Roman Volchenkov Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Det var veldig gøy! Jeg synes det nye lokalet var faktisk bedre enn salen i underetasje - mye bedre lys, osv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Takk for i år Roman, og grattis med best in show Bra arrangement! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Takk for i år, som vanlig veldig trivelig og for liten tid til mingling. Mye fine modeller i år også og når jeg i tillegg har sendt kasserervervet til den Bløde kyststripe så er jeg fornøyd. Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Tusen takk til alle sammen som jeg fikk pratet med i løpet av helgen, det har vært en fin helg med mye latter, litt skåling og mye plastprat (selv om jeg følte meg som en lettere forvirra kaklehøne på lørdagen haha ) Dessverre så ble det en brå avreise for min del og fikk ikke sagt takk for meg på en høvelig måte så da gjør jeg det her: Takk for meg og vi sees igjen neste år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Takker :-) Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Det ble en kort visitt i år, men jeg føler at jeg rakk å se mye modeller og prate med ganske mange trivelige mennesker på den korte tida. Penger gikk det såvisst an å bli kvitt også i år. Generell oppfatning: større utvalg av forhandlere enn tidligere. Lokalet var meget luftig med godt lys og god lunk. Antikkmessa var over hodet ikke sjenerende og det hadde også vært god plass til Smallsize/Hobbyland som nok gikk glipp av en god del kroner. Og som avtroppet formann så er det gledelig, dog ikke spesielt overraskende, å se at dette går like bra også uten meg. All lykke til videre til de som overtar! Skal nå benytte meg av avskjedsgaven min som jeg må takke så mye for. Alt for meget. Ses neste år! R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Takk for i år Flott lokale og kjempetrivelige folk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Hogga Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Takk for i år. Skala 2014 ble en strålende affære. Alltid stas å tilbringe tid i selskap med så mange trivelige og dyktige folk. Gleder meg alt til neste år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Håland Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Skjønner jeg absolutt gikk glipp av noe i år... men satser på å komme sterkere tilbake til neste år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Årets SKALA ble veldig bra. Skal også bli hyggelig å besøke SC til høsten. Så er det jo også østkonken før det. Og noe i sør.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Hviding Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Enig med gjengen, meget vellykket i år!! Gleder meg allerede til neste år! mvh Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Opplegget ble litt annerledes i år enn i fjor, med noen plusser og minuser, men alt i alt, slettes ikke noe dårligere enn før. Takk for et hyggelig samvær på Skala 2014! Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein brandal Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Takker alle for en hyggelig helg. Fikk muligheten til og være med og dømme. Var meget skeptisk, men det var virkelig gøy. Gjør det gjerne til neste år også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Takk for en hyggelig helg. Marius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted March 22, 2014 Share Posted March 22, 2014 Takker alle for en hyggelig helg. Fikk muligheten til og være med og dømme. Var meget skeptisk, men det var virkelig gøy. Gjør det gjerne til neste år også. Now, thats the spirit, old chap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts