Gå til innhold
  • Bli medlem

Østfoldsk knivsmed.. G-14 , JG-5 1945 "Blau 11" **ferdig**


Anbefalte innlegg

Siden jeg har lest litt her de siste dagene tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på en av Eduard sine '109,  har en ganske fin samling med dekaler så på tide å bruke noen.

 

Skal se om jeg får til noe inærheten av en G-14 fra dette settet.  Det skal vist være ganske rett-fram da sene G-6 og G14 er mer eller mindre identiske

 

16143807_10154133400700671_2122420892217569992_o_zpsrrjia65u.jpg

 

15995240_10154133400440671_611709435764400050_o_zps6e8oe7or.jpg

 

16107531_10154133399790671_1757652694674519659_o_zpsga1txcea.jpg

 

er fine og knøttsmå detaljer her.  har fjernet endel av møkka i cocpit da det ble litt i overkant, selv for en sen-krigs modell.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

 

 

Skal bli medlem av det fargerike samfund sort of speak :P

 

HEEY! Blir det tigerstriper på denne da? Har ikke sett noe til tigerbygget ditt, så det hadde kanskje vært på sin plass....

Er forøvrig helt enig i at du reduserte møkka i cockpit, det så mer ut som en lagret museumsmaskin enn en operativ kriger. Bra tempo som vanlig, blir inspirert :thumb:. Ser ut til å bli en veldig bra 109'er dette.

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og festlige er når nettbutikken jeg fant "Luftwaffe over the far North" -Arket kanselerte bestillinga da de fant ut at de ikke hadde den alikevel..  *ARGH*

 

 

 

 

Dear Mr. Brunsby,

 

 

 

 

We feel awful to inform you that the TOPCOLORS 28 book seems to be out of our stock.  We apologize for being still listed in our website during your order... 

 

 

 

 

So, we cancel your current order and will return your payment to your paypal account, right now.

 

 

 

 

We are very sorry that we can't satisfy your first order at discounthobbyzone.com... However, we would be excited if we will have the chance to serving in the future, and for that case we offer you the discount coupon coded ''STENARNE'' to get 15% off. Just enter the coupon code at checkout!

 

 

 

 

With best regards,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.