Gå til innhold
  • Bli medlem

'25 T Rod


Anbefalte innlegg

Kitbashe ein T Ford.

 

Motor blokk, og toppar frå AMT '62 Belair/Impala. "Three deuces" insug frå Revell/Monograms '59 Impala.

Girkasse, og toppdeksel frå AMT '63, eller '64, Impala. Plugghetter av 0.6 mm røyr.

029-vi.jpgHosted on Fotki

 

Bakakselen er enten frå Outlaw, eller Tweedy Pie II, begge Revell. Med bakplater frå sama. Fjæra er frå sama settet.

022-vi.jpgHosted on Fotki

 

Fram aksel, og hjul, frå Tweedy Pie II. Kan vær hjula er frå Outlaw. Ramme, kaross, frå AMT. Bakfelgar frå MPC T Paddywagon.

023-vi.jpgHosted on Fotki

 

Setet er påbegynt. Som den rotekoppen eg er, så vise da seg att det er ryggen eg har putla med.

 

006-vi.jpgHosted on Fotki

 

005-vi.jpgHosted on Fotki

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eit lite steg tilbake på denna. Vart ikkje fornøyd med alternativa som var ifm montering av demparane framme. Løysninga blei å kappa ramma framme, og setta på eit rettare frontstykke.

No håpar eg å få til bedre plass, og bedre samensetting av komponentene som eg må ha der framme.

002-vi.jpgHosted on Fotki

Ikkje bare tilbakesteg. Hetter montert på fordelaren.

001-vi.jpgHosted on Fotki

Og rattet er satt samen.

004-vi.jpgHosted on Fotki

005-vi.jpgHosted on Fotki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.