Edward H. Valholm Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Liste over personer som bistår med assistanse til SKALA 2017 - Edward H. Valholm (diverse) - Jan Erik Johansen (foto + div.) - Jørgen Faret (økonomiske saker) - Kåre Paulsen (diverse) - Einar Sandvik (diverse) - Mats Averkvist (Bord ansvarlig) - Kenneth Hallgren - Marius Moe - Kyrre Ingebrethsen (dommeransv.) - Jørgen Tangerud (fotohjelp + div.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Jeg kan også hjelpe til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Jeg er også med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Faret Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Økonomiske saker. Hmm.. Vi trenger noen til innregistrering før konkurranse på lørdag, ca. 4 stk. Og 2 stk. som kan bytte på å sitte i kiosk og kasse utover lørdag og søndag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Om Jan Erik ønsker, kan jeg godt hjelpe til med foto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Litt fotohjelp er fint! Du er ansatt!! Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune H Træet Posted February 24, 2017 Share Posted February 24, 2017 Jeg kommer fredag kveld, så kan stille lørdag morgen og hjelpe til på det som måtte trenges. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted February 25, 2017 Author Share Posted February 25, 2017 Tusen takk Rune! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted February 26, 2017 Share Posted February 26, 2017 Du kan oppdatere lista med at jeg er dommeransvarlig, Marius bistår. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts