Gå til innhold
  • Bli medlem

Capri 2 77 mod 3,0l


Anbefalte innlegg

Det er nok amt sitt sett eg modde, grunnen til at eg modde denne er at halve kanalen manglet på høyre side.

Felgene kommer fra chevy pickup ss1500, har aldri hatt en nova prostreet.

Har en likedan capri til, den blir nok bygd orginal :)

samt en eldre eg kjøpte fra Gaute. den skulle eg gjerne hatt et annet interiør til, det som fulgte med den er ikke mye å rope hurra over, den caprien er fra dayousha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir tøft dette her :)

Å finne felger er aldri enkelt, passer dem i hjulhusene passer ikke boltsirkel eller utseende. Et alternativ siden du modifiserer den ganske mye er jo å "late som" at du har byttet navet til f.eks. Scorpio for å få grøvre drivverk for å tåle kraftigere motor. Skal du bygge originalt så er det jo bare å bite i det sure eplet å enten bruke de felgene som følger med eller sette seg ned å leite i evigheter  :pinch:

Den Dayosha Capri'en er det fryktelig dårlig interiør til. Den er jo laget for å kunne ha elektriskmotor og batteripakke så det er vel begrenset hva det var plass til. Det positive er at rutene er sotet  ;)

 

Svein Ivar :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært bedre med bælsvarte vindu på dayousha caprien, for det som følger med kan vel knappest kalles interiør :(

skal se om man gidder å bygge om såpass at man får noe som ligner et nogenlunde orginalt interiør på den, liker at det ser orginalt ut på en slik klassiker, menmen.

tanken slo meg på at det var byttet til et grovere drivverk og skiver fremme slik at man kan benytte 5 bolts felger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje tenk på boltsirkel når du bygge godt modifisert. Då er alt lov.

Eg holder på med to AMT Caprier sjølv. Den eine skal bli ein Capri III, den andre er ein amerikansk modified racer. Har enda fleire liggandes.

Veit ikkje om den amerikanske, engelske, og den tyske, hadde felles innsug, forgasser, men eg liker uansett ikkje det AMT har i settet. Eg har dermed modifisert min motor, med deler frå Prowler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, eg har funnet interiør som kan brukes på Dayousha caprien, slaktet en gammel mustang (lindberg sin 71 mod)

ikke helt korrekt men pyttsan, bedre enn det som fulgte med, samt understell fra en annen mustang som har ligget på slaktebenken ei stund, bilder kommer vel etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.