Gå til innhold
  • Bli medlem

IPMS Øst, medlemsmøte 12. mars


Anbefalte innlegg

Jeg fikk denne meldingen fra KFF for litt siden:

 

Det er nå satt inn lås i porten i det nye gjerdet mellom bygning 73 "Fotobygget" og bygning 74 " KFF-hangaren" i Småflyhavna. Nøkkel som åpner ytterdøra i KFF hangaren passer også til porten.

 

Forhåpentligvis blir det sørget for at porten er åpen før, under og etter møtet.

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtet ble noe "amputert" i og med at en eller annen svært ivrig nøkkelperson hadde gått runden sin.

Porten var ikke noe problem, den var åpen.

Men ingen hadde nøkkel til 2.etg.

Da vi endelig fant en som hadde nøkkel til "bakveien" viste det seg at også døra mellom det store og det lille lokalet var låst.

Denne hadde selvfølgelig en annen nøkkel, og står vanligvis åpen.

 

Godt med sitteplass, men lite bord igjen i lokalet.

Mats klarte allikevel å få limt ett par plastbiter.

Kaffe og pølser ble tilberedt så godt det lot seg gjøre på provisorisk vis i 1.etg.

 

Det var vel 10-12 stykker innom, og improvisering til tross, jeg tror de fleste var fornøyd.

Det meste av plasthunger ble vel stillet i helga.

 

Janse dro nok en taktisk finte ved først å si at han ikke kunne komme.

For han var eneste deltager i minikonken.

Og med 3 modeller ble det storeslem i poeng  :)

 

Har sendt mail til Willy og lurt på om vi ikke kan få utlevert en egen nøkkel.

 

-JR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det var litt seint når jeg svarte...  :pinch: (og jeg tror det var litt tidlig for Tormod  ;) )

 

Rettelse 1: neste møte er 9. april, som er den andre tirsdagen i april.

Rettelse 2: vi har møte 2. tirsdag i måneden hver måned, med unntak av juli, da de fleste sysler med ferie ting.

 

Vi arrangerte en gang Romerikskonkurranse på den 9. april.

På det siste møtet før konkurransen tok en relativt habil panserbygger min spøk om at vi burde la tyske stridsvogner bli hjemme på denne datoen helt seriøst, og møtte på konkurranse, men hadde latt halvparten av sine modeller stå hjemme...

For at dette ikke skal gjenta seg, kan jeg vel også si: tysk panser i mindre enn 1/1 skala er velkommen i minikonken på tross av datoen  ;)

 

Forøvrig, som en reminder til de løsemiddelskadde så annonseres alle møter i IPMS Øst mappa en eller annen gang i løpet av helga før datoen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ikke så mange tyske stridsvogner som skapte furiore 9. april 1940. Men desto flere skip og fly ...

 

Er det forresten bestemt noen dato for Østkonken i år?

 

Nils

 

Ja, men tysk er tysk  ;)

Tenkte kanskje vi skulle sendt en forespørsel til Stein om å komme med Blucher.

Men han ville kanskje hatt bange anelser om utfallet....

 

Østkonken er det fler som har spurt om.

Leif har styring (og forhåpentligvis kontroll) her.

Vet ikke hvordan det blir med lokale, siden han ikke bor på Langhus lenger.

Skal ta en avsjekk og se om vi ikke kan få ut litt info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.