Gå til innhold
  • Bli medlem

Forum oppgraderinger


Anbefalte innlegg

Arild,

 

….stusselig...

  1. Ser ikke lenger øyeblikkelig når noe ble postet..det står bare "skrevet". 
  2. Støtter ikke Tapatalk
  3. Vil av en eller annen grunn ikke varsle i browser, men her er det vel "tommeltottene" som begrenser...
  4. Forumet virker som "work in progress"...
  5. Fremdeles begrensninger på bilde- vedleggstørrelser

Her er det for mye som skurrer. Jeg hadde lyst til a bidra med en haug detaljbilder fra The Tank Museum Brussel (Mark IV, Whippet, Renault), men de lot seg ikke laste opp. Da er det lite vits i å poste noe for å dele med interesserte.

Jeg liker ikke å virke ufordragelig fordi jeg vet at det ytes fantastisk innsats for å holde liv i forumet. Likevel må jeg være ærlig og si at dette ikke er spesielt brukervennlig, og gjør at jeg unnlater å bruke det. 

Jeg holder meg til Tapatalk, fordi jeg synes det fungerer best, og da blir det også på de forumene som støtter dette.

 

Beklager sutringa og fornærmelsene (Edvard) men jeg føler at litt tilbakemelding er noe man har lov til å gi?

Annet: Koronakarantene in progress (kompis er snufsete og lurvete i halsen, trolig ikkenoe, men...)

 

 

WiP: Ferret MK 2/3 fra AA, Skala:1/35

 

 

 

Vi snx 🙂👍

 

 

Torstein 

 

  • Me like! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det virker som at den siste oppgraderinga ikke har vært helt vellykket.

 

Hver gang jeg prøver å endre noe i noe jeg har posta, får jeg opp meldiing om at det ikke går an å endre. Men når jeg lukker og kommer inn igjen, er endringa gjennomført. 

 

Forrige postering blir lagra som en kopi under posteringa, og bilder i forrige postering har en tendens til å dukke opp igjen i den nye posteringa, sjøl om jeg har fjerna dem. Så fjerner jeg bildene på nytt, og da først forsvinner de.

 

Det ligger også errormeldinger hist og pist mellom posteringene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Einar Sandvik skrev:

Det virker som at den siste oppgraderinga ikke har vært helt vellykket.

 

Hver gang jeg prøver å endre noe i noe jeg har posta, får jeg opp meldiing om at det ikke går an å endre. Men når jeg lukker og kommer inn igjen, er endringa gjennomført. 

 

Forrige postering blir lagra som en kopi under posteringa, og bilder i forrige postering har en tendens til å dukke opp igjen i den nye posteringa, sjøl om jeg har fjerna dem. Så fjerner jeg bildene på nytt, og da først forsvinner de.

 

Det ligger også errormeldinger hist og pist mellom posteringene. 

 

Hei

Det var pga. at den siste oppgraderingen ikke var utført. Noe den er nå. Jeg tror feil nå skal være fikset..
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 6.10.2020 den 18.21, Torstein Furuhovde skrev:

Arild,

 

….stusselig...

  1. Ser ikke lenger øyeblikkelig når noe ble postet..det står bare "skrevet". 
  2. Støtter ikke Tapatalk
  3. Vil av en eller annen grunn ikke varsle i browser, men her er det vel "tommeltottene" som begrenser...
  4. Forumet virker som "work in progress"...
  5. Fremdeles begrensninger på bilde- vedleggstørrelser

Her er det for mye som skurrer. Jeg hadde lyst til a bidra med en haug detaljbilder fra The Tank Museum Brussel (Mark IV, Whippet, Renault), men de lot seg ikke laste opp. Da er det lite vits i å poste noe for å dele med interesserte.

Jeg liker ikke å virke ufordragelig fordi jeg vet at det ytes fantastisk innsats for å holde liv i forumet. Likevel må jeg være ærlig og si at dette ikke er spesielt brukervennlig, og gjør at jeg unnlater å bruke det. 

Jeg holder meg til Tapatalk, fordi jeg synes det fungerer best, og da blir det også på de forumene som støtter dette.

 

Beklager sutringa og fornærmelsene (Edvard) men jeg føler at litt tilbakemelding er noe man har lov til å gi?

Annet: Koronakarantene in progress (kompis er snufsete og lurvete i halsen, trolig ikkenoe, men...)

 

 

WiP: Ferret MK 2/3 fra AA, Skala:1/35

 

 

 

Vi snx 🙂👍

 

 

Torstein 

 


Hei

Beklager, men Tapatalk lagde mer og mer problemer. Ikke bare under oppgradering generelt, men også ved forsøket å oppgradere  Tapatalk plug-in'en.. 

Jeg er lei for det men det blir for mye stress å få tapatalk til å funke. Vårt forum får raskere oppgraderinger enn hva Tapatalk karer å klemme ut av egne oppgraderinger. Så da var avgjørelsen grei (for min del, men dessverre ikke for deg)..

Som nevnt tidligere, Invision har en egen mobil app for android og iphone.. (under utvikling) kanskje det kan hjelpe.

 

1908277273_1EiZrcN_DIapbZaxutxbZRA.png.bceb4179aa388645c4f3fca8cf3c15b9.png

 

app-store-logo.png.82395fac3eb589732c819aae50c7e75c.png

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 9 måneder senere...

Ser at det er en del som mangler.. Så her er en liste over de 4 siste oppdateringene på forumet slik at vi er ajour..

22.06.21 Oppdatert til v. 4.6.0 + theme

 

19.07.21 Oppdatert til v. 4.6.4 
 

08.09.21 Oppdatert til v. 4.6.6 

03.11.21 Oppdatert til v. 4.6.7 + 4.6.8


 

Our November (version 4.6.7 + 4.6.8) release contains over one hundred bug fixes and improvements including:

 

Also included: 4.6.7

This is our October monthly release.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Forum oppgradert til siste ver sjon 4.6.8

This contains bug fixes for our December release.

Also included: 4.6.8

Our November release contains over one hundred bug fixes and improvements including:

  • SEO improvements with improved crawl efficiency
  • New achievement actions for Commerce and Downloads
  • Achievement ranks and points added to the member CSV export
  • Achievement filters added for bulk mail and group promotion
  • New REST API endpoints for reporting and reacting to content
  • Audio files now play in-browser
  • New emails for when a new rank or badge is earned
  • JSON-LD improvement for Pages and Gallery

New statistic graphs for many areas including: moderator activity, deleted content, reports, warnings, follows, member preferences, spam defense, QA topics, solved topics by forum and achievement badges by member or member group.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 5 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Versjon 4.7.1 av invision Community er installert samt nytt theme for samme versjon. (Søkefunksjonen ser dog litt rar ut, jobber med å se på om det er noe som kan gjøres med dette annet enn at den for tiden er en liten irritasjon)

Dette er nytt i denne versjonen:

This is our August maintenance release.

 

 

https://invisioncommunity.com/release-notes/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edward H. Valholm skrev (37 minutter siden):

Noen flere som plutselig ikke ser noen bilder i forumet?
Det går greit å laste opp nye, man ser bildene etterpå, men når man lagrer innlegget er bildene ikke synlige...

 

Fikset det. Det var en tidligere modifiert  core > front > global > quickSearch template fil  som var problemet.
Imponert over meg selv at jeg klare å fikse denne "buggen" gitt... (klapper meg selv lett på skulderen og gliser litt nå)
 

  • Me like! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Versjon av forumet er oppdatert til v. 4.7.9

Du kan lese alt om versjonen her: https://invisioncommunity.com/release-notes/479-r120/

 

Dette er nytt i denne versjonen:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.