Jens Roger Kristoffersen Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Selv om SKALA er såvidt overstått får vi holde timeplanen. Det er møte på Kjeller tirsdag 12. mars. Sedvanlig agenda. Velkommen Mvh Jens Roger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 ...og sedvanlig bygging for de som ønsker... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Jeg fikk denne meldingen fra KFF for litt siden: Det er nå satt inn lås i porten i det nye gjerdet mellom bygning 73 "Fotobygget" og bygning 74 " KFF-hangaren" i Småflyhavna. Nøkkel som åpner ytterdøra i KFF hangaren passer også til porten. Forhåpentligvis blir det sørget for at porten er åpen før, under og etter møtet. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 11, 2013 Author Share Posted March 11, 2013 Jeg har som vanlig sendt mail til Willy og varslet vårt nærvær. Det skal normalt være folk tilstede i hangaren på tirsdager, så la oss håpe det er det i morgen også. Hvis det viser seg at vi får problemer så får vi se om vi ikke kan ordne oss egen nøkkel. JR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Får ikke kommet dessverre, får se om det blit en byggeøkt i kjelleren i stedet. Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Kan heller ikke komme i dag dessverre. Sjefen må jobbe overtid og jeg må da passe barn. Får gjøre som Janse og ta en byggeøkt etter at de små er i seng. Tror jeg kan klare å finne noe å holde på med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Fikk faktisk fri allikevel, så da ses vi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Får ikke kommet, orker ikke stresse med toget etter senvakt. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 12, 2013 Author Share Posted March 12, 2013 Møtet ble noe "amputert" i og med at en eller annen svært ivrig nøkkelperson hadde gått runden sin. Porten var ikke noe problem, den var åpen. Men ingen hadde nøkkel til 2.etg. Da vi endelig fant en som hadde nøkkel til "bakveien" viste det seg at også døra mellom det store og det lille lokalet var låst. Denne hadde selvfølgelig en annen nøkkel, og står vanligvis åpen. Godt med sitteplass, men lite bord igjen i lokalet. Mats klarte allikevel å få limt ett par plastbiter. Kaffe og pølser ble tilberedt så godt det lot seg gjøre på provisorisk vis i 1.etg. Det var vel 10-12 stykker innom, og improvisering til tross, jeg tror de fleste var fornøyd. Det meste av plasthunger ble vel stillet i helga. Janse dro nok en taktisk finte ved først å si at han ikke kunne komme. For han var eneste deltager i minikonken. Og med 3 modeller ble det storeslem i poeng Har sendt mail til Willy og lurt på om vi ikke kan få utlevert en egen nøkkel. -JR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Jakobsen Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Når er neste møte Jens Roger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 19, 2013 Author Share Posted March 19, 2013 Alltid andre tirsdag i måneden, utenom juni. Så da blir det nok møte 2. april Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Utenom juLi mener du vel...! Jens har sikkert ferie i juni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Alltid andre tirsdag i måneden, utenom juni. Så da blir det nok møte 2. april ....eller 8. april som er 2. tirsdag i måneden...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 19, 2013 Author Share Posted March 19, 2013 Jeg ser det var litt seint når jeg svarte... (og jeg tror det var litt tidlig for Tormod ) Rettelse 1: neste møte er 9. april, som er den andre tirsdagen i april. Rettelse 2: vi har møte 2. tirsdag i måneden hver måned, med unntak av juli, da de fleste sysler med ferie ting. Vi arrangerte en gang Romerikskonkurranse på den 9. april. På det siste møtet før konkurransen tok en relativt habil panserbygger min spøk om at vi burde la tyske stridsvogner bli hjemme på denne datoen helt seriøst, og møtte på konkurranse, men hadde latt halvparten av sine modeller stå hjemme... For at dette ikke skal gjenta seg, kan jeg vel også si: tysk panser i mindre enn 1/1 skala er velkommen i minikonken på tross av datoen Forøvrig, som en reminder til de løsemiddelskadde så annonseres alle møter i IPMS Øst mappa en eller annen gang i løpet av helga før datoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Det var vel ikke så mange tyske stridsvogner som skapte furiore 9. april 1940. Men desto flere skip og fly ... Er det forresten bestemt noen dato for Østkonken i år? Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 19, 2013 Author Share Posted March 19, 2013 Det var vel ikke så mange tyske stridsvogner som skapte furiore 9. april 1940. Men desto flere skip og fly ... Er det forresten bestemt noen dato for Østkonken i år? Nils Ja, men tysk er tysk Tenkte kanskje vi skulle sendt en forespørsel til Stein om å komme med Blucher. Men han ville kanskje hatt bange anelser om utfallet.... Østkonken er det fler som har spurt om. Leif har styring (og forhåpentligvis kontroll) her. Vet ikke hvordan det blir med lokale, siden han ikke bor på Langhus lenger. Skal ta en avsjekk og se om vi ikke kan få ut litt info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts