Gå til innhold
  • Bli medlem

Picasso pusekatt😼 Tsjekkisk JAS i 1/72


Gjest Espen Andreas Hoff

Anbefalte innlegg

Gjest Espen Andreas Hoff

Jeg tror han har endret produksjonsteknikk i det siste. Jeg kjøpte de fleste dekalene på Tigermeet i 2007 og de var alle av den skjøre typen. Dekalene til MiG29'en fikk jeg i hus sist år, og de ser mer ut som cartograf-kvalitet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 2 måneder senere...
Gjest Espen Andreas Hoff

Og imens resten av tigerbyggerne tydeligvis har gått i hi benytter jeg det fine vinterværet til faktisk å bygge litt. Bare resten igjen nå..

IMG_1210_zpsdvnkgyds.jpg

 

TigerEspen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Espen Andreas Hoff

Taa-Daa!!!

Da er Picassotigern endelig ferdig! Neeiii, vent litt!! Den har jo litt skjev nese, ingen væring og mangler jo hjula...Nåvel, det kommer etterhvert, så inntil videre noen bilder av Arctic Tigeren uten kalosjer i sine rette omgivelser

 

IMG_1281_zpsti8zqlrl.jpg

 

IMG_1277_zpserelcmjp.jpg

 

IMG_1280_zpsxqjua8vh.jpg

 

IMG_1278_zps87uirsef.jpg

 

IMG_1279_zpsnmbg2ik1.jpg

 

Og som vanlig mottas ingen kommentarer med takk!

 

Šampión tygr

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

"Arctic tiger"?

 

Dette er en huskatt som har spist fleinsopp og ligger i lallende hallusinasjoner på snøen.

 

Da skal jeg prøve å ikle meg en noe uvant rolle og komme med et seriøst svar; Alle tigermøtene som gikk av stabelen på Ørlandet ble kalt Arctic Tiger på grunn av nærheten til arktis, derav navnet..

Seriøse-Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Og psykokatta var med på en eller flere av disse dansebandfestene?

 

Jadda, og ikke bare den...

Hva som er galt med danseband forresten, til og med svenskene har skjønt det  :o

IMG_1285_zpsjvmkxhd7.jpg

 

Harrymesteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.