Stein Atle Stenberg Posted December 6, 2017 Posted December 6, 2017 Gruppebygget for alt som faller inn under temaet "Pirat", eller som kan assosieres med pirater og deres virksomhet. Ferdigstillelse til Skala 2018. De som har påbegynt bygg til dette gruppebygget bes om å sende meg en PM med lenke til den aktuelle byggetråden, så kan jeg flytte denne hit. SAS Quote
Einar Sandvik Posted December 6, 2017 Posted December 6, 2017 Jeg gikk hardt ut med scimitar-bygget mitt i denne tråden, som kan overføres til gruppebygget: https://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?board=179.0 Prosjektet har stått litt i stampe på grunn av garasjebyggevirksomhet i skala 1:1, men jeg holder litt på med scimitaren innimellom. Jeg holder også litt på med et annet piratbygg, som jeg ikke har starta noen tråd på ennå. Einar S Quote
Torgeir Eikeland Posted December 6, 2017 Posted December 6, 2017 Hva med dem som har fullført piratbygg? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Stein Atle Stenberg Posted December 6, 2017 Author Posted December 6, 2017 Veeel, fullførte piratbygg som ble påbegynt etter skala 2017 og som skal være med på skala 2018 er helt klart innenfor - sleng ut lenke her! Quote
Torgeir Eikeland Posted December 7, 2017 Posted December 7, 2017 Veeel, fullførte piratbygg som ble påbegynt etter skala 2017 og som skal være med på skala 2018 er helt klart innenfor - sleng ut lenke her! Spaghettibygg med sjørøvertryne. https://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=17650.0 Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted December 7, 2017 Posted December 7, 2017 Hvor kan vi skrive inn prosjekter vi kunne tenke oss å gjennomføre? (Kan du endre overskriften til "Innledning Pirat-gruppebygg" eller noe - slik at når det kommer opp i feeden så skjønner folk hva det handler om?) Takk. Quote
Stein Atle Stenberg Posted December 7, 2017 Author Posted December 7, 2017 Hvor kan vi skrive inn prosjekter vi kunne tenke oss å gjennomføre? (Kan du endre overskriften til "Innledning Pirat-gruppebygg" eller noe - slik at når det kommer opp i feeden så skjønner folk hva det handler om?) Takk. Jada det kan jeg selvsagt gjøre. Takker for oppmerksomheten - håper det er mer opplagt nå. Videre så håper jeg at du vil gjøre mer enn bare tenke å gjennomføre et bygg i denne kategorien SAS Quote
Torgeir Eikeland Posted December 7, 2017 Posted December 7, 2017 Hvor kan vi skrive inn prosjekter vi kunne tenke oss å gjennomføre? (Kan du endre overskriften til "Innledning Pirat-gruppebygg" eller noe - slik at når det kommer opp i feeden så skjønner folk hva det handler om?) Takk. Jada det kan jeg selvsagt gjøre. Takker for oppmerksomheten - håper det er mer opplagt nå. Videre så håper jeg at du vil gjøre mer enn bare tenke å gjennomføre et bygg i denne kategorien SAS Trådtittel "Piratbableboksen". Quote
Marius Moe Posted December 7, 2017 Posted December 7, 2017 Jeg er igang med "pirat-bygg" som skal ferdistilles til scala 2018, men p.g.a "PB-tull" blir det ikke noe byggetråd her på forumet. Quote
Stein Atle Stenberg Posted December 7, 2017 Author Posted December 7, 2017 Øh mener du Photo Bucket tull? Quote
Torgeir Eikeland Posted December 7, 2017 Posted December 7, 2017 Øh mener du Photo Bucket tull? Tror det. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Marius Moe Posted December 8, 2017 Posted December 8, 2017 Ja det stemmer, jeg har ikke ordnet med noe annet sted å poste bilder Quote
Jens Håkon Brandal Posted December 10, 2017 Posted December 10, 2017 Jeg opprettet en imgur-konto forleden, og den ser ut til aa fungere greit. Helt gratis. Jens Quote
Recommended Posts