Rune Haugen Posted November 11, 2018 Share Posted November 11, 2018 Hei! Har nettopp gjort ferdig denne modellen. Det er en gammel modell fra Revell Monogram. Malt i Tamiyafarger (overeksponerte bilder gjør kontraster overdrevne). Det er en maskin som etter sigende ble fløyet at Werner Baumbach, som tjenestegjorde som skvadronsjef ved 1./ KG 30 i 1942, stasjonert i Norge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reidar Berg Posted November 11, 2018 Share Posted November 11, 2018 Pen modell Dette byggesettet er vel egentlig Trimaster/Dragon som er ett fint og detaljert sett med en ikke alt for bra passform (?) Reidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted November 11, 2018 Author Share Posted November 11, 2018 2 minutter siden, Reidar Berg skrev: byggesettet er vel egentlig Trimaster/Dragon som er ett fint og deta Takker, Reidar. Stemmer at det er Dragon ja. Det er fine detaljer, men det er som du sier, en del utfordringer med passform. Gikk ganske bra å få sammen likevel. Har flere i stasjet, og har gjort meg nyttige erfaringer til neste bygg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted November 11, 2018 Share Posted November 11, 2018 Flott modell! Einar S 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Eckhoff Posted November 11, 2018 Share Posted November 11, 2018 Veldig bra! Er det ikke ICM som har kommet med en ny serie Ju 88? Har lest at de skal være veldig bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted November 11, 2018 Author Share Posted November 11, 2018 6 minutter siden, Ragnar Eckhoff skrev: Veldig bra! Er det ikke ICM som har kommet med en ny serie Ju 88? Har lest at de skal være veldig bra. Takker ICM er nok en god del bedre ja. Har en Dornier Do 17 fra dem, og den ser meget bra ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted November 13, 2018 Share Posted November 13, 2018 Gratulerer masse med ferdigstilt Ju88 fra det jeg forstår var et NOE krevende sett! Jeg synes dette ser skikkelig, skikkelig bra ut! Super finish og kamo, og glasshuset må være laget av det blankeste plexiglasset Nazi-Tyskland var i stand til å fremstille. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted November 13, 2018 Author Share Posted November 13, 2018 Jo, takker Settet var noget krevende ja, men det frister til gjentakelse. Det er jo greit, for jeg har jo 4 til liggende i ulike varianter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted November 15, 2018 Share Posted November 15, 2018 Kan bekrefte at Dragon-settet er et svin aa faa sammen, saa all aere for aa faa et saa pent resultat med dette settet. Det gjoer meg glad aa se flate hjul og eksosstriper som gaar over haleflatene og:) Jens 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted November 15, 2018 Author Share Posted November 15, 2018 Takker, Jens Håkon Ikke alt som er enkelt på settet, men eksos og flate hjul må man ha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jovan Jovanovic Posted November 17, 2018 Share Posted November 17, 2018 Enig, minst det må man ha , kanskje flere ting til.....Gratulere på en flott modell! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Olsen Posted November 25, 2018 Share Posted November 25, 2018 Nydelig modell! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts