Vidar Ringstad Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 I kveld er jeg på Haugenstua en tur igjen.Regner med at jeg er der ca.kl.18 som vanlig. Vel møtt til og komme og bygge sammen med oss,og en kopp kaffe eller tre! :'( Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Jeg kommer gjerne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 21, 2006 Author Share Posted September 21, 2006 Koselig det Mats! Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Blir ikke noe tur på meg før til onsdag (da er det min tur til å låse opp på byggekvelden visst ). I morgen reiser jeg til Euromilitaire, så det kan nok hende jeg har med litt news+bilder på onsdag.... Kos dere! Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 21, 2006 Author Share Posted September 21, 2006 Ta masse bilder,Øyvind! God tur! Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Det går dessverre ikke i dag for min del, selv om jeg gjerne skulle ha lagt ned litt mere arbeide på Sea Harrier'ne. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts