Espen Andreas Hoff Posted December 3, 2016 Author Share Posted December 3, 2016 Jeg tror han har endret produksjonsteknikk i det siste. Jeg kjøpte de fleste dekalene på Tigermeet i 2007 og de var alle av den skjøre typen. Dekalene til MiG29'en fikk jeg i hus sist år, og de ser mer ut som cartograf-kvalitet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Andreas Hoff Posted December 3, 2016 Author Share Posted December 3, 2016 Kjeik litt på siden hans, og tror det er ALPS printed han startet med. Nå er det screen printed som gjelder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Andreas Hoff Posted February 20, 2017 Author Share Posted February 20, 2017 Og imens resten av tigerbyggerne tydeligvis har gått i hi benytter jeg det fine vinterværet til faktisk å bygge litt. Bare resten igjen nå.. TigerEspen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Sykt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Se der ja Tigermesteren leverer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Flott! Snart ferdig, ser det ut til. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Andreas Hoff Posted March 2, 2017 Author Share Posted March 2, 2017 Taa-Daa!!! Da er Picassotigern endelig ferdig! Neeiii, vent litt!! Den har jo litt skjev nese, ingen væring og mangler jo hjula...Nåvel, det kommer etterhvert, så inntil videre noen bilder av Arctic Tigeren uten kalosjer i sine rette omgivelser Og som vanlig mottas ingen kommentarer med takk! Šampión tygr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 "Arctic tiger"? Dette er en huskatt som har spist fleinsopp og ligger i lallende hallusinasjoner på snøen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 "Fleinsoppkattskinn" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 "Fleinsoppkattskinn" Ja, det er lett å se at denne katten er fullstendig på tur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Andreas Hoff Posted March 2, 2017 Author Share Posted March 2, 2017 "Arctic tiger"? Dette er en huskatt som har spist fleinsopp og ligger i lallende hallusinasjoner på snøen. Da skal jeg prøve å ikle meg en noe uvant rolle og komme med et seriøst svar; Alle tigermøtene som gikk av stabelen på Ørlandet ble kalt Arctic Tiger på grunn av nærheten til arktis, derav navnet.. Seriøse-Espen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 Og psykokatta var med på en eller flere av disse dansebandfestene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Andreas Hoff Posted March 2, 2017 Author Share Posted March 2, 2017 Og psykokatta var med på en eller flere av disse dansebandfestene? Jadda, og ikke bare den... Hva som er galt med danseband forresten, til og med svenskene har skjønt det Harrymesteren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Danseband er djevelens verk. Er det bilen din? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Faret Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Danseband er djevelens verk. Uttalelsen medfører riktighet. Udiskutabelt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Danseband er djevelens verk. Uttalelsen medfører riktighet. Udiskutabelt! Godt. I denne typen spørsmål har du større troverdighet enn mange andre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts