Einar Sandvik Skrevet 24. januar 2017 Skrevet 24. januar 2017 Jeg har arket. Er det bare de kryssa hammerne i skala 1:48 du trenger? Send meg en PM med adressen din, så sender jeg det. Einar S Siter
Gjest Espen Andreas Hoff Skrevet 24. januar 2017 Skrevet 24. januar 2017 Fantastisk elegant løsning på hobbyens Store Forbannelse: Uforvarende fuckups!! Regner med at du har innført streng adkomstkontroll på byggebordet nå Sten Arne, og at Einar ligger godt an i din kåring av Årets barmhjertige samaritan EspenA Siter
Sten Arne Brunsby Skrevet 24. januar 2017 Forfatter Skrevet 24. januar 2017 Espen, japp, det ble strafferunder på limet iallefall Siter
Einar Sandvik Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 Hva har man forumvenner for, om det ikke er for å hjelpe hverandre? Brev med hammer-dekal ble postlagt i morges. Sjøl har jeg mottatt en IRIS-T fra Espen, et sikte fra Rune og et helt byggesett fra Kosti etter jul, så det skulle bare mangle at jeg ikke jeg også donerer til en verdig trengende. Takk, gutter! Einar S Siter
Sten Arne Brunsby Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Skrevet 25. januar 2017 Jeg har 2 stk 109 F liggende, en F-2 og en F-4 (hobbyboss og Eduard) Noen som vet om noen av disse gikk i Norge ? har funnet noen som gikk i finnland, men jeg foretrekker fly som gikk her på berget. Siter
Kyrre Ingebrethsen Skrevet 26. januar 2017 Skrevet 26. januar 2017 Jeg har 2 stk 109 F liggende, en F-2 og en F-4 (hobbyboss og Eduard) Noen som vet om noen av disse gikk i Norge ? har funnet noen som gikk i finnland, men jeg foretrekker fly som gikk her på berget. Det gikk vel sikkert et sted mellom 50 og 100 F2 og -4 i Norge. Tilhørte de JG5 så var de nok også i Norge, siden de flyttet rundt nordpå, Kirkenes, Salmijärvi, Vardø, Lakselv, Alta. Fram og tilbake. Så var de stasjonert på Sola, Bodø, Bardufoss osv. Siter
Sten Arne Brunsby Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Skrevet 26. januar 2017 Jeg har 2 stk 109 F liggende, en F-2 og en F-4 (hobbyboss og Eduard) Noen som vet om noen av disse gikk i Norge ? har funnet noen som gikk i finnland, men jeg foretrekker fly som gikk her på berget. Det gikk vel sikkert et sted mellom 50 og 100 F2 og -4 i Norge. Tilhørte de JG5 så var de nok også i Norge, siden de flyttet rundt nordpå, Kirkenes, Salmijärvi, Vardø, Lakselv, Alta. Fram og tilbake. Så var de stasjonert på Sola, Bodø, Bardufoss osv. Tøft Takker har du noe data på evt fly som va rpå en av de nevnte flyplassene ? beste av alt om det finnes noe dekal ark ? Siter
Sten Arne Brunsby Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Skrevet 28. januar 2017 Da var hammerene kommet trygt fram, tusen takk Einar. Da blir det ferdigstiling iløpet av helga regner jeg med. Siter
Einar Sandvik Skrevet 28. januar 2017 Skrevet 28. januar 2017 Flott! Da kan vi se fram til bilder av modellen over helga. Einar S Siter
Sten Arne Brunsby Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Skrevet 3. februar 2017 Da har jeg fått samlet meg sammen til å få på dekaler og klarlakk. Nå begynner dette å flaske seg. Nå blir det væring og finpuss Siter
Einar Sandvik Skrevet 3. februar 2017 Skrevet 3. februar 2017 Ja, dette ser ut til å gå rette veien. Einar S Siter
Sten Arne Brunsby Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Skrevet 5. februar 2017 Da kan jeg si at jeg har ferdigstilt denne og er svært fornøgd med det. Tenker på å lage en base til den også Siter
Einar Sandvik Skrevet 5. februar 2017 Skrevet 5. februar 2017 Gratulere med en flott ferdig modell! Einar S Siter
Rune H Træet Skrevet 5. februar 2017 Skrevet 5. februar 2017 Fin modell. Liker den halvblanke finishen. Ser for meg veldig skala riktig ut. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.