Stian Svendsen Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Da er jeg også med, og hold dere fast! Med en Mustang!!! Det fine med denne, er at den også går inn i neste års tema klasse på SKALA, da det er Mustangen Steve MCQueen kjører. Om den blir hundre prosent riktig, aner jeg ikke, da den blir bygget så og si ut av esken. Sette er fra Revell, og jeg har så vidt begynt med støpeskjøter og planlegging. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Kult, har det settet der selv. Er visst ikke 100% korrekt men jeg husker ikke på hva det gjalt. Tøft er det uansett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 gleder meg til å se denna ferdig, kjør på Stian det der er en bil jeg må se å få i sammlinga mi. Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 bra Stian Bra du får gjort noe, jeg leker bare bygg mester Bob for tia + at jeg venter på noen deler til 32`min Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted April 4, 2012 Author Share Posted April 4, 2012 Sitter faktisk utafor Bergen nå og pusser litt på settet, sjekker litt referanser og slikt. Og ser serien Alcatraz, på tide med en spoiler ALERT!!! Gjett hvem kjent biljaktscene de har gjenskapt!? Med retro utgavene Nice! Bygger du hobbyrom igjen Thor ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Er vel ikke scenen fra Bullit det er snakk om?? Tenkte jeg skulle ha veranda og boble bad i hobbyrommet :P Neida, det oppussing av gangen i huset, og det er litt utfordring når det ikke er en rett vinkel i huset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 18, 2012 Author Share Posted May 18, 2012 Har ikke skjedd veldig mye med denne, men den har fått basen på plass, endelig! Det tok et par forsøk, og enda er jeg ikke 100% fornøyd, men på et tidspunkt får nok være nok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 ser bra ut. Blir spennende og se med klarlakk og chrome på Har tilgode og bygge en Mustang :'( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 Ser bra ut det der Det var da et voldsomt stort bilde, er det bare pcn min som gjør det slik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 18, 2012 Author Share Posted May 18, 2012 Hos meg er alt vel og fint, men jeg fikk lagt ut et bilde i feil str, rettet det opp. Men det kan henge igjen. Prøv med CTRL + F5, for å tvangs oppdatere nettleseren din Gaute Jeg grue gleder meg til krom og klarlakk, men håper det går greit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Brandal Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 Tøff, Stian. Hvilke lakk og klarlakk bruker du? Stein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 18, 2012 Author Share Posted May 18, 2012 Her har jeg brukt Zero Paint sin base, og plaber om å bruke klarlakk fra samme. Kjøpt hos hiroboy, og ment for AB. For meg så er dette den ultimate lakken når jeg bygger bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted May 19, 2012 Share Posted May 19, 2012 Detta blir namnam Stian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted November 3, 2012 Author Share Posted November 3, 2012 Da er det litt fremgang, hjalp å ta en tur til Niclas sist helg. Noen dårlige bilder følger, da jeg glemte å ta bilder av interiøret før jeg skrudde sammen alt... Ja skrudde, her brukes det faktisk skruer til å sette samme de ulike modulene. Motoren ble av det uber enkle slaget: Og her satt sammen, mangler noen detaljer og litt vask: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted November 3, 2012 Share Posted November 3, 2012 bra jobba Stian, du blir vel ferdig med denna i helgen nå ? Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted November 3, 2012 Share Posted November 3, 2012 Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted November 3, 2012 Author Share Posted November 3, 2012 bra jobba Stian, du blir vel ferdig med denna i helgen nå ? Niclas Det var planen, men mine planer har gått at skogen før det hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted November 3, 2012 Share Posted November 3, 2012 Stå på Stian Selv om oppløpsiden er lang så blir det bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted November 3, 2012 Share Posted November 3, 2012 Enkel og clean, fungerer det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted November 4, 2012 Share Posted November 4, 2012 Ser bra ut dette her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted November 4, 2012 Share Posted November 4, 2012 Ser meget bra ut Og endelig litt "liv i Ford gruppebygget", har vært stille her en stund. Marius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted November 4, 2012 Author Share Posted November 4, 2012 Da ble den ferdig i dag, med sine feil og mangler, har den blitt unik hehe Helt greit resultat med det grunnlaget jeg har, gjort det enkelt, ingen detaljer under eller i motorrommet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted November 4, 2012 Share Posted November 4, 2012 Ble tøff den der, mangler bare en svart Charger å sette sammen med den nå da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 Regner med å få se den på BUCK. (PS: husk å ta med BMW M3 til meg) Marius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted November 6, 2012 Author Share Posted November 6, 2012 Regner med å få se den på BUCK. (PS: husk å ta med BMW M3 til meg) Marius Takk, og takk for at du sa i fra, da er den satt frem alt Gaute: Synd jeg ikke har en da... uff og uff hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts