Rune Haugen Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 Hei! Nok en Messerschmitt på gang. Denne gangen en G-10. Det befant seg visstnok en slik maskin i Norge under kapitulasjonen i følge Kyrre, så jeg tar meg litt kunstneriske friheter, da det ikke finnes bilder. Lager en typisk nattjager fra NJg 11, med RLM 76 over det hele. Enkelt og greit[emoji4] Sånn ser den ut foreløpig: Mvh Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 Nice! Husk at den skal ha R6-gondoler under vingene. Temmelig sikker på at du har noen sånne i de settene jeg sendte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted December 12, 2016 Author Share Posted December 12, 2016 Nice! Husk at den skal ha R6-gondoler under vingene. Temmelig sikker på at du har noen sånne i de settene jeg sendte. Takker for info. Skal se etter gondoler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted December 19, 2016 Author Share Posted December 19, 2016 Da har denne fått seg dekaler. Litt kunstnerisk frihet. Gondoler var ikke å spore, så det blir uten ekstra 20 mm kanoner. Mvh Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted December 20, 2016 Share Posted December 20, 2016 Vakkert! Hvis jeg finner gondolene skal du få dem. Men jeg lurer på om det kanskje bare var ett sett. Tror du fikk kanonrørene, i messing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted December 20, 2016 Author Share Posted December 20, 2016 Kanonrørene og én ferdiglimt/malt gondol var med Ikke noe stress med gondoler, men hvis du finner er det kult. Manglet en undercowling på en 109G også, så hvis du finner det og ikke har bruk for den, kjøper jeg gjerne av deg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted December 20, 2016 Share Posted December 20, 2016 Kanonrørene og én ferdiglimt/malt gondol var med Ikke noe stress med gondoler, men hvis du finner er det kult. Manglet en undercowling på en 109G også, så hvis du finner det og ikke har bruk for den, kjøper jeg gjerne av deg Jeg skal se gjennom reste-utstyret hva jeg har. Kunne også ha laget en kopi av den gondolen for deg, bare send til meg. Må kanskje flikkes litt på siden de er høyre/venstrevridd, men det årner seg. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted December 20, 2016 Author Share Posted December 20, 2016 Kanonrørene og én ferdiglimt/malt gondol var med Ikke noe stress med gondoler, men hvis du finner er det kult. Manglet en undercowling på en 109G også, så hvis du finner det og ikke har bruk for den, kjøper jeg gjerne av deg Jeg skal se gjennom reste-utstyret hva jeg har. Kunne også ha laget en kopi av den gondolen for deg, bare send til meg. Må kanskje flikkes litt på siden de er høyre/venstrevridd, men det årner seg. K Det er meget snilt av deg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted December 23, 2016 Author Share Posted December 23, 2016 Hei! Ble ferdigstilt til jul denne også Mvh Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 Imponerende effektivitet! Enda en flott modell ferdig til jul! Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 Berre lekkert! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 Et lik-blekt skjema, men likevel en flott utførelse , du begynner å bli flink Rune God jul forresten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 Ja. Rune begynner å komme seg. Flott lik-schmitt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Kjensmo Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 Tøft Rune, bra resultat på begge Messerschmittene! Kanskje nissen har kommet med P-40b til deg i kveld? Plass til flere i gruppebygget... Ole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts