Gå til innhold
  • Bli medlem

VW Karmann Ghia Gruppebygging


Anbefalte innlegg

Som sagt så tror jeg ikke engang at jeg kommer igang før LU....

Men nå var jo NC deadline for disse, og det må jeg da prøve å få til.

 

Er forøvrig ikke helt utenfor temaet for tiden. På siste modellklubbmøte "bestilte" Børre airbrusha T-skjorte, og jeg fikk frie hender til å finne på noe. Børre har jo blitt en racer på å bygge Karmann Ghia de siste par åra, (Han kjøpte fem eller seks av Tamiya's sist han var på shopping....) så da tenkte jeg at det skulle passe greit. Og siden han generelt er litt gæern, plussa jeg på med et Malteserkors i Roth-stil....

HPIM3645-vi.jpg

 

(Ble som sagt akkurat ferdig med denne, så nå har dere faktisk sett den før Børre har sett den selv....  ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Melder meg på til gruppebyggingen. Har en som jeg var begynt og lakke, men lakken var ikke helt vellykket. Etter ett bad i rødsprit er den god som ny. Vet ikke helt hva det blir til. Har ikke ekstautstyr, men kunne tenke meg en uorginal farge. Skulle hatt noen bredere felger og kanskje sportseter. Var innom hobbyland og kjøpte gull øg sølv farge og noen transparange farger. Stakk også innom Rimi og kjøpte plastskjeer. Håper jeg får den ferdig til NC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.