Gå til innhold
  • Bli medlem

FERDIG - T34. AFV Club, 1:35


Anbefalte innlegg

Denne kjøpte jeg av Roman på Skala i år. Så siden jeg ivret for denne SIGen så er det bare å sette i gang.

 

IMG_2894.JPG

 

IMG_2895.JPG

Esken er rimelig velfylt

 

IMG_2896.JPG

Så etter en god time på kjøkkenet er jeg kommet så langt på interiøret.

Det er en lang vei igjen og jeg har tenkt å bruke god tid på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fortjente jeg.

Selv om jeg kan skylde på at det å være tillitsvalgt i en nedbemanningsprosess tar både tid og krefter. Så burde jeg koble av med litt plastbygging.

Hadde store planer i går kveld men da var mine søte små uenig i leggetid. (stilling av klokka er noe dritt). For satse på i kveld eller i morgen kveld i kjelleren på Hamresanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

På tide å poste noen bilder. Interiøret begynner å nærme seg ferdig. Bare masse væring som gjenstår

 

IMG_3474.jpg

 

IMG_3478.JPG

Det ser fremdeles ikke ut som dette gulvet er blitt trødd på av tunge russiske støvler.

 

IMG_3477.JPG

Motorrommet har mottat litt enkel brunn suppe men jeg er ikke helt fornøyd. Det bør se mer ut som et motorrom med mer oljesøl.

 

IMG_3476.JPG

Det er en del igjen på ekstriøret, men det kommer seg. Sakte men sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.