André Kristoffersen Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Ja eller Italia bygget er vel nå over snart... Jeg orker ikke mere pasta og de fargene her nå....bare fordi jeg var litt stor i kjeften måtte det lages en haug slike.... Får håpe de ikke er flere deltakere enn dette. Det er laget en egen nål for Anton her i front Nålen er prøvd på jakkeslaget sammen med andre tvilsome "utmerkelser" og oppfører seg helt eksemplarisk sålangt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Bare et spørsmål André; kan jeg få min "al dente"? Eller bare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 17, 2012 Author Share Posted March 17, 2012 Det skal du få og det er 12 minutter. Og jeg liker helst fersk pasta og det kan man lage selv ... oppskrifter kommer.. Jeg har regnet ut at jeg er 15 % Italiener, 50% svensk og 35% nordlending og resten fra Sandefjord... ikke værst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magne Stenkløv Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Respekt for kreativiteten jeg så ikke den der komme.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Syvertsen Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Satte stor pris på initiativet André, bar min farfalle med stolthet, og har tatt vare på den - et hyggelig minne, takk! / Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Nålen ligger i modellskapet sammen med blikkboksen og premien. Knallide! R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Disse pastanålene var en veldig god ide. Den ideen burde følges opp til de neste gruppebyggingene, og lage lignende nåler med relevanse til temaet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Flott ide du hadde der. Jeg har også tatt godt vare på pastanåla mi. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 23, 2012 Author Share Posted March 23, 2012 Takk for støtten!, håper det ikke var for mange nedtrampede pasta nåler i teppet på Olavsgaard... litt kort brodd, så de satt litt dårlig.. Litt synd at det ble litt "splittelse" i Italia temaet, og ønsket om å stille i flyklassene, bilklassene med sine modeller. Honør til panser folket som stilte opp og Einar sine "høner" :thumb:Håper det går ann å ordne en crossover neste år slik at man kan stille i begge klasser. Det fristet nok vel mye for flybyggerene å konkurrere mot sine egene, og det skjønner jeg. . Hadde jo håpet på tema Sig" Surstrauming" neste år, slik at jeg allerede nå kan "lufte" pinsene, så det får en aksepatabel lukt i konkurranse lokalet neste år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts