Tor Henning Engen Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Kitbashe ein T Ford. Motor blokk, og toppar frå AMT '62 Belair/Impala. "Three deuces" insug frå Revell/Monograms '59 Impala. Girkasse, og toppdeksel frå AMT '63, eller '64, Impala. Plugghetter av 0.6 mm røyr. Hosted on Fotki Bakakselen er enten frå Outlaw, eller Tweedy Pie II, begge Revell. Med bakplater frå sama. Fjæra er frå sama settet. Hosted on Fotki Fram aksel, og hjul, frå Tweedy Pie II. Kan vær hjula er frå Outlaw. Ramme, kaross, frå AMT. Bakfelgar frå MPC T Paddywagon. Hosted on Fotki Setet er påbegynt. Som den rotekoppen eg er, så vise da seg att det er ryggen eg har putla med. Hosted on Fotki Hosted on Fotki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Henning Engen Posted May 4, 2012 Author Share Posted May 4, 2012 No er chassiet nesten klart. Mangler støtdemparane. Karossen blir nok svart, og chassiet, motor m.m. blir rødt. Felgar blir chrome. Hosted on Fotki Hosted on Fotki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddvar Olsen Posted May 5, 2012 Share Posted May 5, 2012 dette blir spennende å følge med på, ser bra ut så langt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted May 5, 2012 Share Posted May 5, 2012 Dette ser bra ut, liker stuket du har fått til Hvor kommer grillen fra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Henning Engen Posted May 5, 2012 Author Share Posted May 5, 2012 Takkar! Grillen kjem frå Revells Tweedy Pie II. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted May 5, 2012 Share Posted May 5, 2012 Artig med rod som ikke er taksenket Nesten litt bestemor Duck stil på cockpiten Stuket ser ut til å bli veldig bra også blir det jo knappestoppet både setepute og rygg Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Henning Engen Posted May 7, 2012 Author Share Posted May 7, 2012 Eit lite steg tilbake på denna. Vart ikkje fornøyd med alternativa som var ifm montering av demparane framme. Løysninga blei å kappa ramma framme, og setta på eit rettare frontstykke. No håpar eg å få til bedre plass, og bedre samensetting av komponentene som eg må ha der framme. Hosted on Fotki Ikkje bare tilbakesteg. Hetter montert på fordelaren. Hosted on Fotki Og rattet er satt samen. Hosted on Fotki Hosted on Fotki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 det kommer seg detta, fine detaljer Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Her skal det ikke mangle på detaljer ser jeg, stå på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Liker det rattet der, meget snasent. Kunne tenkt meg et sånn i 1:1 egentlig også, uten at jeg har noen bil å ha det i Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Henning Engen Posted May 11, 2012 Author Share Posted May 11, 2012 Litt meira gjort. Skratchbygd ny bladfjær , og støytdempara. Hosted on Fotki Litt lavare framme etter modifikasjonane. Hosted on Fotki No blir da å laga supportar for hovedlykter, og demparane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Dette ser bra ut, artig med egenproduserte deler Fikk et blad nå nylig med en slik rod, skal se om jeg finner bladet og ta et bilde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts