Jørgen Faret Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Denne kjøpte jeg av Roman på Skala i år. Så siden jeg ivret for denne SIGen så er det bare å sette i gang. Esken er rimelig velfylt Så etter en god time på kjøkkenet er jeg kommet så langt på interiøret. Det er en lang vei igjen og jeg har tenkt å bruke god tid på denne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Da er du jo fint i gang! Mye innvendig snacks som skal på her vel? SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Nuh, hvordan går arbeidet i Ytre Vågsbygd traktorfabrikk? Er der fremgang å spore? SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Faret Posted March 31, 2014 Author Share Posted March 31, 2014 Den fortjente jeg. Selv om jeg kan skylde på at det å være tillitsvalgt i en nedbemanningsprosess tar både tid og krefter. Så burde jeg koble av med litt plastbygging. Hadde store planer i går kveld men da var mine søte små uenig i leggetid. (stilling av klokka er noe dritt). For satse på i kveld eller i morgen kveld i kjelleren på Hamresanden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Hehe Tøffe tider. Jeg har full forståelse for at slike prosesser, og familie, krever sitt. Håper du finner litt avkobling og tid til bygging etterhvert. Gleder meg jo til å se mer av dette bygget. SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Kom igjen.. Trenger en oppdatering NUH! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Faret Posted April 7, 2014 Author Share Posted April 7, 2014 Okey da. Her er en halvdårlig oppdatering. På denne har jeg gjort de fleste elementære feil. Blant annet å lime ting sammen uten å lese tegningen nøye nok. Det er en del limskjøter som krever en del etterarbeid med tanke på pussing og sparkling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Her har du kommet godt i gang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Se det ja - dette var da ingen dårlig oppdatering. Synes du er godt i gang jeg Er fjæringen funksjonell også, eller bare ser det sånn ut? SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Faret Posted April 7, 2014 Author Share Posted April 7, 2014 Fjæringen kunne vært funksjonell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 nesten ferdig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Faret Posted May 12, 2014 Author Share Posted May 12, 2014 På tide å poste noen bilder. Interiøret begynner å nærme seg ferdig. Bare masse væring som gjenstår Det ser fremdeles ikke ut som dette gulvet er blitt trødd på av tunge russiske støvler. Motorrommet har mottat litt enkel brunn suppe men jeg er ikke helt fornøyd. Det bør se mer ut som et motorrom med mer oljesøl. Det er en del igjen på ekstriøret, men det kommer seg. Sakte men sikkert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Ok, la gå at motorrom kan trenge litt mer søl - men fy flate da mann!!! Dette ser jo superbt ut! Vågsbygd traktorfabrikk leverer så det synger SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Ja, dette ser overbevisende ut. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magne Stenkløv Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Veldig bra! Denne ser skikkelig stilig ut. På et eller annet tidspunkt så nok motorrommet slik ut også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Jepp! Nagla dette bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Faret Posted June 6, 2014 Author Share Posted June 6, 2014 Sakte men sikker går det fremover Jeg har nesten fått limt sammen alle delene. Hjulene er tørrmontert. Et forsiktig første lag med lakk er sprøytet på og det er fremdeles en del helligdager som må dekkes bedre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Faret Posted August 18, 2014 Author Share Posted August 18, 2014 Da anser jeg denne som ferdig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Meget bra utført, og det kan jeg jo si med visshet etter å ha sett den live SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Lekker T-34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Gratulerer med en pent utført modell! Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Flott modell, kul base. Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts