Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppgradering av forumet


Anbefalte innlegg

Hei

Versjon 4.3.3 av IPS Community Suite er nå tilgjengelig. Vi vil derfor oppgradere dette i nærmeste fremtid. Hvis du skulle oppleve å ikke komme inn er dette høyst sannsynlig fordi forumet da holder på å oppdatere seg.

 

Dette er nytt i versjon 4.3.3

New features for GDPR compliance:

New feature for administrators to download an XML file of all personal information held.

New setting to automatically prune IP address records.

New option when deleting a member to anonymize content submitted by them.

New setting to automatically add links to privacy policies of integrated third party services such as Google Analytics or Facebook Pixel to your privacy policy if they are enabled.

Fixes an issue where Calendar events submitted in different timezones to the user may show at the wrong time.

Other minor bug fixes and improvements.

Learn more about GDPR compliance features in this release

 

Also included: 4.3.2

Version 4.3.2 is a small maintenance update to fix issues reported since 4.3.1, including: 

Promotes non-functional when "Our Picks" disabled.

Various emoji fixes, including skintones and mobile issues. 

Online stats. 

Numerous IE11 fixes. 

PayPal billing agreements failing due to lack of address.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da alltid en ekstra dupp i aktiviteten på sommeren? Nå har sommerværet normalisert seg noe her sør for Dovre, men jeg er neppe den eneste som bygger ut skalpell og airbrush med 1:1-verktøy eller tursko når det blir lyst og varmt ute. Selv har jeg hatt byggestopp fra slutten av april og frem til for en uke siden, men fikk et sett i posten jeg ikke klarte å la være å pelle på...

 

Det sagt har jeg naturligvis ingenting i mot at flere får info om at forumet er blitt enklere å bruke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.