Torstein Furuhovde Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 Jeg finner ikke lenger forumet på Tapatalk. Har vi sluttet å støtte Tapatalk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 Ja, Tapatalk er deaktivert. Ed posta om dette 27. august. Det finnes visst egne apper som støttes. Se lenger opp i denne tråden. Kos deg i Belgia og ikke spis for mye sjokolade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein Furuhovde Posted October 6, 2020 Share Posted October 6, 2020 Arild, ….stusselig... Ser ikke lenger øyeblikkelig når noe ble postet..det står bare "skrevet". Støtter ikke Tapatalk Vil av en eller annen grunn ikke varsle i browser, men her er det vel "tommeltottene" som begrenser... Forumet virker som "work in progress"... Fremdeles begrensninger på bilde- vedleggstørrelser Her er det for mye som skurrer. Jeg hadde lyst til a bidra med en haug detaljbilder fra The Tank Museum Brussel (Mark IV, Whippet, Renault), men de lot seg ikke laste opp. Da er det lite vits i å poste noe for å dele med interesserte. Jeg liker ikke å virke ufordragelig fordi jeg vet at det ytes fantastisk innsats for å holde liv i forumet. Likevel må jeg være ærlig og si at dette ikke er spesielt brukervennlig, og gjør at jeg unnlater å bruke det. Jeg holder meg til Tapatalk, fordi jeg synes det fungerer best, og da blir det også på de forumene som støtter dette. Beklager sutringa og fornærmelsene (Edvard) men jeg føler at litt tilbakemelding er noe man har lov til å gi? Annet: Koronakarantene in progress (kompis er snufsete og lurvete i halsen, trolig ikkenoe, men...) WiP: Ferret MK 2/3 fra AA, Skala:1/35 Vi snx Torstein 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 Det virker som at den siste oppgraderinga ikke har vært helt vellykket. Hver gang jeg prøver å endre noe i noe jeg har posta, får jeg opp meldiing om at det ikke går an å endre. Men når jeg lukker og kommer inn igjen, er endringa gjennomført. Forrige postering blir lagra som en kopi under posteringa, og bilder i forrige postering har en tendens til å dukke opp igjen i den nye posteringa, sjøl om jeg har fjerna dem. Så fjerner jeg bildene på nytt, og da først forsvinner de. Det ligger også errormeldinger hist og pist mellom posteringene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted November 11, 2020 Author Share Posted November 11, 2020 1 time siden, Einar Sandvik skrev: Det virker som at den siste oppgraderinga ikke har vært helt vellykket. Hver gang jeg prøver å endre noe i noe jeg har posta, får jeg opp meldiing om at det ikke går an å endre. Men når jeg lukker og kommer inn igjen, er endringa gjennomført. Forrige postering blir lagra som en kopi under posteringa, og bilder i forrige postering har en tendens til å dukke opp igjen i den nye posteringa, sjøl om jeg har fjerna dem. Så fjerner jeg bildene på nytt, og da først forsvinner de. Det ligger også errormeldinger hist og pist mellom posteringene. Hei Det var pga. at den siste oppgraderingen ikke var utført. Noe den er nå. Jeg tror feil nå skal være fikset.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted November 11, 2020 Author Share Posted November 11, 2020 På 6.10.2020 den 18.21, Torstein Furuhovde skrev: Arild, ….stusselig... Ser ikke lenger øyeblikkelig når noe ble postet..det står bare "skrevet". Støtter ikke Tapatalk Vil av en eller annen grunn ikke varsle i browser, men her er det vel "tommeltottene" som begrenser... Forumet virker som "work in progress"... Fremdeles begrensninger på bilde- vedleggstørrelser Her er det for mye som skurrer. Jeg hadde lyst til a bidra med en haug detaljbilder fra The Tank Museum Brussel (Mark IV, Whippet, Renault), men de lot seg ikke laste opp. Da er det lite vits i å poste noe for å dele med interesserte. Jeg liker ikke å virke ufordragelig fordi jeg vet at det ytes fantastisk innsats for å holde liv i forumet. Likevel må jeg være ærlig og si at dette ikke er spesielt brukervennlig, og gjør at jeg unnlater å bruke det. Jeg holder meg til Tapatalk, fordi jeg synes det fungerer best, og da blir det også på de forumene som støtter dette. Beklager sutringa og fornærmelsene (Edvard) men jeg føler at litt tilbakemelding er noe man har lov til å gi? Annet: Koronakarantene in progress (kompis er snufsete og lurvete i halsen, trolig ikkenoe, men...) WiP: Ferret MK 2/3 fra AA, Skala:1/35 Vi snx Torstein Hei Beklager, men Tapatalk lagde mer og mer problemer. Ikke bare under oppgradering generelt, men også ved forsøket å oppgradere Tapatalk plug-in'en.. Jeg er lei for det men det blir for mye stress å få tapatalk til å funke. Vårt forum får raskere oppgraderinger enn hva Tapatalk karer å klemme ut av egne oppgraderinger. Så da var avgjørelsen grei (for min del, men dessverre ikke for deg).. Som nevnt tidligere, Invision har en egen mobil app for android og iphone.. (under utvikling) kanskje det kan hjelpe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted November 11, 2020 Author Share Posted November 11, 2020 Forum + theme oppgradert til v.4.5.4 Du kan lese mer om innhold her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 6, 2021 Author Share Posted January 6, 2021 Viktig sikkerhetsoppdatering for version 4.5.4 -> versjon 4.5.4.2 er installert.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted November 3, 2021 Author Share Posted November 3, 2021 Ser at det er en del som mangler.. Så her er en liste over de 4 siste oppdateringene på forumet slik at vi er ajour.. 22.06.21 Oppdatert til v. 4.6.0 + theme 19.07.21 Oppdatert til v. 4.6.4 08.09.21 Oppdatert til v. 4.6.6 03.11.21 Oppdatert til v. 4.6.7 + 4.6.8 Our November (version 4.6.7 + 4.6.8) release contains over one hundred bug fixes and improvements including: SEO improvements with improved crawl efficiency New achievement actions for Commerce and Downloads Achievement ranks and points added to the member CSV export Achievement filters added for bulk mail and group promotion New REST API endpoints for reporting and reacting to content Audio files now play in-browser New emails for when a new rank or badge is earned JSON-LD improvement for Pages and Gallery New statistic graphs for many areas including: moderator activity, deleted content, reports, warnings, follows, member preferences, spam defense, QA topics, solved topics by forum and achievement badges by member or member group. Also included: 4.6.7 This is our October monthly release. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted December 8, 2021 Author Share Posted December 8, 2021 Forum oppgradert til siste ver sjon 4.6.8 This contains bug fixes for our December release. Also included: 4.6.8 Our November release contains over one hundred bug fixes and improvements including: SEO improvements with improved crawl efficiency New achievement actions for Commerce and Downloads Achievement ranks and points added to the member CSV export Achievement filters added for bulk mail and group promotion New REST API endpoints for reporting and reacting to content Audio files now play in-browser New emails for when a new rank or badge is earned JSON-LD improvement for Pages and Gallery New statistic graphs for many areas including: moderator activity, deleted content, reports, warnings, follows, member preferences, spam defense, QA topics, solved topics by forum and achievement badges by member or member group. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 8, 2022 Author Share Posted March 8, 2022 Versjon 4.6.11 av invision Community er installert. Dette er nytt i denne versjonen: This is our March maintenance release. Also included: 4.6.10 This is our February maintenance release. Key changes include: Support for IndexNow, a new way to inform search engines of new content. New Webhook trigger points. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted April 7, 2022 Author Share Posted April 7, 2022 Versjon 4.6.12 av invision Community er installert. Dette er nytt i denne versjonen: This is our April maintenance release. https://invisioncommunity.com/release-notes/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted August 9, 2022 Author Share Posted August 9, 2022 Versjon 4.7.1 av invision Community er installert samt nytt theme for samme versjon. (Søkefunksjonen ser dog litt rar ut, jobber med å se på om det er noe som kan gjøres med dette annet enn at den for tiden er en liten irritasjon) Dette er nytt i denne versjonen: This is our August maintenance release. https://invisioncommunity.com/release-notes/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted August 9, 2022 Author Share Posted August 9, 2022 Noen flere som plutselig ikke ser noen bilder i forumet? Det går greit å laste opp nye, man ser bildene etterpå, men når man lagrer innlegget er bildene ikke synlige... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted August 9, 2022 Author Share Posted August 9, 2022 Edward H. Valholm skrev (37 minutter siden): Noen flere som plutselig ikke ser noen bilder i forumet? Det går greit å laste opp nye, man ser bildene etterpå, men når man lagrer innlegget er bildene ikke synlige... Fikset det. Det var en tidligere modifiert core > front > global > quickSearch template fil som var problemet. Imponert over meg selv at jeg klare å fikse denne "buggen" gitt... (klapper meg selv lett på skulderen og gliser litt nå) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted August 9, 2022 Share Posted August 9, 2022 Bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted September 15, 2022 Author Share Posted September 15, 2022 Versjon 4.7.2 av invision Community er installert samt nytt theme for samme versjon. Dette er nytt i denne versjonen:https://invisioncommunity.com/release-notes/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 11, 2023 Author Share Posted January 11, 2023 Versjon av forumet er oppdatert til v. 4.7.6 Du kan lese alt om versjonen her: 4.7.6 - Release Notes - Invision Community Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted February 8, 2023 Author Share Posted February 8, 2023 Versjon av forumet er oppdatert til v. 4.7.7Du kan lese alt om versjonen her: 4.7.7 - Release Notes - Invision Community Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 9, 2023 Author Share Posted March 9, 2023 Versjon av forumet er oppdatert til v. 4.7.8 Du kan lese alt om versjonen her: 4.7.8 - Release Notes - Invision CommunityDette er nytt i denne versjonen: UI Polish Downloads updates, GraphQL enhancements and more Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted April 11, 2023 Author Share Posted April 11, 2023 Versjon av forumet er oppdatert til v. 4.7.9Du kan lese alt om versjonen her: https://invisioncommunity.com/release-notes/479-r120/ Dette er nytt i denne versjonen: Gallery, Events & Clubs: Improvements From Your Feedback Live Topics iPhone notifications, web app and more PayPal & Maxmind API updates in Commerce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted May 11, 2023 Author Share Posted May 11, 2023 Versjon av forumet er oppdatert til v. 4.7.10Du kan lese alt om versjonen her: https://invisioncommunity.com/release-notes/4710-r121/ Key changes include: Introducing Courses Giving you control with Email Bounce Management Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted June 15, 2023 Author Share Posted June 15, 2023 Versjon av forumet er oppdatert til v. 4.7.11Du kan lese alt om versjonen her: https://invisioncommunity.com/release-notes/4711-r122/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted June 23, 2023 Author Share Posted June 23, 2023 Versjon av forumet er oppdatert til v. 4.7.11.1Du kan lese alt om versjonen her: https://invisioncommunity.com/release-notes/47111-r123/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted July 19, 2023 Author Share Posted July 19, 2023 Versjon av forumet er oppdatert til v. 4.7.12Du kan lese alt om versjonen her:https://invisioncommunity.com/release-notes/4712-r124/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts