hvem har best grunnlag for å sammenligne ....? Nils Det må være de som er eldre enn deg da, Nils.... Problemet er at når man blir gammel, så har man glemt hvordan det var i gamledager, og da lager man seg en illusjon av hvordan det var... Og da ble brått fortiden rosenrød... hehe. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Håland Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Livet er ikke bare rosenrødt... det er også en dans på roser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Da har jeg fått bekreftede priser på overnatting på Olavsgaard under LU. Enkeltrom, pr rom pr. natt i weekend 850.- Dobbeltrom, pr rom pr natt i weekend 1030,- Må vi oppgi at vi tilhører IPMS og skal på LU for å få disse prisene eller er dette standardpriser? R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Hva jeg har forstått er dette ca 100,- under "antatt" 2007 pris,og at man skal oppgi IPMS ved booking. Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Det stemmer det, oppgi at du er medlemm av IPMS. Så skal det gå greit Rot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Hva om man ikke er medlem i IPMS da men mannen som bestiller biletter er det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Hva om man ikke er medlem i IPMS da men mannen som bestiller biletter er det? Er du ikke medlem, så melder du deg inn, da vet du. Problem solved. I løpet av LU sparer du da inn medlemsavgiften for 2007 og mer til siden det vel også koster mer å delta på LU for de som ikke er medlem (koster det ikke mer, så burde det i allefall det).... Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Til dere som jobber i firma som har avtale med Choice hotellene, så kan det lønne seg å sjekke opp avtaleprisen. Jeg booket akkurat et dobbeltom fra Fredag til Søndag og prisen som Statoil ansatt var kr 875.- pr natt. Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Hva om man ikke er medlem i IPMS da men mannen som bestiller biletter er det? Er du ikke medlem, så melder du deg inn, da vet du. Problem solved. I løpet av LU sparer du da inn medlemsavgiften for 2007 og mer til siden det vel også koster mer å delta på LU for de som ikke er medlem (koster det ikke mer, så burde det i allefall det).... Henrik En kan vel si det slik at jeg melder meg inn i løpet av LU helga da kanskje? Nå spørs det vel om jeg er den eneste i vårt turfølge som ikke er medlem.... Blir det noen innmeldings stand eller noe slikt? Husker jeg fant en brosjyre med en innmeldingslappe i på i år men den klarte jeg å rote bort igjen før jeg fikk meldt meg inn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Du kan melde deg inn allerede nå, hvis du vil. Bare følg denne linken JA, JEG VIl MELDE MEG INN I IPMS Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts