Gå til innhold
  • Bli medlem

Og da sier vi takk til Pasta!


Anbefalte innlegg

Ja eller Italia bygget er vel nå over snart...

Perkele525.jpg

Jeg orker ikke mere pasta og de fargene her nå....bare fordi jeg var litt stor i kjeften måtte det lages en haug slike.... 8)

Perkele527.jpg

Får håpe de ikke er flere deltakere enn dette. Det er laget en egen nål for Anton her i front ;D

Perkele524.jpg

Nålen er prøvd på jakkeslaget sammen med andre tvilsome "utmerkelser" og oppfører seg helt eksemplarisk sålangt :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten!, håper det ikke var for mange nedtrampede pasta nåler i teppet på Olavsgaard... litt kort brodd, så de satt litt dårlig..

Litt synd at det ble litt "splittelse" i Italia temaet, og ønsket om å stille i flyklassene, bilklassene med sine modeller. Honør til panser folket som stilte opp og Einar sine "høner"  :thumb:Håper det går ann å ordne en crossover neste år slik at man kan stille i begge klasser. Det fristet nok vel mye for flybyggerene å konkurrere mot sine egene, og det skjønner jeg. :) .

 

Hadde jo håpet på tema Sig" Surstrauming" neste år, slik at jeg allerede nå kan "lufte" pinsene, så det får en aksepatabel lukt i konkurranse lokalet neste år.  :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.